eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04



Ogłoszenie nr 761315-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Służba Kontrwywiadu Wojskowego:

USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, krajowy numer identyfikacyjny 14067959800000, ul. Wojciecha Oczki 1, 02-007 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 261 846 131, 261 841 119
faks: 261 841 377, 261 841 203
e-mail: zamowienia@skw.gov.pl
www: www.skw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: elektronicznie poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE

Numer referencyjny: ZP-42-SKW-2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
Pierwsza część zamówienia obejmuje usługę wywozu odpadów komunalnych w kompleksie budynków przy ul. T. Chałubińskiego 3A oraz przy ul. Wawelskiej 9 w Warszawie.
Druga część zamówienia obejmuje usługę wywozu odpadów komunalnych w kompleksie budynków przy ul. Braci Leśnej 3 w Sękocinie Starym.
Trzecia część zamówienia obejmuje usługę wywozu odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie w kompleksie budynków przy ul. Strobowskiej 1 w Skierniewicach.
Czwarta część zamówienia obejmuje usługę wywozu odpadów komunalnych w kompleksie budynków przy ul. Korzeniowskiego 8/10 w Gdyni.


II.5) Główny kod CPV: 90.51.32.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 372529,85
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: Planowany termin realizacji umowy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. W przypadku podpisania umowy po 01.01.2021 r. realizacja umowy przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany będzie posiadać zgodnie z art. 27 ust. 2, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020, poz. 797):
- zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów,
lub
- koncesję na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzją zatwierdzającą program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – na podstawie odrębnych przepisów;
lub
- wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 niniejszej ustawy;


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy,
tj. od dnia zamieszczenia na platformie zakupowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może takie oświadczenie złożyć już wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej Umowy zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1)zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy;
2)zmianę:
a)stawki podatku VAT od towarów i usług,
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania usługi przez Wykonawcę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z tym, że koszty wynikające z w/w zmian Strony ponoszą w równych częściach.
3)z powodu wystąpienia siły wyższej, tj. na skutek zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego i niemożliwego lub trudnego do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej Umowy, którym skutkom nie da się zapobiec (np. klęski żywiołowe, wojna itp.);
4)odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych;
5)wprowadzenia zmian w stosunku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu Umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
2.Na skutek zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 1, możliwa jest
zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy przez Wykonawcę. Zmiany umowy dotyczą każdej z czterech części


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE w Warszawie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wywóz odpadów z nw. lokalizacji:
Kompleks budynków przy ul. T. Chałubińskiego 3A w m. Warszawa:
- wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 11 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) – dwa razy w tygodniu (dni tygodnia do ustalenia z Zamawiającym), w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 2330 szt.;
- odbieranie i wywóz wielkogabarytowych odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem - kontener KP-7 (o poj. 7000 l), po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 20 szt.;
b)Kompleks budynków przy ul. Wawelskiej 9 w m. Warszawa:
- wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 6 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) – raz w miesiącu (dzień tygodnia do ustalenia z Zamawiającym) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania umowy – 144 szt.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 226290,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE w Sękocinie Starym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wywóz odpadów komunalnych z lokalizacji:
Kompleks budynków przy ul. Braci Leśnej 3 w m. Sękocin Stary.
Przewidywana liczba odpadów:
- wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 3 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 144 szt.;


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18576,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE - w Skierniewicach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa wywozu odpadów z lokalizacji: Kompleks budynków przy ul. Strobowskiej 1 – wjazd od ul. Kilińskiego 27
w m. Skierniewice.
Przewidywana liczba odpadów:
a)wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 4 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) – raz w tygodniu (dzień do ustalenia z Zamawiającym) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania umowy – 424 szt.;
b)wywóz odpadów zbieranych selektywnie wraz z ich zagospodarowaniem z 2 szt. kontenerów na segregowane odpady komunalne (szkło) „Bóbr” typ 1,1
(o poj. 1100 l) – raz w miesiącu (dzień do ustalenia z Zamawiającym)
- szacowana liczba w okresie obowiązywania umowy – 50 szt.;
c)wywóz odpadów zbieranych selektywnie wraz z ich zagospodarowaniem z 2 szt. kontenerów na segregowane odpady komunalne (metale i tworzywa sztuczne) „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l),
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 50 szt.;
d)wywóz odpadów zbieranych selektywnie wraz z ich zagospodarowaniem z 2 szt. kontenerów na segregowane odpady komunalne (papier) „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l)
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 50 szt.
e)wywóz odpadów zbieranych selektywnie wraz z ich zagospodarowaniem z 1 szt. pojemnika na segregowane odpady komunalne (papier) o pojemności 240 l lub zamiennie z 2 szt. pojemników na segregowane odpady komunalne (papier)
o pojemności 120 l (każdy)raz w miesiącu (dzień do ustalenia z Zamawiającym) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 24 szt. (dla pojemnika 240l) lub zamiennie 48 szt. (dla pojemnika 120l);
f)odbieranie i wywóz wielkogabarytowych odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem - kontener KP-7 (o poj. 7000 l), po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 10 szt.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 87376,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE w Gdyni

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa wywozu odpadów z lokalizacji:
Przewidywana liczba odpadów:
Kompleks budynków przy ul. Korzeniowskiego 8/10 w m. Gdynia:
- wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 2 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) – dwa razy w tygodniu (dni tygodnia do ustalenia z Zamawiającym), w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowna liczba w okresie obowiązywania umowy – 424 szt.;


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40287,85 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.