To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760218-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 184 443 623
faks: 184 435 239
e-mail: zp@mops.nowysacz.pl
www: https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOPS.VII.2710.ZP.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu na którą składa się: 1)Komputer stacjonarny (typu All in One) - 2 szt., 2)Komputer przenośny - 1 szt., 3)Drukarka sieciowa - 3 szt., 4)Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt., 5)Przełącznik zarządzalny - 2 szt., 6)Serwer – 2 szt., 7)Pamięć sieciowa NAS – 2 szt., 8)Router – 1 szt., 9)UPS – 2 szt., 10)Bateria do UPS – 10 szt.,11)Listwa zasilająca – 20 szt., 12)Dysk twardy (SSD) – 20 szt., 13) Oprogramowanie biurowe – 3 szt. 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w Nowym Sączu przy ulicy Grunwaldzkiej 59A. 3.Przez dostarczenie Towaru rozumie się dowóz do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczenia, wypakowanie przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Jednocześnie osoba upoważniona przez Zamawiającego oraz osoba upoważniona przez Wykonawcę dokonają, sprawdzenia pod względem ilościowym i jakościowym Towaru tzn. zostanie przeprowadzona również weryfikacja parametrów Towaru wskazanego w ofercie wykonawcy w tym oprogramowania, mająca na celu upewnienie się, że dostarczony Towar spełnia minimalne wymagania określone w zamówieniu 4.Wykonawca oświadcza, że dostarczony Towar: a. jest fabrycznie nowy b. nieużywany, w pełni sprawny, bez wad, gotowy do użycia, c. jest oryginalnie pakowany przez producenta, d. spełnia parametry opisane przez zamawiającego i jest zgodny ze złożoną ofertą, e. nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności(tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia
21.12.2016r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz.1922 z późn. zm.), f. pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta, a w przypadku oprogramowania zaoferowanego w złożonej ofercie ma prawo do jego odsprzedaży. 5. Dodatkowo Wykonawca zapewnia że: a. przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do producenta sprzętu lub oprogramowania w celu potwierdzenia jego autentyczności, oryginalności i wszelkich innych kwestii z tym związanych, b. rozporządzanie lub korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu umowy w tym z dokumentacji oraz dóbr niematerialnych wskazanych w niniejszej umowie, nie będzie przedmiotem praw osób trzecich w zakresie: a) praw autorskich, b) praw własności intelektualnej lub przemysłowej, c) warunków gwarancji lub serwisu oprogramowania komputerowego, wchodzącego w zakres infrastruktury Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedmiotu zamówienia i mających z nim związek certyfikatów lub etykiety producenta. 7.W przypadku zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń osób trzecich mających związek z przedmiotem zamówienia, Wykonawca podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu oraz poniesie wszelkie koszty poczynając od zastępstwa procesowego na kosztach wszelkich odszkodowań skończywszy. 8.Dodatkowo w sytuacji wystąpienia, jakiejkolwiek z wyżej wskazanych sytuacji mających związek z naruszeniem ogólnie pojętych praw Wykonawca będzie również zobowiązany do zmodyfikowania lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia lub jego części na nowy/inny, o co najmniej równoważnych parametrach i wymaganiach wskazanych w SIWZ, umowie oraz złożonej ofercie. a)W sytuacji braku możliwości zaoferowania nowego/innego, co najmniej równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zwróci Zamawiającemu całą należną jego wartość oraz pokryje wszelkie szkody z tym związane. 9.Wykonawca obowiązany jest do odbierania zgłoszeń o awarii od
poniedziałku do piątku pisemnie lub w godzinach ustalonych i pod wskazany w umowie numer telefonu, faksu lub adresem e-mail, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca potwierdza Zamawiającemu w ten sam sposób odbiór zgłoszonej awarii. 10.W przypadku braku możliwości usunięcia usterki lub naprawy trwającej dłużej niż 30 dni, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia upłynięcia 30 dni od zgłoszenia dokonuje wymiany na sprzęt taki sam, jaki dostarczony był na podstawie prowadzonego postępowania i zawartej umowy, ale pozbawiony wad/nowy. 11.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu odbiór/dostawy uszkodzonego sprzętu. 12.Wykonawca wystawi faktury/rachunki w dniu dostawy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za prawidłowo zrealizowany przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze/rachunku w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku. Zapłata kwoty wskazanej w fakturze/rachunku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże Wykonawcy ostateczną ilość faktur. 13.Wykonawcę obciążają wszystkie wymienione i niewymienione koszty związane z wykonaniem dostawy. 14.Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy i opis przedmiotu zamówienia określone są w SIWZ, formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 56091.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Forex-it Paweł Gwóźdź
Email wykonawcy: forex-it@forex-it.pl
Adres pocztowy: ul. Nawojowska 160
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 62470.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 62470.47
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)"
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek
- Remonty mostów powiatowych i gminnych na terenie miasta Nowego Sącza
- REMONT OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W NOWYM SĄCZU
- Modernizacja mostów powiatowych i gminnych na terenie miasta Nowego Sącza
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu IT oraz systemów bezpieczeństwa wraz z aktualizacją i wdrożeniem SZBI, audytem cyberbezpieczeństwa oraz szkoleniami z cyberbezpieczeństwa dla Gminy Szczytna.
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Dostawa sprzętu informatycznego (sprawa nr 44/ZP/WŁiI/25)
- Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Łobzie oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Łobez
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.