eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa czasopism polskich drukowanych i czasopism zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB w 2021 roku, dostawa baz ClinicalKey oraz UpToDate (wersja Anywhere) dla 83 klinicystów, z podziałem na 10 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 764928-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku:

Dostawa czasopism polskich drukowanych i czasopism zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB w 2021 roku, dostawa baz ClinicalKey oraz UpToDate (wersja Anywhere) dla 83 klinicystów, z podziałem na 10 części

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 28860400000000, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 857 485 400
faks: 857 485 627
e-mail: zampubl@umwb.edu.pl
www: www.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.umb.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.umb.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15- 089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czasopism polskich drukowanych i czasopism zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB w 2021 roku, dostawa baz ClinicalKey oraz UpToDate (wersja Anywhere) dla 83 klinicystów, z podziałem na 10 części

Numer referencyjny: AZP.25.1.85.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa czasopism polskich drukowanych i czasopism zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB w 2021 roku, dostawa baz ClinicalKey oraz UpToDate (wersja Anywhere) dla 83 klinicystów, z podziałem na 10 części.

II.5) Główny kod CPV: 22.21.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia:
części 1 - 8: od 01.01.2021 r. lub w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.
część 9: od 16.12.2020 r. lub w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej od dnia zawarcia umowy do 15.12.2021 r.
część 10: od 01.03.2021 r. do 28.02.2022 r.
2. W przedmiotowym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.
3. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postepowaniu nie jest wymagane.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie co najmniej:
a) dla 1 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 1 zamówienia o wartości min. 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące zł 00/100),
b) dla 2 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 2 zamówienia o wartości min. 4 000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące zł 00/100),
c) dla 3 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 3 zamówienia o wartości min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100),
d) dla 4 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 4 zamówienia o wartości min. 8 000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy zł 00/100),
e) dla 5 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 5 zamówienia o wartości min. 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100),
f) dla 6 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 6 zamówienia o wartości min. 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100),
g) dla 7 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 7 zamówienia o wartości min. 1 000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc zł 00/100),
h) dla 8 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 8 zamówienia o wartości min. 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100),
i) dla 9 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 9 zamówienia o wartości min. 30 000,00 EURO brutto (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100),
j) dla 10 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 10 zamówienia o wartości min. 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100),
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;

W przypadku zamówień wykonywanych zrealizowana wartość umowy nie może być mniejsza niż wartości podane wyżej dla poszczególnych części zamówienia.

W przypadku podania kwoty w walucie obcej, Wykonawca ma obowiązek przeliczyć tą wartość na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Wykonawca potwierdzi spełnienie niniejszych warunków dokumentami opisanymi w CZĘŚCI V SIWZ.

Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg załącznika nr 5 do SIWZ - oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
1) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg załącznika nr 5 do SIWZ - oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
II. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp;
III. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. I pkt 1) i w ust. II pkt 1).
IV. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. II pkt 1).
V. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

VI. DOKUMENTY SKŁADANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT:
1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony FORMULARZ CENOWY - załączniki Nr A- H do SIWZ (dot. Części 1-8),
3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
4) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców, (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik nr 4 do SIWZ)
6) Wypełniony załącznik Nr 6 do SIWZ – (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia),
7) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.
8) Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
10) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
11) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
12) Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
13) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Ocena spełnienia warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia odbywa się dwuetapowo.
1) ETAP SKŁADANIA OFERT:
W celu wstępnego wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
- oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
- oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;

W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (art. 24 ust. 11 ustawy).

Stosując art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

2) ETAP PO DOKONANIU ANALIZY WSTĘPNEJ OCENY OFERT:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienionych poniżej:
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: czasopisma zagraniczne print + online

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 1 – czasopisma zagraniczne print + online,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy na Część Nr 1 (załącznik „A”) oraz załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas realizacji reklamacji:40,00
Część nr: 2
Nazwa: czasopisma zagraniczne online

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 2 – czasopisma zagraniczne online,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy na Część Nr 2 (załącznik „B”) oraz załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji:40,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: czasopisma zagraniczne online

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 3 – czasopisma zagraniczne online,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy na Część Nr 3 (załącznik „C”) oraz załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji:40,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: czasopisma polskie do Biblioteki Głównej UMB

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 4 – czasopisma polskie do Biblioteki Głównej UMB,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy na Część Nr 4 (załącznik „D”) oraz załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas realizacji reklamacji:40,00
Część nr: 5
Nazwa: czasopisma polskie do Kancelarii Ogólnej UMB

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 5 – czasopisma polskie do Kancelarii Ogólnej UMB,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy na Część Nr 5 (załącznik „E”) oraz załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji:40,00
cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: czasopisma polskie do Biblioteki Głównej UMB

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 6 – czasopisma polskie do Biblioteki Głównej UMB,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy na Część Nr 6 (załącznik „F”) oraz załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas realizacji reklamacji:40,00
Część nr: 7
Nazwa: czasopisma polskie wydawnictwa Forum Media Polska do Biblioteki Głównej UMB

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 7 – czasopisma polskie wydawnictwa Forum Media Polska do Biblioteki Głównej UMB,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy na Część Nr 7 (załącznik „G”) oraz załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas realizacji reklamacji:40,00
Część nr: 8
Nazwa: czasopisma elektroniczne wydawnictwa BMJ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 8 – czasopisma elektroniczne wydawnictwa BMJ,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy na Część Nr 8 (załącznik „H”) oraz załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas realizacji reklamacji:40,00
Część nr: 9
Nazwa: baza ClinicalKey

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 9 – baza ClinicalKey,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 16.12.2020
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji:40,00
cena:60,00
Część nr: 10
Nazwa: baza UpToDate (wersja Anywhere) dla 83 klinicystów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 10 – baza UpToDate (wersja Anywhere) dla 83 klinicystów,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 7 do SIWZ – wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22212000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.