Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
Ogłoszenie nr 760218-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 184 443 623,
faks: 184 435 239
e-mail: zp@mops.nowysacz.pl,
www: https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta w formie papierowej wraz z załącznikami powinna zostać przesłana kurierem lub pocztą lub dostarczona osobiście na adres korespondencyjny
Adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu – SEKRETARIAT GŁÓWNY znajdujący się na II piętrze budynku, 33-300 Nowy Sącz, ul. Grunwaldzka 59A
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: MOPS.VII.2710.ZP.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu na którą składa się:
1)Komputer stacjonarny (typu All in One) - 2 szt.,
2)Komputer przenośny - 1 szt.,
3)Drukarka sieciowa - 3 szt.,
4)Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt.,
5)Przełącznik zarządzalny - 2 szt.,
6)Serwer – 2 szt.,
7)Pamięć sieciowa NAS – 2 szt.,
8)Router – 1 szt.,
9)UPS – 2 szt.,
10)Bateria do UPS – 10 szt.,
11)Listwa zasilająca – 20 szt.,
12)Dysk twardy (SSD) – 20 szt.,
13) Oprogramowanie biurowe – 3 szt.
2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w Nowym Sączu przy ulicy Grunwaldzkiej 59A.
3.Przez dostarczenie Towaru rozumie się dowóz do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczenia, wypakowanie przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Jednocześnie osoba upoważniona przez Zamawiającego oraz osoba upoważniona przez Wykonawcę dokonają, sprawdzenia pod względem ilościowym i jakościowym Towaru tzn. zostanie przeprowadzona również weryfikacja parametrów Towaru wskazanego w ofercie wykonawcy w tym oprogramowania, mająca na celu upewnienie się, że dostarczony Towar spełnia minimalne wymagania określone w zamówieniu
4.Wykonawca oświadcza, że dostarczony Towar:
a. jest fabrycznie nowy
b. nieużywany, w pełni sprawny, bez wad, gotowy do użycia,
c. jest oryginalnie pakowany przez producenta,
d. spełnia parametry opisane przez zamawiającego i jest zgodny ze złożoną ofertą,
e. nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 21.12.2016r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz.1922 z późn. zm.),
f. pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta, a w przypadku oprogramowania zaoferowanego w złożonej ofercie ma prawo do jego odsprzedaży.
5. Dodatkowo Wykonawca zapewnia że:
a. przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do producenta sprzętu lub oprogramowania w celu potwierdzenia jego autentyczności, oryginalności i wszelkich innych kwestii z tym związanych,
b. rozporządzanie lub korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu umowy w tym z dokumentacji oraz dóbr niematerialnych wskazanych w niniejszej umowie, nie będzie przedmiotem praw osób trzecich w zakresie:
a) praw autorskich,
b) praw własności intelektualnej lub przemysłowej,
c) warunków gwarancji lub serwisu oprogramowania komputerowego, wchodzącego w zakres infrastruktury Zamawiającego.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedmiotu zamówienia i mających z nim związek certyfikatów lub etykiety producenta.
7.W przypadku zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń osób trzecich mających związek z przedmiotem zamówienia, Wykonawca podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu oraz poniesie wszelkie koszty poczynając od zastępstwa procesowego na kosztach wszelkich odszkodowań skończywszy.
8.Dodatkowo w sytuacji wystąpienia, jakiejkolwiek z wyżej wskazanych sytuacji mających związek z naruszeniem ogólnie pojętych praw Wykonawca będzie również zobowiązany do zmodyfikowania lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia lub jego części na nowy/inny, o co najmniej równoważnych parametrach i wymaganiach wskazanych w SIWZ, umowie oraz złożonej ofercie.
a)W sytuacji braku możliwości zaoferowania nowego/innego, co najmniej równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zwróci Zamawiającemu całą należną jego wartość oraz pokryje wszelkie szkody z tym związane.
9.Wykonawca obowiązany jest do odbierania zgłoszeń o awarii od poniedziałku do piątku pisemnie lub w godzinach ustalonych i pod wskazany w umowie numer telefonu, faksu lub adresem e-mail, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca potwierdza Zamawiającemu w ten sam sposób odbiór zgłoszonej awarii.
10.W przypadku braku możliwości usunięcia usterki lub naprawy trwającej dłużej niż 30 dni, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia upłynięcia 30 dni od zgłoszenia dokonuje wymiany na sprzęt taki sam, jaki dostarczony był na podstawie prowadzonego postępowania i zawartej umowy, ale pozbawiony wad/nowy.
11.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu odbiór/dostawy uszkodzonego sprzętu.
12.Wykonawca wystawi faktury/rachunki w dniu dostawy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za prawidłowo zrealizowany przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze/rachunku w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku. Zapłata kwoty wskazanej w fakturze/rachunku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże Wykonawcy ostateczną ilość faktur.
13.Wykonawcę obciążają wszystkie wymienione i niewymienione koszty związane z wykonaniem dostawy.
14.Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy i opis przedmiotu zamówienia określone są w SIWZ, formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 29.12.2020
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 60,00 |
Wydłużenie gwarancji i rękojmi pamięci sieciowych NAS: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy:
a.zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami
b.wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, w tym w razie zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową i SIWZ.
c.oraz innych zmian wynikłych z nieprzewidzianych okoliczności, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową i SIWZ.
d.Wynikłe z omyłek pisarskich, edytorskich itp.
e.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneksu pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 08:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć o charakterze wykładowo - warsztatowym z pierwszej pomocy przedmedycznej dla Uczestników Dziennego Domu Wsparcia w Nowym Sączu - ośrodka wsparcia.
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)"
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek
- Remonty mostów powiatowych i gminnych na terenie miasta Nowego Sącza
- REMONT OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W NOWYM SĄCZU
- Modernizacja mostów powiatowych i gminnych na terenie miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd w Wądrożu Wielkim
- Dostawa sprzętu komuterowego
- Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup i dostawa sprzętu IT na potrzeby realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
- Zakup środków technicznych pozwalających na utrzymanie systemów informatycznych na określonym poziomie bezpieczeństwa , w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" etap I.
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Iława
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.