Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Ogłoszenie nr 768194-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów komunalnych - śmieciarka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 713 892 623
faks: 713 892 623
e-mail: biuro@pgk-wolow.pl
www: www.pgk-wolow.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pgk-wolow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: operator pocztowy, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres: PGK w Wołowie Sp. z o.o., ul. Poznańska 1, 56-100 Wołów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: TK/BZP/110/1/12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) „Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów komunalnych – śmieciarka”.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne warunki:
Podwozie:
1. Rok produkcji min. 2016
2. Moc silnika min: 250 KM
3. Norma emisji spalin min. Euro 6
4. Paliwo ON
5. Podwozie 2 osie
6. Kabina kolor biały
7. Rozstaw osi 3700 mm
8. Kierownica po lewej stronie
9. Kabina 3 osobowa
10. Automatyczna skrzynia biegów
11. Wspomaganie układu kierowniczego
12. Zawieszenie pneumatyczne tył
13. Klimatyzacja
14. Radio, gaśnica , apteczka
Zabudowa śmieciarki:
1. Rok produkcji zabudowy min. 2016
2. Zabudowa jednokomorowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych
3. Pojemność całkowita skrzyni ładunkowej min 15 m3 max 16 m3
4. Kolor zabudowy biały
5. Wanna załadowcza wykonana z blachy o gr. dna min. 4mm, boki o grubości min. 4mm
6. Skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z pojedynczego jednolitego arkusza stali (brak spawów)
7. Podłoga zabudowy o owalnych kształtach – grubość min 4 mm
8. Objętość kosza zasypowego min. 2 m3
9. Króciec odpływowy w wanie załadowczej z zaworem kulowym
10. Uniwersalny aparat zasypowy przeznaczony do odbierania pojemników 110 do 1100 litrów
11. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy)
12. Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy
13. Możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni
14. Urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno - pneumatycznie
15. Przyciski sterowania po obu stronach
16. Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym
17. Możliwość sterowania płytą wypychającą ( wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy
18. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
19. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy
20. Część tylna (odwłok) z automatyczną blokadą i odblokowywaniem
21. Ładowność min. 6 000 kg
22. Automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego
23. Uszczelka zamontowana dookoła płyty zgniatającej (idealnie czyste wnętrze skrzyni ładunkowej)
24. Rura odpływowa z zaworem na Bio odcieki (w najniższym punkcie dna skrzyni ładunkowej)
25. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, ( dłuższa żywotność)
26. Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na mniejszą ok. (40 bar) – wariant: surowce wtórne, odpady zielone. Sterowanie odbywa się z kabiny kierowcy
27. Stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informujący kierowcę o tym który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość: a) ograniczenia prędkości, b) uniemożliwienia cofania pojazdu, c) rozłączenia układu ugniatania
28. Krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapą umożliwiająca ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych (możliwość obniżenia krawędzi kosza do 110 cm od podłoża )
29. System centralnego smarowania
30. Zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE
31. Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana
32. Pasy odblaskowe ( ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku
33. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi
34. Dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej typu Hardox
35. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy, dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i tyłu pojazdu, reflektor roboczy z tyłu
36. Stopień zagęszczenia odpadów 6:1
37. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez kierowcę
38. Możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania (4 przyciski)
39. Kamera monitorująca tylną przestrzeń załadunkową pojazdu z wizualizacją i dźwiękiem w kabinie
3) Przedmiot zamówienia powinien być sprawny technicznie, gotowy do jazdy i dopuszczony do ruchu drogowego i zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polski.
4) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis oferowanego podwozia i zabudowy śmieciarki w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego, dysponujący odpowiednią wiedzą, zapleczem technicznym oraz magazynem części zamiennych (należy podać nazwę i adres autoryzowanego serwisu Wykonawcy.
5) Wykonawca zapewni udzielenie minimum 3 - miesięcznej gwarancji na pojazd i zabudowę, z zastrzeżeniem, że termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert opisane w dziale XIV SIWZ.
6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i na własne ryzyko na adres zamawiającego (ul. Poznańska 1, 56-100 Wołów), gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi pojazdu.
7) Przed dokonaniem odbioru przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania pojazdu kontroli technicznej w stacji diagnostycznej obsługującej pojazdy ciężarowe, zlokalizowanej najbliżej siedziby Zamawiającego. Koszty dojazdu oraz badania technicznego ponosi Wykonawca. W przypadku stwierdzenia wad pojazdu lub zabudowy, których koszt usunięcia przekracza kwotę 2000 zł (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych i robocizny) Zamawiający odmówi odbioru pojazdu do czasu ich usunięcia, wyznaczając Wykonawcy termin na ich usunięcie nie dłuższy niż 10 dni. W przypadku odmowy poddania pojazdu kontroli technicznej lub nieusunięcia wad w wyznaczonym terminie Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od dnia – odpowiednio – odmowy poddania pojazdu kontroli technicznej lub upływu terminu na usunięcie wad. Po usunięciu wad Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponowienia ww. procedury poddania pojazdu kontroli technicznej – na koszt Wykonawcy.
8) W przypadku konieczności naprawy pojazdu w punkcie serwisowym wykonawcy, wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Serwis pogwarancyjny na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
9) Pojazd wraz z zabudową powinien pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego pojazdu z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu.
10) Pojazd i zabudowa nie może posiadać napisów reklamowych, czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu.
2. Podstawowe warunki leasingu operacyjnego:
1) czas trwania umowy (okres leasingu - 60 miesięcy) - ustala się wysokość rat leasingowych opartych na stałej stopie procentowej (okres odsetkowy o stałej stopie oprocentowania stanowi 60 miesięcy),
2) pierwsza wpłata 1% wartości netto pojazdu oraz pozostałe 59 równych rat,
3) wartość wykupu - 1 % wartości pojazdu, uiszczana wraz z ostatnią ratą leasingową (zgodna ze stawką amortyzacji),
4) leasing operacyjny w walucie: PLN,
5) ubezpieczenie samochodu przez okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela ponosi zamawiający (ubezpieczenie we własnym zakresie przez zamawiającego),
6) ubezpieczenie w pełnym pakiecie tzn. OC, NNW, AC, ubezpieczenie majątkowe ze zniesioną konsumpcją sumy oraz ze zniesionym udziałem własnym w szkodzie i kradzieży (ubezpieczenie we własnym zakresie przez zamawiającego),
7) końcowa umowa na dostawę pojazdu określonego w przedmiocie zamówienia (dział III SIWZ) będzie zawierała postanowienia zawarte w SIWZ, a w szczególności określone w dziale XVII SIWZ dotyczące warunków umowy, do której wykonawca załączy szczegółową Specyfikację i protokół odbioru przedmiotu zamówienia,
8) Wykonawca zrealizuje zamówienie dostawy pojazdu określonego w przedmiocie zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 34.14.45.11
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
4) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| odległość serwisu: | 20,00 |
| okres gwarancji: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Modernizacja pracowni dydaktycznych w LO Wołów oraz LO Brzeg Dolny (pracownia geografii, fizyki, strefy ciszy i relaksu) w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim"(...)
- " Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych w systemie bezgotówkowym _2026 "
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w 2026 roku"
- Dostawy artykułów spożywczych na rzecz Zakładu Karnego w Wołowie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- " Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 100 kW" w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - śmieciarki o pojemności min. 16 m3 zabudowanej na podwoziu samochodu ciężarowego 2-osiowego o DMC 18 000 kg
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawa używanego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
- DOSTAWA POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





