eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23



Ogłoszenie nr 771316-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.

Miasto Poznań:

Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 785 210
faks: 61 878 50 85
e-mail: zp@um.poznan.pl
www: http://bip.poznan.pl

adres profilu nabywcy: http://umpoznan.ezamawiający.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: pisemnie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2021 r.

Numer referencyjny: ZOU-XII.271.147.2020.HS

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: •
wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na
stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f)
falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i)
dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1
do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego. j) kolportażu gazetki wskazanej w załączniku
nr 1.19 Przedmiot zamówienia został podzielony na 25 odrębnych, niezależnych od siebie części.
Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1, 3 oraz 4: • wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 do SIWZ) - dotyczącego części od 1 do 21 bez części 19; • wzoru umowy
bez prawa opcji z kolportażem gazetki (zał. nr 5a do SIWZ) dla części 19; • wzoru umowy z prawem
opcji (zał. nr 5b do SIWZ) - dotyczącego części 22 i 25; Dla części od 1 do 21: szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji
stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i wzorze umowy bez prawa opcji z kolportażem dla części 19
stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr
1.1 do 1.21. Dla części 22 do 25: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego
realizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ oraz
Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr od 1.22 do 1.25 - Zamawiający korzystając z
prawa opcji określa: a) zakres gwarantowany: • część 22 - osiedle Chartowo - 2 numery w roku; • część
23 - osiedle Krzesiny-Pokrzywno-Garaszewo - 2 numery w roku; • część 24 - osiedle Starołęka -
Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; • część 25 - osiedle Głuszyna - 2 numery w roku; b) zakres
dodatkowy na prawach opcji: • część 22 - osiedle Chartowo - 2 numery w roku; • część 23 - osiedle
Krzesiny-Pokrzywno-Garaszewo - 2 numery w roku; • część 24 - osiedle Starołęka - Minikowo -
Marlewo - 2 numery w roku; • część 25 - osiedle Głuszyna - 2 numery w roku; Zamawiający
przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli na
dodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego
oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej.
Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji nie
wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy z
częstotliwością i terminami wydania gazetek/sprawozdań zgodnie z wykazem podanym w
Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr od 1.1 do 1.25 (stosownie dla każdej z części), a
w przypadku przedłużenia się procedury – termin wydruku pierwszego numeru zostanie ustalony
indywidualnie z wybranym Wykonawcą.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy
– załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany właściwy dla danej części, na którą składana
jest oferta Formularz cenowy - załącznik od 1.1 do 1.25; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: c)
Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisany
załącznik nr 3 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik wymaga się: d.a w
przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie
dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby
upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa
udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu
elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. d.b w
przypadku oferty składanej w postaci papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału
lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami
art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 04.01.2021, godzina: 08:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Fabianowo-Kotowo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Górczyn

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Grunwald Południe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Grunwald Północ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Jeżyce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Junikowo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 7
Nazwa: Krzyżowniki - Smochowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 8
Nazwa: Kwiatowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 9
Nazwa: Ogrody

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 10
Nazwa: Stare Winogrady

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 11
Nazwa: Stary Grunwald

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 12
Nazwa: Święty Łazarz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 13
Nazwa: Świerczewo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 14
Nazwa: Ławica

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 15
Nazwa: Umultowo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 16
Nazwa: Wilda

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 17
Nazwa: Winiary

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 18
Nazwa: Zielony Dębiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 19
Nazwa: Rataje

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego. j)
kolportażu gazetki wskazanej w załączniku nr 1.19

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 20
Nazwa: Naramowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 21
Nazwa: Podolany

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 22
Nazwa: Chartowo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 23
Nazwa: Krzesiny-Pokrzywno-Garaszewo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 24
Nazwa: Starołęka-Minikowo-Marlewo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 25
Nazwa: Głuszyna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie: a)
składu komputerowego polegającego na: • wprowadzaniu tekstu, • skanowaniu zdjęć i obróbce, b)
komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron- układ graficzny, c) wydruku do korekty,
d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o
wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc
lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.25 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.