eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoZakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicachzadanie 1Notebook, zadanie 2Myszki komputerowe i klawiatury, zadanie 3Tablety

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Polkowice: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: zadanie 1: Notebook, zadanie 2: Myszki komputerowe i klawiatury, zadanie 3: Tablety
Numer ogłoszenia: 77252 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45336 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7461500, faks 76 7461501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: zadanie 1: Notebook, zadanie 2: Myszki komputerowe i klawiatury, zadanie 3: Tablety.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: 1) zadanie 1: Notebook: - Notebook - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2) zadanie 2: Myszki komputerowe i klawiatury: - myszki komputerowe przewodowe 10 szt. - klawiatury - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3) zadanie 3: Tablety: - Tablety - 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.21.32.00 - Komputer tablet .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie 1: Notebook

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma GÓRSKI Marek Górski,, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 32, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3105,75

  • Oferta z najniższą ceną: 2329,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3444,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie 2: Myszki komputerowe i klawiatury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber,, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1045,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie 3: Tablety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CPU ZETO sp. z o. o.,, ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4796,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5680,78

  • Oferta z najniższą ceną: 5680,78 / Oferta z najwyższą ceną: 10393,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.