eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej majątku, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 774266-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Powiat Łowicki:

Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej majątku, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki, krajowy numer identyfikacyjny 75014776800000, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 468 375 902
faks: 468 375 015
e-mail: rip@powiatlowicki.pl
www: www.powiat.lowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.powiat.lowicz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U.2020 poz. 1041 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego.

Adres: Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz (pokój nr. 21 na parterze)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej majątku, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny: IZP.272.22.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla majątku, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 01 – UBEZPIECZENIE MIENIA, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ;
Część 02 – UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ OPERATORA DRONA, UBEZPIECZENIE SPRZĘTU PŁYWAJĄCEGO; Część 03 – UBEZPIECZENIE AGROCASCO. W ramach części 01 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, pęknięcie lub porysowania,
4) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
5) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i użytkowaniem mienia,
6) Ubezpieczenie maszyn budowlanych.
W ramach części 02 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Odpowiedzialność cywilna osób eksploatujących (użytkownika, operatora) statki powietrzne,
2) Ubezpieczenie jednostek pływających.
W ramach części 03 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Ubezpieczenie AGROCASCO.


II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
2) Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV):
• 66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe
Dodatkowe przedmioty:
• 66.51.32.00-1 Usługi ubezpieczenia wykonawcy od wszelkiego ryzyka
• 66.51.60.00-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
• 66.51.64.00-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
• 66.51.51.00-4 Usługi ubezpieczenia od ognia
• 66.51.54.00-7 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
• 66.51.50.00-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
• 66.51.54.10-0 Usługi ubezpieczenia od strat finansowych
• 66.51.21.00-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
• 66.51.62.00-2 Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej
• 66.51.63.00-3 Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej
3) Zamówienie, o którym mowa w ust. 1, jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4) Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wg stawek nie wyższych niż określone w ofercie dla poszczególnych ryzyk
a) wzrost wartości ubezpieczanego mienia,
b) nowo nabywane mienie,
c) podwyższenie lub uzupełnienie skonsumowanych limitów, sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych,
d) zmianę ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
e) zmianę wysokości franszyz i udziałów własnych,
5) Zamówienie, o którym mowa w pkt. 1 zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. w wys. do 30% zamówienia podstawowego.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.01.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk (odpowiednio do zakresu składanej oferty część I lub/i cześć II lub/i część III) objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 895, 1180). W przypadku firm ubezpieczeniowych z państw członkowskich UE i państw, należących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego korzystających ze swobody świadczenia usług ubezpieczeniowych zezwolenie wydane w państwie siedziby Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać ten z Wykonawców, który odpowiedzialny będzie za wykonanie zakresu zamówienia, który wymaga posiadania wskazanych uprawnień.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) zezwolenia właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk zgodnym z przedmiotem zamówienia lub inny dokument wydany przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia; jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów określonych powyżej składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający pełnomocnictwo do podpisania oferty lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Oferta powinna również zawierać:
a) Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
b) Formularz cenowy dla każdej części oddzielnie: dla części 01 – załącznik nr 3 do SIWZ oraz formularz klauzul fakultatywnych załącznik nr 6 do SIWZ, dla części 02 – załącznik nr 4 do SIWZ oraz formularz klauzul fakultatywnych załącznik nr 7 do SIWZ, dla części 03 – załącznik nr 5 do SIWZ oraz formularz klauzul fakultatywnych załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców: Nie dotyczy. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Klauzule fakultatywne:20,00
Cena brutto oferty:80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

Informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczba etapów): Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Wstępny harmonogram postępowania: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla Części 01:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086 późn. zm.)
2. Zmiana umowy może dotyczyć:
a) zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w związku ze zmianą wartości majątku, zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego przy zachowaniu dotychczasowych stawek ubezpieczeniowych – proporcjonalnie do zmiany sumy ubezpieczenia i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana będzie obowiązywała,
b) konieczności przesunięcia terminów umownych, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
c) konieczności przesunięcia terminów umownych, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
d) zmiany cen/stawek/składek ubezpieczeniowych lub wysokości raty składki w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę/stawkę/składkę/ ratę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron;
e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy
g) zmiany stawki podatku od towarów i usług: o ile usługa będzie podlegała opodatkowaniu VAT.
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
b) danych teleadresowych;
c) danych rejestrowych;
d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
Dla Części 02:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086 późn. zm.)
2. Zmiana umowy może dotyczyć:
a) zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w związku ze zmianą wartości mienia , zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego przy zachowaniu dotychczasowych stawek ubezpieczeniowych – proporcjonalnie do zmiany sumy ubezpieczenia i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana będzie obowiązywała,
b) konieczności przesunięcia terminów umownych, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
c) konieczności przesunięcia terminów umownych, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
d) zmiany cen/stawek/składek ubezpieczeniowych lub wysokości raty składki w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę/stawkę/składkę/ ratę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron;
e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy
g) zmiany stawki podatku od towarów i usług: o ile usługa będzie podlegała opodatkowaniu VAT.
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
b) danych teleadresowych;
c) danych rejestrowych;
d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
Dla Części 03:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086 późn. zm.)
2. Zmiana umowy może dotyczyć:
a) zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w związku ze zmianą wartości mienia przy zachowaniu dotychczasowych stawek ubezpieczeniowych – proporcjonalnie do zmiany sumy ubezpieczenia i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana będzie obowiązywała,
b) konieczności przesunięcia terminów umownych, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
c) konieczności przesunięcia terminów umownych, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
d) zmiany cen/stawek/składek ubezpieczeniowych lub wysokości raty składki w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę/stawkę/składkę/ ratę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron;
e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy
g) zmiany stawki podatku od towarów i usług: o ile usługa będzie podlegała opodatkowaniu VAT.
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
b) danych teleadresowych;
c) danych rejestrowych;
d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy.

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: Nie dotyczy.

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 13.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: UBEZPIECZENIE MIENIA, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach części 01 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, pęknięcie lub porysowania,
4) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
5) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i użytkowaniem mienia,
6) Ubezpieczenie maszyn budowlanych.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty:80,00
Klauzule fakultatywne:20,00
Część nr: 2
Nazwa: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ OPERATORA DRONA, UBEZPIECZENIE SPRZĘTU PŁYWAJĄCEGO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach części 02 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Odpowiedzialność cywilna osób eksploatujących (użytkownika, operatora) statki powietrzne,
2) Ubezpieczenie jednostek pływających.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Klauzule fakultatywne:20,00
Cena brutto oferty:80,00
Część nr: 3
Nazwa: UBEZPIECZENIE AGROCASCO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach części 03 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Ubezpieczenie AGROCASCO.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.01.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Klauzule fakultatywne:20,00
Cena brutto oferty:80,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.