Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Łódź: Dostawa aparatu do znieczulania ogólnego z respiratorem anestetycznym i monitorem pacjenta
Numer ogłoszenia: 75562 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do znieczulania ogólnego z respiratorem anestetycznym i monitorem pacjenta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do znieczulania ogólnego z respiratorem anestetycznym i monitorem pacjenta - 1 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk2.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego - Centralnego Szpitala Weteranów, 90 549 Łódź, ul. Żeromskiego 113, budynek administracji, pokój nr 10 w godz. 8.00-14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113, kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.