Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-06
Ogłoszenie nr 762614-N-2020 z dnia 2020-12-06 r.
Świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Społeczny
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-22 542 20 00
faks: 0-22 698 31 57
e-mail: m.kosior@mazowia.eu
www: http://www.mazowia.eu
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Zamawiający wymaga przesłania ofert wyłącznie w formie pisemnej
Adres: siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, parter, Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WZP/WI/U-332-51/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziałów Zamiejscowych Zamawiającego, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, w tym: a) Część 1 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Ciechanowie, Placu Kościuszki 5, 06-400 Ciechanów; b) Część 2 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Ostrołęce, ul. J. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka; c) Część 3 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-400 Płock; d) Część 4 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Radomiu, ul. Kościuszki 5a, 26-610 Radom; e) Część 5 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Siedlcach, ul. Eugeniusza Wiszniewskiego 4, 08-110 Siedlce; 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 5. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych (poniżej 214.000,00 Euro)
II.5) Główny kod CPV: 72.40.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 83585,37
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe: 1. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.8 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że w Częściach 1-5 Wykonawca rozpocznie świadczenie usług nie później niż w terminie 01.04.2021 r. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przez okres 24 miesiące od daty rozpoczęcia świadczenia usług; 2. Miejsce realizacji usług: 1) w Części 1 - Oddział Zamiejscowy w Ciechanowie, Placu Kościuszki 5, 06-400 Ciechanów; 2) w Części 2 - Oddział Zamiejscowy w Ostrołęce, ul. J. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka; 3) w Części 3 - Oddział Zamiejscowy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-400 Płock; 4) w Części 4 - Oddział Zamiejscowy w Radomiu, ul. Kościuszki 5a, 26-610 Radom; 5) w Części 5 - Oddział Zamiejscowy w Siedlcach, ul. Eugeniusza Wiszniewskiego 4, 08-110 Siedlce
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia w każdej części przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: posiadania uprawnień lub kompetencji do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. do świadczenia usług telekomunikacyjnych
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenie, o którym mowa w pkt 17.1.1 SIWZ
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenie, o którym mowa w pkt 17.1.1 SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia; 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, z zastrzeżeniem pkt 8; 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia; 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 14.3 SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub; 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 14.3 SIWZ; 8. Zamawiający nie dopuszcza wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 14.1.1) SIWZ, na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy P.z.p. Jak wynika z art. 22a ust. 1 ustawy P.z.p., uprawnienie to nie obejmuje warunku posiadania uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga wykazania spełnienia wskazanego warunku bezpośrednio od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie publiczne; 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 10. W przypadku, o którym mowa w pkt 14.10 SIWZ, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 11. Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2) zaciąganie w imieniu Konsorcjum zobowiązań; 3) złożenie oferty wspólnie; 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne; 12. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy; 13. W zakresie dotyczącym uprawnień wystarczającym do uznania spełniania warunku udziału w postępowaniu którego przedmiotem zamówienia są różne rodzaje dostaw lub/i usług, za właściwe należy uznać, gdy uprawnienie posiadał będzie co najmniej jeden z Konsorcjantów, który będzie realizował tę część zamówienia z którym wiąże się obowiązek posiadania uprawnień; 14. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie, warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Potencjał podmiotów występujących wspólnie powinien odpowiadać zdolności do wykonania zamówienia pojedynczego Wykonawcy, zdolność podmiotów występujących wspólnie do wykonania przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż Wykonawcy, który samodzielnie ubiega się o udzielenie zamówienia; 15. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie; 16. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy P.z.p., z zastrzeżeniem pkt 14.9 SIWZ; 17. Celem wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 14 SIWZ oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 16 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia: aktualnego na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy P.z.p., wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 18. Numery załączników dokumentów wymienionych powyżej są zgodne z numeracją wskazaną w SIWZ; 19. W celu umożliwienia porównania ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ zachowano numerację poszczególnych elementów z SIWZ
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. oświadczenia lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej; a) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę dokument. Zamawiający może również samodzielnie pobrać dokumenty dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, nawet jeżeli Wykonawca nie wskaże na możliwość jego pobrania, jeżeli Zamawiający dysponuje wiedzą na temat możliwości samodzielnego pozyskania danego dokumentu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie wymaga składania dodatkowych oświadczeń lub dokumentów w celu wykazania spełnienia kryteriów selekcji
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| w każdej części: Cena: | 60,00 |
| w każdej części: Czas usunięcia niesprawności: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie do treści zawartej umowy (w każdej części przedmiotu zamówienia) zmian wynikających z art. 142 ust. 5 ustawy P.z.p. W związku z faktem, iż umowa zostanie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, Zamawiający dopuszcza, iż zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wprowadzona w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości opłat dla pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wprowadzona jeżeli wskazane wyżej zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3. Zamawiający może złożyć zlecenie na zmianę lokalizacji którejkolwiek z usług i wyznaczyć termin przeniesienia z 30 dniowym wyprzedzeniem, po uzyskaniu potwierdzenia pozytywnych warunków technicznych na które Wykonawca ma 14 dni. Za przeniesienie usługi do nowej lokalizacji zamawiający nie poniesie żadnej opłaty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę braku możliwości zmiany lokalizacji którejkolwiek z usługi będących przedmiotem zamówienia (braku warunków technicznych w nowej lokalizacji lub przekroczenia terminu przeniesienia usługi) Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym; 4. Zamawiający nie przewiduje innych istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy P.z.p.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyników postępowania z wyjątkiem unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy P.z.p, kiedy to Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty; 5) możliwości przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty; 6) możliwości dokonania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych; 7) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt IV.2.2 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje na temat kryteriów oceny ofert dla każdej części przedmiotu zamówienia opisano w pkt 26.2 SIWZ; 3. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 39 ustawy P.z.p.; 4. Dokumentacja dotycząca przedmiotowego postępowania została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.mazowia.eu/zamówienia-publiczne/; 5. Zamawiający nie określa standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, jak również nie określa w jaki sposób koszty cyklu życia zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia; 6. W celu umożliwienia porównania Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ, zachowano numerację poszczególnych elementów z SIWZ; 7. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.12.2020 r., o godz. 10:30 w siedzibie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, II piętro, pokój 240; 6. Pozostałe informacje: 1) Zamawiający uprzejmie informuje, iż spotkania mające na celu dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty w postępowaniu mogą odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od 08:00 - 16:00; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o wybranym terminie nie później niż 1 dzień roboczy przed planowanym spotkaniem; 3) Osobą odpowiedzialną za poprowadzenie spotkania mającego na celu dokonanie wizji lokalnej jest Pan Mariusz Popławski, tel. 507 191 103, email: m.poplawski@mazowia.eu; 4) Zamawiający zapewnia zgodę administratora budynku na prowadzenie prac związanych z montażem infrastruktury niezbędnej do świadczenia usług będących przedmiotem Umowy; 5) Instytucją wydającą koncesję na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia na terenie Polskie jest Urząd Komunikacji Elektronicznej
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Ciechanowie, Placu Kościuszki 5, 06-400 Ciechanów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziałów Zamiejscowych Zamawiającego, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, w tym: a) Część 1 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Ciechanowie, Placu Kościuszki 5, 06-400 Ciechanów; 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 5. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych (poniżej 214.000,00 Euro)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16395,90 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Czas usunięcia niesprawności: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.8 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że w Części 1 Wykonawca rozpocznie świadczenie usług nie później niż w terminie 01.04.2021 r. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przez okres 24 miesiące od daty rozpoczęcia świadczenia usług; 2. Miejsce realizacji usług: 1) w Części 1 - Oddział Zamiejscowy w Ciechanowie, Placu Kościuszki 5, 06-400 Ciechanów
Nazwa: Świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Ostrołęce, ul. J. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziałów Zamiejscowych Zamawiającego, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, w tym: b) Część 2 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Ostrołęce, ul. J. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka; 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 5. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych (poniżej 214.000,00 Euro)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18187,97 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Czas usunięcia niesprawności: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.8 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że w Części 2 Wykonawca rozpocznie świadczenie usług nie później niż w terminie 01.04.2021 r. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przez okres 24 miesiące od daty rozpoczęcia świadczenia usług; 2. Miejsce realizacji usług: 1) w Części 2 - Oddział Zamiejscowy w Ostrołęce, ul. J. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka
Nazwa: Świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Płocku, ul. Kolegialna 19, 07-410 09-400 Płock
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziałów Zamiejscowych Zamawiającego, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, w tym: c) Część 3 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-400 Płock; 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 5. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych (poniżej 214.000,00 Euro)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18458,51 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Czas usunięcia niesprawności: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.8 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że w Części 3 Wykonawca rozpocznie świadczenie usług nie później niż w terminie 01.04.2021 r. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przez okres 24 miesiące od daty rozpoczęcia świadczenia usług; 2. Miejsce realizacji usług: 1) w Części 3 - Oddział Zamiejscowy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-400 Płock
Nazwa: Świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Radomiu, ul. Kościuszki 5a, 26-610 Radom
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziałów Zamiejscowych Zamawiającego, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, w tym: d) Część 4 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Radomiu, ul. Kościuszki 5a, 26-610 Radom; 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 5. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych (poniżej 214.000,00 Euro)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14931,59 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Czas usunięcia niesprawności: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.8 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że w Części 4 Wykonawca rozpocznie świadczenie usług nie później niż w terminie 01.04.2021 r. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przez okres 24 miesiące od daty rozpoczęcia świadczenia usług; 2. Miejsce realizacji usług: 1) w Części 4 - Oddział Zamiejscowy w Radomiu, ul. Kościuszki 5a, 26-610 Radom
Nazwa: Świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Siedlcach, ul. Eugeniusza Wiszniewskiego 4, 08-110 Siedlce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do sieci Internet dla Oddziałów Zamiejscowych Zamawiającego, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, w tym: e) Część 5 dotyczy świadczenia usług dostępu do sieci Internet dla Oddziału Zamiejscowego w Siedlcach, ul. Eugeniusza Wiszniewskiego 4, 08-110 Siedlce; 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 5. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy prawo zamówień publicznych (poniżej 214.000,00 Euro)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15611,38 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Czas usunięcia niesprawności: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.8 niniejszego ogłoszenia Zamawiający informuje, że w Części 5 Wykonawca rozpocznie świadczenie usług nie później niż w terminie 01.04.2021 r. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przez okres 24 miesiące od daty rozpoczęcia świadczenia usług; 2. Miejsce realizacji usług: 1) w Części 5 - Oddział Zamiejscowy w Siedlcach, ul. Eugeniusza Wiszniewskiego 4, 08-110 Siedlce
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostęp do aplikacji webowej/narzędzia zapewniającego obsługę ankiet, kwestionariuszy, badań użytkownika i formularzy online wraz ze wsparciem technicznym
- Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- DABG.261.36.2025 Zakup licencji oraz wsparcia oprogramowania do zarządzania dostępem do licencjonowanych naukowych baz danych
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





