eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa samochodu do Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2025-11-14

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu do Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 66 55 600

1.5.8.) Numer faksu: (85) 66 55 610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/ias-bialystok

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu do Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd00a1f6-38be-47ff-a3a8-a57fd2559f96

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00532924

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej Marketplanet pod adresem
https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
1) przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark±
do z³o¿enia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
2) uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub
Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych
plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy
(ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
3) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu
elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir
SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
4) przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej RODO, Administrator informuje:
1. TO¯SAMO¦Æ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku, z którym mo¿na
kontaktowaæ siê kieruj±c korespondencjê na adres:
a) ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Bia³ystok
b) skrzynki podawczej na platformie ePUAP: /1yhydw288z/SkrytkaESP
c) poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl
2. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê kieruj±c korespondencjê na adres e-mail:
iod.bialystok@mf.gov.pl
3. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWY PRAWNE
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej na podstawie:
a) art.6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do
podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy;
b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, w
szczególno¶ci w zwi±zku z przepisami ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, przepisami prawa podatkowego
i ubezpieczeñ spo³ecznych, ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji
publicznej;
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze polegaj±cego na zapewnieniu porz±dku i bezpieczeñstwa na terenie IAS w Bia³ymstoku w zwi±zku z dostêpem do nieruchomo¶ci
IAS w Bia³ymstoku, na podstawie ustawy z 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarz±dzania mieniem pañstwowym, ustawy z 22 sierpnia
1997 r. o ochronie osób i mienia oraz przepisami ustaw szczególnych.
4. INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
Odrêbn± kategoriê odbiorców stanowi± podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe na zlecenie Administratora, w szczególno¶ci te, z
którymi zawarto umowy na ¶wiadczenie us³ug serwisowych dla u¿ytkowanych systemów informatycznych.
5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania okre¶lonych w pkt 3 lub do momentu
wyga¶niêcia obowi±zków ci±¿±cych na Administratorze, a po up³ywie tego okresu bêd± archiwizowane zgodnie z okresem
przewidzianym w przepisach prawa.
6. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡
Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
b) sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO),
c) usuniêcia danych, je¿eli zachodzi jedna z okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 17 RODO
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO.
W przypadku uznania, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, osobom, których dane dotycz±
przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
7. INFORMACJA O OBOWI¡ZKU LUB DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH
OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy.
8. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM PROFILOWANIU
Przetwarzane przez Administratora dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji w
indywidualnych przypadkach, w tym do profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.33.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 145536,58 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki samochodu osobowego, fabrycznie nowego, nieu¿ywanego, wyprodukowanego nie wcze¶niej ni¿ w 2025 r.
Szczegó³owe wymagania i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej pojazdu znajduj±cej siê w za³±czniku nr 1 do SWZ oraz w Projekcie umowy - za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Pojazd musi byæ nie poddawany jakimkolwiek naprawom, pochodz±ce z 2025 roku oraz spe³niaj±cych polskie wymagania, w tym warunki techniczne, wynikaj±ce z ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 1251 ze zm.) oraz rozporz±dzeñ wykonawczych do tej ustawy i wymogi Dyrektywy min. Euro 6d-ISC-FCM w zakresie emisji spalin obowi±zuj±c± na dzieñ dostawy pojazdu, którego szczegó³owy opis i parametry techniczne zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: £±cznie ocena obejmuje Lp = Cw + GP
gdzie:
Lp – ³±czna liczba punktów przyznana ofercie
Cw – liczba punktów za kryterium: cena wykonania zamówienia
GP – liczba punktów za kryterium: gwarancja bazowa na pojazd
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty na podstawie informacji wskazanych w formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na pojazd (GP)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514 ze zm.) zamawiaj±cy wykluczy:
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu
269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 644 ze zm.) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy.
W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada aktualne na
dzieñ sk³adania ofert:
1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia – za³±cznik nr 3 do SWZ
2) o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514 ze zm.) – za³±cznik nr 3a do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, o¶wiadczenia te sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie.
Potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie
konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± Opis przedmiotu zamówienia Specyfikacjê
funkcjonalno techniczn± pojazdów - Za³±cznik 1 do SWZ.
2. Specyfikacja funkcjonalno-techniczna pojazdów, o której mowa w ust 1 bêdzie stanowiæ przedmiotowy ¶rodek dowodowy
potwierdzaj±cy zgodno¶æ oferowanej dostawy z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w dokumentach zamówienia, w
tym w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

W przypadku nie z³o¿enia lub z³o¿enia niekompletnego przedmiotowego ¶rodka dowodowego Zamawiaj±cy na podstawie
art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcê, w terminie przez siebie wskazanym, do jego z³o¿enia lub uzupe³nienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ lub podmiotowe ¶rodki dowodowe
budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu
informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w
postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy
wzywa Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e:
1) wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferta Wykonawcy podlegaj± odrzuceniu bez wzglêdu na ich
z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub
2) zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i
ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli
Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniami na jêzyk polski.
W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514 ze zm.),
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XI
ust. 1 SWZ (wzór o¶wiadczeñ stanowi± za³±czniki nr 3 i nr 3a do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofertowym, które us³ugi wykonaj±
poszczególni Wykonawcy.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e
za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach
umowy stanowi±cych za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.