Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Żagań: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu - filia w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 75443 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu - filia w Szprotawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie jest Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz Starostwa Powiatowego w Żaganiu - filia w Szprotawie z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 (część I) - Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na okres 36 m-cy. Zadanie nr 2 (część II) - Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - filia w Szprotawie na okres 36 m-cy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wyceną ofertową stanowiącą odpowiednio załącznik nr 1a(część I) lub 1b(część II). - Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE a)Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). b)Strony umowy przewidują zmianę postanowień umownych będących następstwem obniżenia przez Wykonawcę wysokości opłat abonamentowych lub cen za minutę połączenia.. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 (część I) Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu polegających na: 1. Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci 43 linii zakończonych analogowo (42 istniejące, 1 nowa), 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D, działających w systemie CENTREX lub równoważnym tj. działającym na zasadzie systemu CENTREX oraz jednej usługi dostępu do sieci Internet o maksymalnej przepustowości 6Mbps posiadającej min 2 stałe adresy IP z puli adresowej wykonawcy usług. Powyższe usługi świadczone będą w dwóch budynkach Zamawiającego zlokalizowanych przy: - ul. Dworcowej 39 za pomocą 30 linii analogowych i 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D oraz jednej usługi dostępu do sieci Internet o maksymalnej przepustowości 10Mbps posiadającej 2 stałe adresy IP; - ul Jana Pawła II 9, za pomocą 11 linii analogowych. 2. Świadczeniu usług telefonicznych poprzez prefiks w zakresie połączeń wychodzących: lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych (międzymiastowych), i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów itd. w naliczaniu sekundowym, generowanych z siedziby Zamawiającego. 3. Świadczeniu usług faksowych. 4. Ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących, np. połączeń międzynarodowych, do sieci telefonii komórkowej, zaczynających się na 0-700, itd. 5. Realizacja połączeń wewnętrznych w budynkach Zamawiającego i pomiędzy nimi w oparciu o bezpłatną usługę. 6. Średni miesięczny ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Starostwa Powiatowego w obu budynkach wynosi obecnie około 15 000 minut. Ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Urzędu ma następującą strukturę: Typ połączeń Udział w ruchu połączenia lokalne 66 % łącznego czasu połączeń połączenia międzystrefowe 13 % łącznego czasu połączeń połączenia międzynarodowe 1,5 % łącznego czasu połączeń połączenia do sieci komórkowych 15 % łącznego czasu połączeń inne 4,5% łącznego czasu połączeń wszystkie połączenia razem 100 % 7. Wymagania: a. Usługa telekomunikacyjna musi mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami. b. Usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych np. VoIP, numery dostępowe, bramki GSM. c. Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez przerw w pracy), zgodnie z art. 71 z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych - warunek nie dotyczy dotychczasowego operatora. d. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z wyceny ofertowej (załącznik nr 1a do SIWZ). e. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne. f. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. g. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał w cyklach miesięcznych pełne zestawienia billingowe. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji za pomocą strony www Wykonawcy, dostarczanie pocztą elektroniczną lub na nośniku (CD, DVD) w terminie do 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. h. Wykonawca zapewni ciągły 24 godzinny dostęp do serwisu. i. Zamawiający ma możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - filia w Szprotawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 (część II) Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu - filia w Szprotawie polegających na: 1. Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci 4 linii telefonicznych zakończonych analogowo. Powyższa usługa świadczona będzie w budynku Zamawiającego w Szprotawie przy ul. Kościuszki 30. 2. Świadczeniu usług telefonicznych poprzez prefiks w zakresie połączeń wychodzących: lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych (międzymiastowych), i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów itd. w naliczaniu sekundowym, generowanych z siedziby Zamawiającego. 3. Świadczeniu usług faksowych. 4. Ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących, np. połączeń międzynarodowych, do sieci telefonii komórkowej, zaczynających się na 0-700, itd. 5. Średni miesięczny ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego wynosi obecnie około 1800 minut. Ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Urzędu ma następującą strukturę: Typ połączeń Udział w ruchu połączenia lokalne 73 % łącznego czasu połączeń połączenia międzystrefowe 5 % łącznego czasu połączeń połączenia do sieci komórkowych 18 % łącznego czasu połączeń inne 4 % łącznego czasu połączeń wszystkie połączenia razem 100 % 6. Wymagania: a. Usługa telekomunikacyjna musi mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami. b. Usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych np. VoIP, numery dostępowe, bramki GSM. c. Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez przerw w pracy), zgodnie z art. 71 z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 późn. zm.) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych - warunek nie dotyczy dotychczasowego operatora. d. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z wyceny ofertowej (załącznik nr 1b do SIWZ). e. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne. f. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. g. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał w cyklach miesięcznych pełne zestawienia billingowe. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji za pomocą strony www Wykonawcy, dostarczanie pocztą elektroniczną lub na nośniku (CD, DVD) w terminie do 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. h. Wykonawca zapewni ciągły 24 godzinny dostęp do serwisu. i. Zamawiający ma możliwość uzyskania dostępu do rabatów i innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.