Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 761315-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 261 846 131, 261 841 119
faks: 261 841 377, 261 841 203
e-mail: zamowienia@skw.gov.pl
www: www.skw.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: elektronicznie poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP-42-SKW-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
Pierwsza część zamówienia obejmuje usługę wywozu odpadów komunalnych w kompleksie budynków przy ul. T. Chałubińskiego 3A oraz przy ul. Wawelskiej 9 w Warszawie.
Druga część zamówienia obejmuje usługę wywozu odpadów komunalnych w kompleksie budynków przy ul. Braci Leśnej 3 w Sękocinie Starym.
Trzecia część zamówienia obejmuje usługę wywozu odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie w kompleksie budynków przy ul. Strobowskiej 1 w Skierniewicach.
Czwarta część zamówienia obejmuje usługę wywozu odpadów komunalnych w kompleksie budynków przy ul. Korzeniowskiego 8/10 w Gdyni.
II.5) Główny kod CPV: 90.51.32.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 372529,85
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe: Planowany termin realizacji umowy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. W przypadku podpisania umowy po 01.01.2021 r. realizacja umowy przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany będzie posiadać zgodnie z art. 27 ust. 2, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020, poz. 797):
- zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów,
lub
- koncesję na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzją zatwierdzającą program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – na podstawie odrębnych przepisów;
lub
- wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 niniejszej ustawy;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
tj. od dnia zamieszczenia na platformie zakupowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może takie oświadczenie złożyć już wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej Umowy zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1)zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy;
2)zmianę:
a)stawki podatku VAT od towarów i usług,
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania usługi przez Wykonawcę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z tym, że koszty wynikające z w/w zmian Strony ponoszą w równych częściach.
3)z powodu wystąpienia siły wyższej, tj. na skutek zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego i niemożliwego lub trudnego do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej Umowy, którym skutkom nie da się zapobiec (np. klęski żywiołowe, wojna itp.);
4)odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych;
5)wprowadzenia zmian w stosunku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu Umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
2.Na skutek zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 1, możliwa jest
zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy przez Wykonawcę. Zmiany umowy dotyczą każdej z czterech części
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wywóz odpadów z nw. lokalizacji:
Kompleks budynków przy ul. T. Chałubińskiego 3A w m. Warszawa:
- wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 11 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) – dwa razy w tygodniu (dni tygodnia do ustalenia z Zamawiającym), w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 2330 szt.;
- odbieranie i wywóz wielkogabarytowych odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem - kontener KP-7 (o poj. 7000 l), po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 20 szt.;
b)Kompleks budynków przy ul. Wawelskiej 9 w m. Warszawa:
- wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 6 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) – raz w miesiącu (dzień tygodnia do ustalenia z Zamawiającym) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania umowy – 144 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 226290,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
Nazwa: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE w Sękocinie Starym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wywóz odpadów komunalnych z lokalizacji:
Kompleks budynków przy ul. Braci Leśnej 3 w m. Sękocin Stary.
Przewidywana liczba odpadów:
- wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 3 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 144 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18576,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
Nazwa: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE - w Skierniewicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Usługa wywozu odpadów z lokalizacji: Kompleks budynków przy ul. Strobowskiej 1 – wjazd od ul. Kilińskiego 27
w m. Skierniewice.
Przewidywana liczba odpadów:
a)wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 4 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) – raz w tygodniu (dzień do ustalenia z Zamawiającym) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania umowy – 424 szt.;
b)wywóz odpadów zbieranych selektywnie wraz z ich zagospodarowaniem z 2 szt. kontenerów na segregowane odpady komunalne (szkło) „Bóbr” typ 1,1
(o poj. 1100 l) – raz w miesiącu (dzień do ustalenia z Zamawiającym)
- szacowana liczba w okresie obowiązywania umowy – 50 szt.;
c)wywóz odpadów zbieranych selektywnie wraz z ich zagospodarowaniem z 2 szt. kontenerów na segregowane odpady komunalne (metale i tworzywa sztuczne) „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l),
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 50 szt.;
d)wywóz odpadów zbieranych selektywnie wraz z ich zagospodarowaniem z 2 szt. kontenerów na segregowane odpady komunalne (papier) „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l)
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 50 szt.
e)wywóz odpadów zbieranych selektywnie wraz z ich zagospodarowaniem z 1 szt. pojemnika na segregowane odpady komunalne (papier) o pojemności 240 l lub zamiennie z 2 szt. pojemników na segregowane odpady komunalne (papier)
o pojemności 120 l (każdy)raz w miesiącu (dzień do ustalenia z Zamawiającym) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 24 szt. (dla pojemnika 240l) lub zamiennie 48 szt. (dla pojemnika 120l);
f)odbieranie i wywóz wielkogabarytowych odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem - kontener KP-7 (o poj. 7000 l), po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00
- szacowana liczba w okresie obowiązywania Umowy – 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 87376,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
Nazwa: USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Usługa wywozu odpadów z lokalizacji:
Przewidywana liczba odpadów:
Kompleks budynków przy ul. Korzeniowskiego 8/10 w m. Gdynia:
- wywóz odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z 2 szt. kontenerów „Bóbr” typ 1,1 (o poj. 1100 l) – dwa razy w tygodniu (dni tygodnia do ustalenia z Zamawiającym), w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00,
- szacowna liczba w okresie obowiązywania umowy – 424 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40287,85 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-62/KS/2025 - Usługa okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego - II.
- Pojazdy służbowe - Zakup środków transportu
- Wdrożenie systemu telemetrii zintegrowanego z systemem SAP dla floty Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 48 miesięcy
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA UKSW W WARSZAWIE
- Remont sanitariatów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałości z segregacji z posesji
- 687/NZ/2025 - Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z pasów drogowych będących w administrowaniu ZGN Wawer m.st. Warszawy.
- Opróżnianie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta i pojemników na psie odchody na terenie miasta Gliwice
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





