eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 769530-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

31 Baza Lotnictwa Taktycznego:

DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 63243177100000, Ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 261 548 500
faks: 261 548 555
e-mail: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - JEDNOSTKA WOJSKOWA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.31blt.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.31blt.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. Silniki 1 61-325 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH

Numer referencyjny: ZP 72/XI/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy części zamiennych, filtrów i akcesoriów do pojazdów dla służby czołgowo-samochodowej, służby transportu i ruchu wojsk, służby inż.-sap i OPBMR oraz Zespołu ZLT.

II.5) Główny kod CPV: 34.30.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia:
- dla Pakietu nr 1 – sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021r.
- dla Pakietu nr 2-4 – do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
- dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r
Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.
- dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy.
3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO (TiRW),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

8. Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021r.
Część nr: 2
Nazwa: FILTRY DO POJAZDÓW (inż.-sap)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część nr: 3
Nazwa: FILTRY DO POJAZDÓW (OPBMR)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część nr: 4
Nazwa: TŚM DO POJAZDÓW (OPBMR)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część nr: 5
Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH (sł. czołg. sam)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r
Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:
PAKIET nr 5 - części zamienne do pojazdów osobowych - 23.000,00 zł
Część nr: 6
Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW DOSTAWCZYCH I MIKROBUSÓW (sł. czołg. sam)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r
Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:
PAKIET nr 6 - części zamienne do pojazdów dostawczych i mikrobusów - 50.000,00 zł
Część nr: 7
Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH (sł. czołg. sam),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r
Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:
PAKIET nr 7 - części zamienne do pojazdów ciężarowych - 110.000,00 zł
Część nr: 8
Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO AUTOBUSÓW (sł. czołg. sam

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r
Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:
PAKIET nr 8 - części zamienne do autobusów - 20.000,00 zł
Część nr: 9
Nazwa: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW TERENOWYCH (sł. czołg. sam)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r
Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:
PAKIET nr 9 - części zamienne do pojazdów terenowych - 45.000,00 zł
Część nr: 10
Nazwa: FILTRY DO POJAZDÓW (sł. czołg. sam)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r
Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:
PAKIET nr 10 - filtry do pojazdów - 25.000,00 zł

Część nr: 11
Nazwa: AKCESORIA SAMOCHODOWE (sł. czołg. sam)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne produkowane przez producenta pojazdu, jak i tożsame z częściami oryginalnymi). Zamawiający uzna, że dostarczony asortyment spełnia parametry jakościowe jeżeli części te będą posiadały identyfikator statusu prawnego O, Q, lub P. W trakcie realizacji umowy w razie wystąpienia wątpliwości w jakości dostarczonej części Zamawiający wymagać będzie odpowiedniego zaświadczenia lub certyfikatu jakości.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 5 – 11 - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2021 r
Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 10.12.2021 r.
Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto:
PAKIET nr 11 - akcesoria samochodowe - 7.000,00 zł
Część nr: 12
Nazwa: ŻARÓWKI I BEZPIECZNIKI (zzlt)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: 13
Nazwa: FILTR (zzlt)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: 14
Nazwa: CZUJNIKI ( zzlt),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: - dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: 15
Nazwa: LICZNIK MOTOGODZIN (zzlt)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: 16
Nazwa: PRZEWÓD FI 6,3 20M 350BAR GZ1/4 GW7/16 (zzlt)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: 17
Nazwa: PRZEWÓD HAMULCOWY (zzlt)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia: dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Część nr: 18
Nazwa: FILTRY NSN (zzlt)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
termin realizacji zamówienia- dla Pakietu nr 12 – 18 – do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.