Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Opole: dostawa 1 samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Opolu ul. 1 Maja 1 45-068 Opole
Numer ogłoszenia: 76442 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Opolu, ul. 1 Maja 1, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4545088, fax 077 4545089.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiih.wbd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1 samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Opolu ul. 1 Maja 1 45-068 Opole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Samochód fabrycznie nowy, nie starszy niż z 2007r. 2.Dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg 3.7 (siedem) pełnowymiarowych foteli (miejsc siedzących dla dorosłych) 4. Silnik Diesla czterocylindrowy o pojemności do 2,0 l z turbodoładowaniem 5.Moc silnika min.130 KM 6.Norma spalania EU - EURO 4 7.Skrzynia biegów manualna 6 - biegowa 8.Zużycie paliwa średnie max. 6,5l na 100 km 9.Długość max. 5 m 10.Szerokość max. 2,1m 11.Wysokość max. 2 m 12.Drzwi przesuwne do przestrzeni pasażersko-ładunkowej z osłoniętą prowadnicą 13.Immobiliser 14.Poduszka powietrzna dla kierowcy 15.Boczne poduszki powietrzne w kabinie kierowcy 16.ABS, ASR, MSR 17.Centralny zamek 18.Klimatyzacja półautomatyczna 19.Bagażnik o poj. min.500 l. 20.Pokrywa przestrzeni ładunkowej 21.Gwarancja 24 miesiące
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 2.1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami PZP 2.1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania dostawy będącej przedmiotem zamówienia, 2.1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2.1.6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 19 maja 2006 r. poz. 605) 2.2. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 2 zadania w rozumieniu PZP, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, których wartość przekroczyła wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14000 euro każde, 2.3. Zadania wykazane w pkt 2.2. wykonali należycie, 2.4. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 2.5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia lub nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY 3.1.Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 3.1.1 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia zgodnie z konwencją haską z 1961r. W przypadku, gdy Wykonawca pochodzi z państwa, które nie podpisało konwencji haskiej dokumenty o których mowa w pkt 3.1.1. winien złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Zestawienie kosztów zadania (załącznik Nr 3 do SIWZ). 3.4. Wykaz wykonanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe). 3.5. Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane dostawy w załącznik Nr 4, zostały wykonana należycie. 3.6. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3.7. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów. 3.7.1.Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. 3.7.2.Formularz oferty oraz załączniki Nr 2-4 powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty. 3.7.3.Projekt umowy zał. Nr 5 powinien zostać zaakceptowany na ostatniej stronie bez dokonywania jakichkolwiek zmian. 3.7.4.Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiih.wbd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OPOLU ul. 1 Maja 1 45-068 Opole tel. (077)454-50-88,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OPOLU ul. 1 Maja 1 sekretariat 45-068 Opole.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Ścieżka pieszo - rowerowa łącząca Jezioro Malina z ulicą Strzelecką w Grudzicach
- Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt oraz monitorowanie systemu alarmowego na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu oraz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w I kwartale 2026 r
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2026 R.
- Transfer środków pieniężnych realizowany w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej [U/14/TP/2025]
- Sukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
- Wykonywanie obsługi serwisowej tj. przeglądów, napraw, kalibracji sprzętu firmy OLYMPUS wraz z oprogramowaniem, znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Zakup samochodu typu bus - paka transportowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej" - II powt.
- Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na zajęcia w Środowiskowym Domu Samopomocy w Przasnyszu
- Dostawa pojazdu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie
- Dostawa samochodu osobowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





