Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALETY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury, 2
1.5.2.) Miejscowość: Kalety
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-660
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 352 76 30
1.5.8.) Numer faksu: 34 352 76 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kalety.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-097b4b30-155c-4849-927e-63e1717284e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010189/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w JST - Urząd Miejski w Kaletach oraz w jednostkach podległych w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt jest realizowany w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-097b4b30-155c-4849-927e-63e1717284e03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty
elektronicznej – sekretariat@kalety.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
»Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Możliwość korzystania w postępowaniu z »Formularzy do komunikacji« w pełnym zakresie wymaga posiadania konta »Wykonawcy« na Platformie e-
Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z »Formularzy do komunikacji« służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Kalety, ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety. Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 34 352 76 30, lub pod adresem e-mail: sekretariat@kalety.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Miasto Kalety, ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety. lub za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w ramach Projektu Grantowego pn. „Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w JST – Urząd Miejski w Kaletach oraz w jednostkach podległych w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, bez prowadzenia negocjacji, dla wartości poniżej progu unijnego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcą Pani/Pana danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych, usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji oraz podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na mocy przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZBM.271.23.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym, w tym w szczególności:
Część 1:
- dostawa norm międzynarodowych zgodne z listą poniżej. O ile norma istnieje w języku polskim to właśnie polska wersja językowa ma zostać dostarczona.
• PN-EN 17529:2022
• PN-EN 17926:2024
• PN-EN ISO 22301:2020
• PN-EN ISO/IEC 27001:2023,
• PN-EN ISO/IEC 27002:2023
• PN-EN ISO/IEC 27017:2021
• PN-EN ISO/IEC 27018:2020
• PN-EN ISO/IEC 27037:2016
• PN-EN ISO/IEC 27701:2021
- opracowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;
- wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;
- przeprowadzenie szkoleń
Wszystkie czynności opisane w Części 1 mają być zrealizowane dla Urzędu Miejskiego w Kaletach (zwana dalej: UM w Kaletach), Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kaletach (zwana dalej PSP nr 1 w Kaletach), Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku (zwana dalej ZPO w Kaletach Miotku).
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym, w tym w szczególności:
Część 2:
dostawa rozwiązań klasy UTM do zwiększenia bezpieczeństwa i zarządzania podsiecią i zapewnienia szyfrowanego tunelu VPN dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa przełączników sieciowych dla umożliwienia odpowiedniego zarządzania i wprowadzenia segmentacji sieci dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa rozwiązania do inwentaryzacji oraz zarządzania infrastrukturą IT dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
odnowienie wsparcia i zapewnienie ciągłości działania oprogramowania do tworzenia, zarządzania i przywracania kopii zapasowych dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
wdrożenie rozwiązania do monitorowania i detekcji zagrożeń oraz zarządzania incydentami typu SIEM dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
wdrożenie rozwiązania do zarządzania logami dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
wdrożenie rozwiązania NAC dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa urządzeń podtrzymujących napięcie UPS w celu zapewnienia ciągłości działania dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
rozbudowa macierzy dyskowych o dodatkowe zasoby dyskowe dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa rozwiązań klasy UTM dla zapewnienia bezpieczeństwa sieci na styku WAN/LAN dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Kaletach i Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku;
dostawa i wdrożenie zarządzalnych przełączników sieciowych dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Kaletach Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku;
dostawa rozwiązania w zakresie oprogramowania antywirusowego dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Kaletach i Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku;
dostawa rozwiązania typu DLP w celu zapewnienia ochrony zasobów informacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym dla zapewnienia wirtualizacji dla systemów zarządzania i administracji kopii zapasowych oraz zarządzania infrastrukturą IT dla Urzędu Miejskiego w Kaletach;
dostawa dodatkowych licencji systemu operacyjnego dla uruchomienia oprogramowania typu XDR, DLP dla Urzędu Miejskiego w Kaletach.
przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla administratorów infrastruktury Urzędu Miejskiego w Kaletach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część 1:Wykonawca na przestrzeni 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to od początku prowadzenia działalności wykonał:
o co najmniej jedna referencja lub protokół odbioru, lub inny dokument poświadczający wykonanie usługi o wartości co najmniej 80 tysięcy złotych brutto, obejmującą wykonanie i przygotowaniem i wdrożeniem dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla jednostki samorządu terytorialnego,
o co najmniej jedna referencja lub protokół odbioru, lub inny dokument poświadczający przeprowadzenie procesu przygotowania dokumentacji SZBI oraz audytu o wartości co najmniej 40 000,00 zł,
o co najmniej pięć referencji lub protokołów odbioru, lub innych dokumentów poświadczających przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa w jednostkach reprezentujących sektor publiczny w ustalonym terminie i z należytą starannością w zakresie spełnienia wymagań wynikających ISO 27001 albo Krajowym Ram Interoperacyjności na kwotę co najmniej 4 000,00 złotych każdy,
o co najmniej pięć referencji lub protokołów odbioru, lub innych dokumentów poświadczających przygotowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
o co najmniej pięć referencji lub protokołów odbioru, lub innych dokumentów poświadczających przeprowadzenie szkoleń, których tematyką było cyberbezpieczeństwo, dedykowanych dla jednostek administracji publicznej,
o polisa ubezpieczeniowa obejmująca:
▪ ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej konsultantów IT z limitem co najmniej 200 000,00 złotych,
▪ ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i administracyjnej za naruszenie RODO oraz szkód w obszarze cyber z limitem co najmniej 500 000,00 złotych.
▪ Zamawiający nie dopuszcza polisy, która nie będzie przedmiotowo ubezpieczała Wykonawcy od szkód związanych z bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem.
o Wykonawca musi posiadać certyfikat poświadczający stosowanie ISO 27001 wydany przez jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. Certyfikat, o którym mowa musi być wydany dla podmiotu a nie dla osoby. Certyfikat, o którym mowa jest dla Zamawiającego dowodem posiadania przez Wykonawcę wiedzy i kompetencji w zakresie bezpieczeństwa informacji.
Wymagania wobec zespołu Wykonawcy
Część 1:
o Z uwagi na szeroki zakres zamówienia oraz ograniczony czas wykonania Wykonawca musi posiadać zespół osób. Osoby o których mowa muszą posiadać wiedzę i doświadczenie poparte odpowiednimi referencjami albo innymi dowodami potwierdzone w ciągu ostatnich 3 lat.
o Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej:
▪ Audytor bezpieczeństwa organizacyjnego (przynajmniej dwie osoby)
● co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia audytów bezpieczeństwa uwzględniających założenia wynikające z normy ISO 27001 i/lub KRI,
● doświadczenie w przygotowaniu kompleksowej dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 27001 poparte dwiema referencjami imiennymi albo protokołem odbioru zadania, w którym wskazana osoba brała udział i widnieje jej nazwisko albo innym dokumentem, poświadczonym przez Klienta, na podstawie którego możliwe jest stwierdzenie, że wybrana osoba realizowała przedmiot projektu,
● certyfikat uprawniający do przeprowadzenia audytu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji 1 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,
▪ Pentester przynajmniej jedna osoba (nie mogą występować w roli Audytora bezpieczeństwa organizacyjnego)
● co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji audytora bezpieczeństwa technicznego w zakresie stosowania środków ochrony danych przetwarzanych w postaci elektronicznej potwierdzone certyfikatem OSCP (Offensive Security Certified Professional) albo innym certyfikatem inżynierskim potwierdzającym kompetencje techniczne w obszarze cyberbezpieczeństwa,
● certyfikat uprawniający do przeprowadzenia audytu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji 1 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,
● co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia audytów bezpieczeństwa technicznego uwzględniających założenia OWASP top 10 poparte dwiema referencjami imiennymi albo protokołem odbioru zadania, w którym wskazana osoba brała udział i widnieje jej nazwisko albo innym dokumentem, poświadczonym przez Klienta, na podstawie którego możliwe jest stwierdzenie, że wybrana osoba realizowała przedmiot projektu,
● posiada doświadczenie w przygotowaniu kompleksowej dokumentacji audytów technicznych w przynajmniej 2 projektach,
● posiada certyfikat uprawniający do przeprowadzenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,
▪ przynajmniej dwie osoby w roli Trenera bezpieczeństwa (mogą występować w roli Audytora bezpieczeństwa organizacyjnego albo Audytora bezpieczeństwa technicznego)
● Każda z dedykowanych osób przeprowadziła co najmniej 10 szkoleń z obszaru cyberbezpieczeństwa (szkolenia dla jednego trenera nie mogą powielać się u drugiego) dedykowane dla jednostek administracji publicznej,
● Każda z dedykowanych osób przeprowadziła przynajmniej dwa szkolenia w zakresie użytkowania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
● Każda osoba posiada minimalnie 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze cyberbezpieczeństwa.
o W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowego potwierdzenia kompetencji osób oraz potwierdzenia ich doświadczenia poprzez wskazanie odpowiednich dokumentów oraz zaświadczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część 1:Zamawiający nie wymaga.
Część 2:
usługa dostawa rozwiązania klasy UTM do zwiększenia bezpieczeństwa i zarządzania podsiecią i zapewnienia szyfrowanego tunelu VPN dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
dostawa przełączników sieciowych dla umożliwienia odpowiedniego zarządzania i wprowadzenia segmentacji sieci dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
dostawa rozwiązania do inwentaryzacji oraz zarządzania infrastrukturą IT dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
odnowienie wsparcia i zapewnienie ciągłości działania oprogramowania do tworzenia, zarządzania i przywracania kopii zapasowych dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
wdrożenie rozwiązania do zarządzania logami, monitorowania i detekcji oraz zarządzania incydentami typu SIEM dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
wdrożenie rozwiązania NAC dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
dostawa urządzeń podtrzymujących napięcie UPS w celu zapewnienia ciągłości działania dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
dostawa i wdrożenie zarządzalnych przełączników sieciowych dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Kaletach Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku:
dostawa rozwiązania w zakresie oprogramowania antywirusowego dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Kaletach i Zespołu Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku:
dostawa rozwiązania typu DLP w celu zapewnienia ochrony zasobów informacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym dla zapewnienia wirtualizacji dla systemów zarządzania i administracji kopii zapasowych oraz zarządzania infrastrukturą IT dla Urzędu Miejskiego w Kaletach:
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający informuje, że:- dla Części 1 nie dopuszcza możliwości do wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi zrealizować zakres samodzielnie.
- dla Części 2 dopuszcza możliwość, aby w niniejszym postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dla Części 2 ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapis rozdziału XV pkt 2 nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie bądź pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź sytuacji, kiedy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dla Części 2, została podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących łącznie (tj. przez każdego z Wykonawców lub przez upoważnionego pełnomocnika).
5. Zamawiający informuje, że w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców dla Części 2– oświadczenie, o którym głosi Art. 125 Ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te winny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdziału XIII pkt 5:
− oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla Części 2,
− oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia łącznie, czyli podpisane przez wszystkie podmioty składające wspólnie ofertę dla Części 2 lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występujący w roli pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaje i zakresy zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zostały przedstawione w załącznikach nr 4A - Projekt umowy dla cz. 1 [CYBERBEZPIECZEŃSTWO] i 4B - Projekt umowy dla cz. 2 [CYBERBEZPIECZEŃSTWO] do SWZ przedmiotowego postępowania.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją „Oferty, wnioski i prace konkursowe” udostępnioną na Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w JST – Urząd Miejski w Kaletach oraz w jednostkach podległych w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”INNE PRZETARGI KALETY
- BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WZDŁUŻ ŚCIEŻKI KALETY-KUCZÓW
- WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- NIWELOWANIE SKUTKÓW DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ POPRZEZ ADAPTACJĘ TERENU POPRZEMYSŁOWEGO W MIEŚCIE KALETY LEŚNYM ZAKĄTKU ŚLĄSKA
więcej: przetargi KALETY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Żłobku Miejskim w Bobolicach "Elfiki"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Akademii Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu
- Wdrożenie oprogramowania do zarządzania dostępu uprzywilejowanego PAM - Privileged Access Management
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby Zamawiającego
- "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Czerwieńsk"
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania gospodarką wodno-ściekową w ramach projektu pn.: "Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową w gminie Sulejów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.