Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Pruszków: Opracowanie projektu modernizacji i przebudowy budynku Szpitala Powiatowego
w Pruszkowie - pawilonu Stary Wrzesin -w oparciu o istniejący projekt koncepcyjny architektoniczno- budowlany
Numer ogłoszenia: 77320 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, fax 022 7287138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: HTTP://WWW.SPZZOZ.W.INTERIA.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu modernizacji i przebudowy budynku Szpitala Powiatowego w Pruszkowie - pawilonu Stary Wrzesin -w oparciu o istniejący projekt koncepcyjny architektoniczno- budowlany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI: 6.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 6.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć opracowanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego na budowę, modernizację lub przebudowę obiektu służby zdrowia. b)Kadra techniczno - inżynieryjna proponowana do realizacji zamówienia spełnia poniższe wymogi: Osoba wskazana na Projektanta w branży architektonicznej posiada: wykształcenie wyższe, wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży architektonicznej, aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC. Osoba wskazana na Projektanta w branży konstrukcyjno - budowlanej posiada: wykształcenie wyższe, wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży konstrukcyjno - budowlanej, aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC . Osoba wskazana na Projektanta w branży sanitarnej posiada: wykształcenie wyższe, wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży sanitarnej, aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC. Osoba wskazana na Projektanta w branży elektrycznej posiada: wykształcenie wyższe, wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży elektrycznej, aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC. 6.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655.) Ocena spełniania w w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAWARTOŚĆ OFERT: 7.1 Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1)formularz ofertowy - zał. nr 1, 2)oświadczenie - upoważnienie do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z dokumentów już załączonych - zał. nr 2, 3)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zał. nr 3, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 4, 5)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5, 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 6, 7)parafowany projekt umowy - zał. nr 7. 8),.......................... podwykonawcy 7.2 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 7.3 Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ w Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4 sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:30, miejsce: SPZZOZ Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





