Ogłoszenie nr 768951-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (52) 525-08-55,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl,
www: https://bip.kowr.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://kowr.eb2b.com.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://kowr.eb2b.com.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa OT Bydgoszcz ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BYD.WOP.260.29.2020.MB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części – 5 zadań.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowiło ofertę częściową.
4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wycenę obejmującą od 1 do 3 zadań. Złożenie oferty na więcej niż 3 zadania - części zamówienia skutkować będzie jej odrzuceniem (art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych).
5. Zamawiający zastrzega, że przy podpisywaniu umów nie będzie przekazywał rzeczoznawcom wypisów, map ewidencyjnych oraz zaświadczenia z planu lub studium.
6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do każdego operatu aktualne wypisy z rejestru gruntów, kopie map ewidencyjnych oraz protokoły z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości
w planie lub studium.
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
II.5) Główny kod CPV: 71.31.90.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania jest jednym z kryteriów oceny ofert Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania przedmiotu zamówienia
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce dotyczącej platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl przekaże Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych– zał. nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny: | 20,00 |
jakość - doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
• siły wyższej (np. pożar, powódź, zalanie, epidemia), w przypadku gdy przedmiotowa sytuacja wystąpi po zawarciu umowy.
• z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne.
Przesunięcie terminu realizacji zamówienia następuje o czas adekwatny do zaistniałej sytuacji. Fakt ten musi być odnotowany lub udokumentowany (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej) i potwierdzony przez Zamawiającego.
Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
3. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych
w przywołanym artykule.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 1
Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:
1. działka zabudowana nr 429/4 powierzchnia 0,0700 ha, obręb Włościbórz, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat Sępólno Krajeńskie
Charakterystyka nieruchomości – działka zabudowana, lokal mieszkalny w budynku dwurodzinnym nr 69 w miejscowości Włościbórz, wraz z przynależnościami na działce nr 429/4 o pow. 0,0700 ha. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w obszarze wielofunkcyjnym
z przeważającym udziałem zabudowy zagrodowej z udziałem zabudowy mieszkaniowej oznaczone symbolem RM1 oraz obszary rolno-krajobrazowe, obszary lasów i dolesień oraz wodno- powierzchniowe.
Należy dokonać wyceny lokalu mieszkalnego, wraz z przynależnościami, należącego do Skarbu Państwa, wycenić działkę oraz wykonać inwentaryzację lokali, oraz uzyskać zaświadczenia o samodzielności lokalu.
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
jakość - doświadczenie rzeczoznawcy wykonujacego operat: | 20,00 |
Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 2
Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:
1. działka zabudowana nr 42/2 powierzchnia 0,4492 ha, obręb Broniewo, gmina Sadki, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana, lokale mieszkalne, nr 2 o powierzchni 53,33 m2, lokal nr 3 o pow. 53,01 m2 w budynku mieszkalnym nr 27, wraz z przynależnościami na działce
o pow. 0,4492 ha. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy, Obręb Broniewo znajduje się
w I strefie Zurbanizowanej – tereny zabudowy mieszkaniowej, usługowej, techniczno – produkcyjnej, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej.
Należy dokonać wyceny lokalu nr 2 i 3, należących do Skarbu Państwa, wycenić działkę oraz obliczyć udział w działkach dla wycenianych lokali, wykonać inwentaryzację lokali, oraz uzyskać zaświadczenia
o samodzielności lokali.
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
jakość-doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat: | 20,00 |
Nazwa: Zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 239 o powierzchni 0,1801 ha, obręb Więcbork 2, gmina Więcbork, powiat sępoleński.
Charakterystyka nieruchomości - nierolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork (uchwała Nr XXIX/218/17 Rady Miejskiej
w Więcborku z dnia 14 marca 2017 roku) w/w działka położona jest w jednostce 1.1- jednostka staromiejska obejmująca centralną część miasta, położoną na południu pomiędzy Jeziorem Więcborskim a linią kolejową oraz na południe od jeziora więcborskiego. Na mapie studium przedmiotowa działka znajduje się w terenie oznaczonym symbolem C-strefa śródmiejska-tereny zabudowy mieszkaniowej oraz usługowej o znaczeniu gminnym oraz powiatowym oraz symbolem Z2-tereny zieleni o znaczeniu rekreacyjnym oraz środowiskotwórczym.
2. Działka nr 175/18 o powierzchni 0,1647 ha, obręb Dobrcz, gmina Dobrcz, powiat bydgoski.
Charakterystyka nieruchomości - nierolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz uchwalonego Uchwałą nr XXVIII/322/2006 Rady Gminy Dobrcz z dnia 30 czerwca 2006r. działka znajduje się w strefie IIIC- obszar osadniczy ośrodka gminnego. Uchwałą Nr XXIII/271/2009 Rady Gminy Dobrcz z dnia 30 września 2009 r. Rada Gminy Dobrcz przystąpiła do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz. W projekcie studium nie przewiduje się zmian funkcji dla działki nr 175/18 - czyli pozostaje obszar osadniczy ośrodka gminnego.
3. Działka nr 146 o powierzchni ogólnej 0,9200 ha, obręb Zakrzewek, gmina Więcbork, powiat sępoleński.
Charakterystyka nieruchomości - rolna, niezabudowana. Nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Więcbork uchwalonym w dniu 14 marca 2017 roku, Uchwałą Nr XXIX/218/17, przez Radę Miejską w Więcborku, działka ta jest położona w jednostce 5. Na mapie studium przedmiotowa działka znajduje się w terenie oznaczonym jako pozostałe tereny (tereny rolne)- dla których nie wskazuje się zmiany funkcji oraz charakteru zagospodarowania.
4. Działka nr 272 o powierzchni ogólnej 0,0504 ha, obręb Rogalin, gmina Sośno, powiat sępoleński.
Charakterystyka nieruchomości - rolna, niezabudowana. Zgodnie z uchwałą NR XVIII/114/16 Rady Gminy Sośno z dnia 21 czerwca 2016 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Park Wiatrowy Sośno IX” dla terenów położonych w Gminie Sośno (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. Poz. 2274) działka nr 272 obręb Rogalin, gm. Sośno przeznaczona jest jako teren ogródków działkowych.
Wykonanie – 4 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
jakość - doświadczenie rzeczoznawcy wykonujacego operat: | 20,00 |
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny: | 20,00 |
Nazwa: Zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 4
Sporządzenie operatu szacunkowego na wycenę nieruchomości:
1. Nieruchomość oznaczona jako działka nr 305 o powierzchni 1,5800 ha, obręb Kiełpin, gmina Tuchola, powiat tucholski.
Zgodnie z zaświadczeniem wydanym przez Burmistrza Tucholi dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. W obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Tuchola działka położona jest w obszarze funkcjonalno-przestrzennym III – strefie rolno-osadniczej – terenach rolniczej przestrzeni produkcyjnej o różnej przydatności – częściowo w kompleksach gruntów ornych o najwyższej przydatności dla rolnictwa.
Dla działki nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. Nieruchomość nie zabudowana.
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny: | 20,00 |
jakość - doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat: | 20,00 |
Nazwa: Zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. działka nr 137/4 powierzchnia 0,3500 ha, obręb Buk Góralski, gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki. Działka 137/4 w miejscowości Buk Góralski. Położona wśród pól uprawnych, częściowo stanowi nieużytek, ma dostęp do drogi publicznej. Studium: teren rolniczy
2. działka nr 20/1 powierzchnia 0,7600, obręb Buk Góralski, gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki. Działka 20/1 w miejscowości Buk Góralski położona wśród zabudowy, częściowo zadrzewiona i zakrzaczona. Studium: teren rolniczy.
3. działka nr 30/4 powierzchnia 0,4800 ha, obręb Kamień, gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki. Działka 30/4 w miejscowości Kamień zadrzewiona porośnięta samosiejkami i zachwaszczona. Studium: teren rolniczy.
4. działka nr 124/1 powierzchnia 0,0,2800 ha, obręb Buk Góralski, gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki. Studium: strefa ekologiczna. Działka 124/1 w miejscowości Buk Góralski położona wśród pól uprawnych, częściowo stanowi nieużytek, ma dostęp do drogi publicznej.
5. działka nr 82/12 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Piecewo, gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki. Działka 82/12 położona w Piecewie, w centralnej części wsi, wśród zabudowy porośnięta samosiejkami, zakrzaczona. Studium: strefa miejska, obszar aktywizacji funkcji mieszkaniowo usługowej.
6. działka nr 74/12 powierzchnia 0,1278 ha, obręb Piecewo, gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki. Działka 74/12 położona w Piecewie na obrzeżach wsi przy drodze na Brodnicę, teren nieużytków. Studium: strefa miejska, obszar śródmiejski, z kierunkiem rozwoju zabudowa mieszkaniowo usługowa z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji.
7. działka nr 555/1 powierzchnia 0,1400 ha, obręb Bukowiec, gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki. Działka 555/1 w Bukowcu położona wśród pół uprawnych, częściowo stanowi nieużytek po siedlisku, natomiast częściowo może być użytkowana rolniczo. Studium: strefa rolniczo-osadnicza
8. działka nr 13/1 powierzchnia 0,1600 ha, obręb Sobiesierzno, gmina Brodnica, powiat brodnicki. Działka 13/1 w Sobiesierznie leży w centralnej części wsi. Porośnięta roślinnością trawiastą. Studium: teren rolniczy.
9. działka nr 122/1 powierzchnia 0,8200 ha, obręb Brzozie, gmina Brzozie, powiat brodnicki. Działka 122/1 w Brzoziu położona na obrzeżach wsi częściowo stanowi nieużytek. W centralnej części działki posadowiony jest słup wysokiego napięcia. Plan: w części przeznaczenie siedliskowe pod mieszkalnictwo jednorodzinne i zagrodowe, pozostała część rolna.
10. działka nr 46/21 powierzchnia 0,3001 ha, obręb Żmijewko, gmina Zbiczno, powiat brodnicki. Działka 46/21 udział ¼ Skarbu Państwa w własności położona w Żmijewku stanowi pas gruntu umożliwiający dostęp do działek budowlanych. Należy wycenić ¼ udziału w działce. Studium: teren rolniczy.
11. działka nr 227/2 powierzchnia 0,0791 ha, obręb Żmijewko, gmina Zbiczno, powiat brodnicki. Działka 227/2 w Żmijewku leży w centralnej części wsi stanowi ogródek przydomowy, porośnięta drzewami. Studium: teren rolniczy.
12. działka nr 128 powierzchnia 0,2529 ha, obręb Żmijewko, gmina Zbiczno, powiat brodnicki. Działka 128
w Żmijewku, leży we wsi Żmijewko wśród pól uprawnych. Ma dostęp do drogi. Studium: teren rolniczy.
Wykonanie – 12 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
jakosć - doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat: | 20,00 |
aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny: | 20,00 |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Prowadzenie badań monitoringowych MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
- 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.