eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków PodhalańskiZakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu" - CZĘŚĆ 1 - zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, CZEŚĆ 2 - zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770792-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "EKO-SKAWA" sp. z o. o.:

Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu" - CZĘŚĆ 1 - zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, CZEŚĆ 2 - zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "EKO-SKAWA" sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 12057049200000, ul. 3 Maja, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 338 770 045
faks: 338 770 045
e-mail: ekoskawa_makowpodh@vp.pl
www: ekoskawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka Komunalna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, ekoskawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu" - CZĘŚĆ 1 - zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, CZEŚĆ 2 - zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T

Numer referencyjny: ES.ZP.15/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1:
Fabrycznie nowy samochód ciężarowy o DMC do 3,5: wywrotka trzystronna z fabryczną skrzynią, z zabudową siatkową do wys. 2,10 m, zabezpieczona od góry siatką elastyczną.
PODWOZIE
1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne samochodu:
 fabrycznie nowy, rok produkcji 2020
 długość standardowa L2: nie większa niż 5,8 m,
 wysokość nie większa niż 2,45 m,
 rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 3,45 m,
 zwis tylny nie większy niż 1,4 m,
 wzmocnione tylne zawieszenie,
 szerokość pojazdu nie większa niż 2,1 m (bez lusterek),
 powierzchnia skrzyni ładunkowej 3,2 x 2,1m, nie mniejsza niż 6,6 m2,
 wysokość ścian bocznych (burty) nie mniejsza niż 0,4 m,
 zabudowa KIPER 3-stronna + konstrukcja siatkowa + siatka elastyczna (2 szt).

2. Kabina:
 kabina dzienna, kompaktowa,
 ilość miejsc siedzących: 3,
 kolor kabiny: biały
 klimatyzacja manualna,
 podłokietnik siedzenia kierowcy,
 wszystkie miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami,
 radio z bluetooth fabrycznie montowane,
 centralny zamek,
 uchwyt na kubek,
 poduszka powietrzna kierowcy,
 czujnik temperatury zewnętrznej,
 poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (fotel podwójny)
 światła przeciwmgielne,
 lusterka elektryczne sterowane i podgrzewane
 półka pod sufitem,

3. Układ jezdny:
 Koła stalowe,
 System ESC (ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC+Hill Holder)
 Opony klasa A 215/75/R16,
 pełnowymiarowe koło zapasowe

4. Silnik napędowy:
 moc maksymalna silnika co najmniej 140 KM
 spełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 5,
 osłona silnika,
 skrzynia biegów: manualna,

5. Układ paliwowy:
 zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 85 dm3,
 wlew paliwa zamykany kluczykiem,

6. Wyposażenie:
 hak holowniczy z min DMC 3000 kg,
 belka LED pomarańczowa ostrzegawcza,
 oświetlenie pomarańczowe boczne, ostrzegawcze, włączane niezależnie,
 ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,
 apteczka + kamizelka,
 gaśnica samochodowa,
 pokrowce na wszystkie miejsca siedzące,
 komplet opon zimowych 4 szt,
 dywaniki gumowe dedykowane.

Część 2:
PODWOZIE
1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne :
 Fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 rok,
 długość standard H1, nie dłuższy niż 4,5 m,
 wysokość nie większa niż 1,85 m,
 rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 2,76 m,
 zwis tylny nie większy niż 0,74 m,
 szerokość pojazdu nie większa niż 1,85 m,
 ładowność nie mniejsza niż 0,55 Mg i nie większa niż 0,75 Mg,

2. Kabina:
 kabina dzienna, kompaktowa,
 ilość miejsc siedzących: 3,
 fotel kierowcy z regulacją oparcia, regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego,
 kolor kabiny: biały
 zdalnie sterowany centralny zamek,
 kolumna kierownicy z regulacją wysokości w 2 płaszczyznach,
 klimatyzacja manualna,
 szyby przednie elektrycznie opuszczane,
 elektrycznie regulowane i podgrzewane boczne lusterka,
 gniazdko 12V w przestrzeni bagażowej
 poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
 radio z bluetooth fabrycznie montowane
 półka pod sufitem,
 światła przeciwmgielna fabrycznie montowane,

3. Układ jezdny:
 opony 185/65R1592T Klasa C,
 koła stalowe,
 pełnowymiarowe koło zapasowe,
 napęd przedni,

4. Silnik napędowy:
 moc maksymalna silnika co najmniej 105 KM
 spełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 6D,
 pojemność skokowa silnika nie mniejsza niż 1598 m3,
 skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa plus bieg wsteczny,


5. Układ paliwowy:
 zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 60 dm3,

6. Wyposażenie:
 ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,
 apteczka + kamizelka
 dywaniki gumowe dedykowane,
 komplet opon zimowych 4 szt.
 Oświetlenie LED robocze przedziału ładunkowego,
 Zabudowa przedziału ładunkowego (podłoga ze sklejki min. 9mm, 1-elementowa + ściany boczne)
 gaśnica samochodowa,
 pokrowce na wszystkie miejsca siedzące.

3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:
a) Dostawa zrealizowana do 30 dni od daty zawarcia umowy. Miejscem dostawy pojazdu jest siedziba Zamawiającego w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7.00. do 14.00. w dniach pracy Zamawiającego, dostawa może odbyć się tylko w tym czasie. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemny protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Koszty dostawy do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
b) Wykonawca wyda Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy komplet niezbędnych dokumentów wymaganych prawem w języku polskim, o których mowa niżej:
• książkę gwarancyjną,
• instrukcję obsługi w języku polskim,
• książkę serwisową.
c) Auto zarejestrowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej spełniające warunki techniczne oraz posiadające niezbędne wyposażenie określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami)
d) dodatkowego badania technicznego (badanie VAT) przeprowadzonego przez okręgową stację kontroli pojazdów. Przeprowadzenie takiego badania powinno być potwierdzone wydanym przez tę stację zaświadczeniem, na podstawie którego podatnik ma obowiązek uzyskać właściwą adnotację w dowodzie rejestracyjnym o spełnieniu tych wymagań.
e) Minimalne warunki gwarancji i serwisu:
a. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 2 lata.
b. Odległość do autoryzowanego serwisu na zabudowę i podwozie nie większa niż 80 km od siedziby Zamawiającego.
c. W okresie gwarancji, koszty dojazdu /transportu/ do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca.
d. W okresie gwarancji awarie sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niepodjęcia naprawy w tym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć awarię, a kosztami naprawy obciążyć Wykonawcę.
e. Wykonawca zapewnia auto zastępcze w czasie naprawy w okresie gwarancji.

4. Forma finansowania: leasing.
1) Leasing dla Części I winien zostać udzielony na następujących warunkach:
a) waluta: w polskich złotych;
b) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 30 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT;
c) okres trwania umowy: 48 miesięcy;
d) opłata manipulacyjna: 0 %;
e) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami;
f) koszty powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca;
g) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT.
h) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT;
i) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.

2) Leasing dla Części II winien zostać udzielony na następujących warunkach:
j) waluta: w polskich złotych;
k) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 45 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT;
l) okres trwania umowy: 36 miesięcy;
m) opłata manipulacyjna: 0 %;
n) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami;
o) koszty uboczne powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca;
p) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający;
q) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT.
r) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT;
s) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.


II.5) Główny kod CPV: 34.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej 3 dostawy zbliżone przedmiotem do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - CZĘŚĆ 1.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.2.1. lit. c) SIWZ w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej 3 dostawy zbliżone przedmiotem do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - CZĘŚĆ 2.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 lub 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 lub 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowy w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego urzędu.
c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument, potwierdzający że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu.
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
e) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z zastrzeżeniem zapisu pkt 9.4. SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
I. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu – CZĘŚĆ 1:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 8.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu co najmniej 3 dostaw zbliżonych przedmiotem do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla zamówienia – CZĘŚĆ 2:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 8.3.31. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu co najmniej 3 dostaw zbliżonych przedmiotem do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do niniejszej SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Opis techniczny oferowanego nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, sporządzonego na podstawie Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z fotografiami - CZĘŚĆ 1.
2. Opis techniczny oferowanego nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T, sporządzonego na podstawie Załącznik nr 5a do SIWZ wraz z fotografiami - CZĘŚĆ 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:
a) Dla części 1 w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);
b) Dla części 2 w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:
4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Jordanowie O/Maków Podhalański
Nr rachunku: 98 8799 0001 0017 0103 0498 0001
6. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą.
9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę i budowę oraz robót budowlanych i dostaw w ramach projektu pn.: Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 tony w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu” - CZĘŚĆ 1 , CZEŚĆ 2*, oznaczenie sprawy: ES.ZP.15/2020.
12. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a, 34-220 Maków Podhalański, w sekretariacie pokój nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00.
13. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 12.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa-niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
14. Utrata wadium.
14.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
14.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
14.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczącej ceny zawartej w jego ofercie.

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Fabrycznie nowy samochód ciężarowy o DMC do 3,5: wywrotka trzystronna z fabryczną skrzynią, z zabudową siatkową do wys. 2,10 m, zabezpieczona od góry siatką elastyczną.
PODWOZIE
1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne samochodu:
fabrycznie nowy, rok produkcji 2020
długość standardowa L2: nie większa niż 5,8 m,
wysokość nie większa niż 2,45 m,
rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 3,45 m,
zwis tylny nie większy niż 1,4 m,
wzmocnione tylne zawieszenie,
szerokość pojazdu nie większa niż 2,1 m (bez lusterek),
powierzchnia skrzyni ładunkowej 3,2 x 2,1m, nie mniejsza niż 6,6 m2,
wysokość ścian bocznych (burty) nie mniejsza niż 0,4 m,
zabudowa KIPER 3-stronna + konstrukcja siatkowa + siatka elastyczna (2 szt).
2. Kabina:
kabina dzienna, kompaktowa,
ilość miejsc siedzących: 3,
kolor kabiny: biały
klimatyzacja manualna,
podłokietnik siedzenia kierowcy,
wszystkie miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami,
radio z bluetooth fabrycznie montowane,
centralny zamek,
uchwyt na kubek,
poduszka powietrzna kierowcy,
czujnik temperatury zewnętrznej,
poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (fotel podwójny)
światła przeciwmgielne,
lusterka elektryczne sterowane i podgrzewane
półka pod sufitem,
3. Układ jezdny:
Koła stalowe,
System ESC (ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC+Hill Holder)
Opony klasa A 215/75/R16,
pełnowymiarowe koło zapasowe
4. Silnik napędowy:
moc maksymalna silnika co najmniej 140 KM
spełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 5,
osłona silnika,
skrzynia biegów: manualna,
5. Układ paliwowy:
zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 85 dm3,
wlew paliwa zamykany kluczykiem,
6. Wyposażenie:
hak holowniczy z min DMC 3000 kg,
belka LED pomarańczowa ostrzegawcza,
oświetlenie pomarańczowe boczne, ostrzegawcze, włączane niezależnie,
ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,
apteczka + kamizelka,
gaśnica samochodowa,
pokrowce na wszystkie miejsca siedzące,
komplet opon zimowych 4 szt,
dywaniki gumowe dedykowane.
3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:
a) Dostawa zrealizowana do 30 dni od daty zawarcia umowy. Miejscem dostawy pojazdu jest siedziba Zamawiającego w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7.00. do 14.00. w dniach pracy Zamawiającego, dostawa może odbyć się tylko w tym czasie. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemny protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Koszty dostawy do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
b) Wykonawca wyda Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy komplet niezbędnych dokumentów wymaganych prawem w języku polskim, o których mowa niżej:
• książkę gwarancyjną,
• instrukcję obsługi w języku polskim,
• książkę serwisową.
c) Pojazdy zarejestrowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej spełniające warunki techniczne oraz posiadające niezbędne wyposażenie określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami)
d) dodatkowego badania technicznego (badanie VAT) przeprowadzonego przez okręgową stację kontroli pojazdów. Przeprowadzenie takiego badania powinno być potwierdzone wydanym przez tę stację zaświadczeniem, na podstawie którego podatnik ma obowiązek uzyskać właściwą adnotację w dowodzie rejestracyjnym o spełnieniu tych wymagań.
e) Minimalne warunki gwarancji i serwisu:
a. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 2 lata.
b. Odległość do autoryzowanego serwisu na zabudowę i podwozie nie większa niż 80 km od siedziby Zamawiającego.
c. W okresie gwarancji, koszty dojazdu /transportu/ do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca.
d. W okresie gwarancji awarie sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niepodjęcia naprawy w tym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć awarię, a kosztami naprawy obciążyć Wykonawcę.
e. Wykonawca zapewnia auto zastępcze w czasie naprawy w okresie gwarancji.
4. Forma finansowania: leasing.
1) Leasing dla Części I winien zostać udzielony na następujących warunkach:
a) waluta: w polskich złotych;
b) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 30 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT;
c) okres trwania umowy: 48 miesięcy;
d) opłata manipulacyjna: 0 %;
e) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami;
f) koszty powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca;
g) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT.
h) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT;
i) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 2:
PODWOZIE
1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne :
Fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 rok,
długość standard H1, nie dłuższy niż 4,5 m,
wysokość nie większa niż 1,85 m,
rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 2,76 m,
zwis tylny nie większy niż 0,74 m,
szerokość pojazdu nie większa niż 1,85 m,
ładowność nie mniejsza niż 0,55 Mg i nie większa niż 0,75 Mg,

2. Kabina:
kabina dzienna, kompaktowa,
ilość miejsc siedzących: 3,
fotel kierowcy z regulacją oparcia, regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego,
kolor kabiny: biały
zdalnie sterowany centralny zamek,
kolumna kierownicy z regulacją wysokości w 2 płaszczyznach,
klimatyzacja manualna,
szyby przednie elektrycznie opuszczane,
elektrycznie regulowane i podgrzewane boczne lusterka,
gniazdko 12V w przestrzeni bagażowej
poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
radio z bluetooth fabrycznie montowane
półka pod sufitem,
światła przeciwmgielna fabrycznie montowane,
3. Układ jezdny:
opony 185/65R1592T Klasa C,
koła stalowe,
pełnowymiarowe koło zapasowe,
napęd przedni,
4. Silnik napędowy:
moc maksymalna silnika co najmniej 105 KM
spełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 6D,
pojemność skokowa silnika nie mniejsza niż 1598 dm3,
skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa plus bieg wsteczny,
5. Układ paliwowy:
zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 60 dm3,
6. Wyposażenie:
ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,
apteczka + kamizelka
dywaniki gumowe dedykowane,
komplet opon zimowych 4 szt.
Oświetlenie LED robocze przedziału ładunkowego,
Zabudowa przedziału ładunkowego (podłoga ze sklejki min. 9mm, 1-elementowa + ściany boczne)
gaśnica samochodowa,
pokrowce na wszystkie miejsca siedzące.
3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:
a) Dostawa zrealizowana do 30 dni od daty zawarcia umowy. Miejscem dostawy pojazdu jest siedziba Zamawiającego w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7.00. do 14.00. w dniach pracy Zamawiającego, dostawa może odbyć się tylko w tym czasie. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemny protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Koszty dostawy do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
b) Wykonawca wyda Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy komplet niezbędnych dokumentów wymaganych prawem w języku polskim, o których mowa niżej:
• książkę gwarancyjną,
• instrukcję obsługi w języku polskim,
• książkę serwisową.
c) Pojazdy zarejestrowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej spełniające warunki techniczne oraz posiadające niezbędne wyposażenie określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami)
d) dodatkowego badania technicznego (badanie VAT) przeprowadzonego przez okręgową stację kontroli pojazdów. Przeprowadzenie takiego badania powinno być potwierdzone wydanym przez tę stację zaświadczeniem, na podstawie którego podatnik ma obowiązek uzyskać właściwą adnotację w dowodzie rejestracyjnym o spełnieniu tych wymagań.
e) Minimalne warunki gwarancji i serwisu:
a. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 2 lata.
b. Odległość do autoryzowanego serwisu na zabudowę i podwozie nie większa niż 80 km od siedziby Zamawiającego.
c. W okresie gwarancji, koszty dojazdu /transportu/ do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca.
d. W okresie gwarancji awarie sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niepodjęcia naprawy w tym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć awarię, a kosztami naprawy obciążyć Wykonawcę.
e. Wykonawca zapewnia auto zastępcze w czasie naprawy w okresie gwarancji.
4. Leasing dla Części II winien zostać udzielony na następujących warunkach:
j) waluta: w polskich złotych;
k) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 45 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT;
l) okres trwania umowy: 36 miesięcy;
m) opłata manipulacyjna: 0 %;
n) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami;
o) koszty uboczne powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca;
p) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający;
q) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT.
r) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT;
s) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.