Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Ogłoszenie nr 765436-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Budowa sieci wodociągowej spinającej i rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w gminie Śniadowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 862 176 146
faks: 862 176 168
e-mail: kurpiewski@hi.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.sniadowo.pl/bip
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres: Urząd Gminy Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RGIZ.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Budowa sieci wodociągowej spinającej i rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w gminie Śniadowo” w tym:
wykonanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej spinającej i rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej w gminie Śniadowo z rur PE Ø 160 mm o długości 6700 mb i rur PE Ø 110 mm o długości 630 mb, o łącznej długości 7.330 mb
Zestawienie długości i średnic odcinków sieci wodociągowej zasilanych ze stacji wodociągowej Ratowo Stare i stacji wodociągowej w Wierzbowie:
1) sieć wodociągowa rozdzielcza łącząca miejscowości Żebry i Stare Konopki z rur PE Ø 160 mm L = 2100 mb
2) sieć wodociągowa rozdzielcza łącząca miejscowości Jemielite Wypychy, Sierzputy Marki i Sierzputy Zagajne z rur PE Ø 160 mm L = 3 000 mb
3) rozbudowa sieci wodociągu rozdzielczego w miejscowości Śniadowo ul. Szosowa z rur PE Ø 100 mm L = 200 mb
4) rozbudowa sieci wodociągu rozdzielczego spinającego istniejącą sieć wodociągową w miejscowości Śniadowo i Ratowo – Piotrowo z rur PE Ø 160 mm L = 1600 mb
5) rozbudowa sieci wodociągu rozdzielczego w miejscowości Śniadowo ul. Cmentarna z rur PE Ø 100 mm L = 200 mb
6) rozbudowa sieci wodociągu rozdzielczego w miejscowości Jakać Młoda z rur PE Ø 110 mm L = 110 mb
7) rozbudowa sieci wodociągu rozdzielczego w miejscowości Szczepankowo z rur PE Ø 100 mm L = 120mb
oraz wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, czy projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną.
2.2 Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej spinającej i rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej w gminie Śniadowo z rur PE Ø 160 mm o długości 6700 mb i rur PE Ø 110 mm o długości 630 mb, o łącznej długości 7.330 mb, w tym:
a) obsługa geodezyjna,
b) inne niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikające
z przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę,
c) projekty budowlane (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę,
d) projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.),
e) inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne
do prawidłowego wykonania zadania,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.),
g) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (1 szt.)
2.3 Pełnienie nadzoru autorskiego.
2.4 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową budowy sieci wodociągowej.
2.5 Wykonanie podłączenie do istniejącej sieci wodociągowej, wybudowaną sieć.
2.6 Obsługa geodezyjna powykonawcza.
2.7 Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem).
2.8 Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD 2 szt.)
2.9 Wykonanie oznakowania instalacji.
2.10 Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji
2.11 Wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych.
Wymagania dodatkowe:
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo oraz ramowego kosztorysu ofertowego, zgodnie z wzorem stanowiącym.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. Zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.10.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że wykonawca:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej: dwie roboty budowlane dotyczące budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci wodociągowej, o wartości robót minimum na kwotę 250.000,00 zł każda, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę.
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Gwarancja: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych przepisami ustawy Pzp oraz w niniejszej umowie.
2. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mogą ulec zmianom, przy czym zmiany mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
2) zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony w terminie 14 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach wymienionych w pkt. 1. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
3. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy, może ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace,
3) zasad podlegania ubezpieczeniu społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4. Pozostałe zmiany
a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie wykonane roboty oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi kosztami,
b) w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia robót,
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
d) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się takimi samymi uprawnieniami i doświadczeniem jak określone w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 13:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI ŚNIADOWO
- Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Śniadowo"
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz projektów decyzji zmieniających ww. decyzje, na terenie Gminy Śniadowo
więcej: przetargi ŚNIADOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- BZP.271.125.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Remont i modernizacja ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 w Nowym Sączu".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





