Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160770/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00180450/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa grobowców na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430840684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 886 87 68
1.5.8.) Numer faksu: (81) 886 87 68 wew. 116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuk-pulawy.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa grobowców na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc777ec4-4e3d-4c9d-b215-7e102e4171b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/03/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 505832,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów do budowy grobowców oraz wykopanie, wymurowanie i obsypanie grobowców na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Cmentarz Komunalny przy ul. Budowlanych w Puławach.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę elementów do budowy grobowców oraz wykopanie, wymurowanie i obsypanie grobowców na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie grobowców pojedynczych w ilości 94 sztuk;
- wykonanie grobowców podwójnych w ilości 90 sztuk;
- wykonanie grobowców potrójnych w ilości 20 sztuk
Łączna ilość grobowców wynosi: 204 szt.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
- opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji stanowi część II SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548703,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799499,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548703,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Format Tomasz Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 716 265 95 89
7.3.4) Miejscowość: Parchatka 2a
7.3.5) Kod pocztowy: 24-120
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548703,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywne świadczenie usług rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży na rzecz Zamawiającego miejsc noclegowych w hotelach krajowych i zagranicznych
- Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla RZD Borusowa.
- Remont szatni i łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Puławach z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji
- Zakup wraz z dostawą leków do chemioterapii z podziałem na 32 części dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
- Remont drogi gminnej 600126K w m. Celiny i Władysław w km 0+000- 1+030
- Roboty budowlane polegające na budowie obiektu małej architektury - ekopracowni
- "Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Poświętne" w ramach zadania "Budowa wodociągu w gminie Poświętne oraz zakup samochodu asenizacyjnego i beczki asenizacyjnej"
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.