Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Ogłoszenie nr 754009-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 223 918 205
faks: 223 918 206
e-mail: kancelaria@gip.pip.gov.pl
www: www.pip.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_pip
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_pip
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej
Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy: Warszawa ul. Barska 28/30 w Kancelarii, na parterze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GIP-GOZ.213.317.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy. 2. Wykonawca zapewni świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej z wykorzystaniem stacjonarnego łącza. 3. Usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019 r., poz. 2460 z późn. zm.). 4. W zakres usługi wchodzi: 1) wykonywanie połączeń telefonicznych krajowych do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz połączeń międzynarodowych do sieci stacjonarnych i komórkowych do państw członkowskich Unii Europejskiej; 2) udostępnienie Zamawiającemu do używania 1 (jednej) centrali telefonicznej i zasilacza awaryjnego do centrali, przełączników, wraz z wyposażeniem i okablowaniem; 3) udostępnienie Zamawiającemu do używania 171 sztuk aparatów telefonicznych; 4) przeszkolenie maksymalnie 40 osób z obsługi aparatów telefonicznych sekretarsko-dyrektorskich; 5) wykonanie wszelkich innych usług i czynności koniecznych do uruchomienia i wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis sposobu realizacji zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 2 do siwz oraz we Wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 7 do siwz.
II.5) Główny kod CPV: 64.20.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2023
II.9) Informacje dodatkowe: 4.1. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej na warunkach określonych w umowie, w dniu 15 kwietna 2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. lub do wyczerpania łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wykazać, że został wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o których mowa w art. 10 i 11 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019 r., poz.2460 z późn. zm.). 2. W przypadku podmiotu wspólnego, warunek wskazany w pkt 1 może spełnić jeden z Wykonawców, pod warunkiem, że to on będzie realizował usługę telefonii stacjonarnej. W przypadku gdy przedmiot zamówienia w zakresie usługi telefonii stacjonarnej będzie realizowany przez więcej niż jednego członka konsorcjum, obowiązek wykazania się spełnieniem warunku wskazanego w pkt 1 dotyczy wszystkich tych członków konsorcjum, którzy będą realizować część zamówienia dotyczącą usługi telefonii stacjonarnej.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wykazać, że że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi telefonii stacjonarnej, z których każda obejmowała usługę świadczoną dla co najmniej 100 numerów obsługiwanych na rzecz jednego odbiorcy i każda była świadczona przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część ww. usługi została wykonana, tj. realizacja tej części usługi trwała co najmniej 12 miesięcy i obejmowała usługę świadczoną dla co najmniej 100 numerów obsługiwanych na rzecz jednego odbiorcy. W przypadku, gdy wartość usługi wskazanej w Wykazie usług określona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP), na dzień opublikowania Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w BZP nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli Kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 2.Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 może w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku podmiotu wspólnego lub gdy Wykonawca zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, warunek wskazany w pkt 1 mogą spełniać podmioty łącznie. W przypadku, gdy dla potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1, wskazywane jest doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, należy wykazać, jaki był faktyczny i konkretny udział przy pracach wykonywanych w ramach tego konsorcjum. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt 2 wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać: zakres dostępnych mu zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (§ 9 rozporządzenia).
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu - podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Dokumenty, o których mowa w pkt III.1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt III.1 ppkt 2 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt I pkt.1 , składa dokument, o którym mowa w pkt III.1 ppkt 1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca musi złożyć: 1. koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, spełniających wymogi określone w pkt III.1.3 Ogloszenia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie – jeżeli oferta podpisywana jest na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo/a do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie – jeśli dotyczy, dokument potwierdzający wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 pkt 2-5 ustawy Pzp – jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wadium w wysokości : 500 zł (słownie: pięćset złotych) należy wnieść przed terminem składania ofert zgodnie z zapisami siwz.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp, dopuszcza zmianę istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
2) zmian w wykazie podwykonawców, którzy będą brali udział w wykonywaniu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
3) zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usługi, z zachowaniem terminu zakończenie świadczenia usługi tj. 31 grudnia 2023 r., zmiana wynikająca z przedłużenia rozstrzygnięcia postępowania poprzedzającego zawarcie Umowy;
4) wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony Umowy rozumieją katastrofalne zjawiska wywołane działaniem sił natury (np. powodzie, trzęsienia ziemi, pożary lasów), zjawiska społeczne lub polityczne o wielkiej skali (np. wojny) oraz akty władzy publicznej (np. blokady granic i portów, ogłoszenie stanów nadzwyczajnych czy stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii) i inne zdarzenia obiektywnie niezależne od Stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych - w zakresie dostosowania Umowy do zmian nią spowodowanych;
5) zmiany stawki podatku od towarów i usług, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy. Kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostaje bez zmian, a odpowiednio zmianie ulega wynagrodzenie z podatkiem VAT;
6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy;
7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy;
8) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy;
9) konieczności dostarczenia innych aparatów telefonicznych lub centrali niż dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu w celu zawarcia Umowy, spowodowanej zakończeniem produkcji bądź wycofaniem z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające co najmniej funkcjonalności wskazane w załączniku nr 1 do Umowy, z zastrzeżeniem pkt. 6.
2. W celu wykazania wpływu zmian, określonych w pkt1 pkt 6 lub 7 lub 8 na koszt wykonania Umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej wniosek o zmianę Umowy, zawierający w szczególności:
1) określenie zmiany, na którą Wykonawca się powołuje,
2) szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed danej zmiany oraz szczegółową kalkulację kosztów według stanu po wprowadzeniu określonej zmiany,
3) wykazanie, że zaistniała zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
4) wykazanie w jaki sposób te zwiększone koszty Wykonawcy uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia,
5) określenie postulowanej zmiany wynagrodzenia wynikającej z zaistniałej zmiany,
- wraz ze szczegółowym uzasadnieniem oraz dokumentami potwierdzającymi podnoszony wpływ zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy. Ciężar wykazania wpływu zmiany na koszt wykonania przedmiotu umowy spoczywa na Wykonawcy.
3. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedłożenie w oznaczonym terminie dodatkowych informacji, wyjaśnień lub dokumentów, jeśli dane przekazane wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają, że przedmiotowa zmiana ma wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę lub że wpływ ten nie odpowiada postulowanej przez Wykonawcę wartości zmiany wynagrodzenia.
4. Jeśli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów nie wynika, że zaistnienie zmiany będzie miało wpływu na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę lub gdy wykazywany przez Wykonawcę wpływ zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy nie odpowiada postulowanej we wniosku zmianie wynagrodzenia, jak również jeśli z innych powodów, wniosek, o którym mowa w ust. 2, jest nieuzasadniony w całości lub w części - Zamawiający informuje Wykonawcę w formie pisemnej o braku podstaw do uwzględnienia ww. wniosku w całości lub w części - wraz z uzasadnieniem tego stanowiska.
5. Wykazanie przez Wykonawcę, że zaistniała zmiana będzie miała określony we wniosku, o którym mowa w pkt 2 wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, stanowi podstawę do zawarcia przez Strony aneksu do Umowy, modyfikującego wysokość wynagrodzenia.
6. Warunki dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 9:
1) Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego przed terminem dostawy aparatów telefonicznych lub centrali, o wystąpieniu sytuacji wskazanej w pkt 1 pkt 9 – załączając oświadczenie producenta w tym zakresie;
2) Wykonawca zaoferuje dostawę aparatów telefonicznych lub centrali, które charakteryzują się co najmniej funkcjonalnościami wskazanymi w załączniku nr 1 do Umowy;
3) Zamawiający zaakceptuje zaoferowane przez Wykonawcę aparaty telefoniczne lub centralę, o których mowa w pkt 2) , przed ich dostawą,
4) zmiany, o których mowa w pkt 1 ppkt 9 nie mogą spowodować zwiększenia ceny zł brutto określonej w § 8 ust.1 pkt 1 Umowy, z wyłączeniem zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany przepisów prawa;
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu Umowy w trakcie jej obowiązywania. Zmiany te muszą wynikać ze szczególnych potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w trakcie postępowania jak i przed zawarciem Umowy, a w szczególności zmiany struktury organizacyjnej. W przypadku zmiany siedziby Zamawiającego w trakcie obowiązywania Umowy poinformuje on Wykonawcę o niniejszym (zmiana siedziby na terenie Warszawy). W takim przypadku zarówno Zamawiający jak i Wykonawca będą uprawnieni do wypowiedzenia Umowy. Wykonawca w takiej sytuacji będzie uprawniony do wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od dnia powzięcia wiadomości od Zamawiającego. Okres wypowiedzenia obejmie okres do daty wskazanej przez Zamawiającego, jako data zmiany siedziby.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna dla osób fizycznych znajduje się w pkt 20 siwz
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transmisji sygnału radiowego i sygnałów towarzyszących na kanałach cyfrowych dla dosyłu sygnału radiowego do obiektów nadawczych
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem stacjonarnych łączy PSTN oraz łączy ISDN w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w roku 2026/2027
- Dostawa i wdrożenie systemu telefonii VoIP oraz alternatywnego łącza internetowego dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach. Dostawa i wdrożenie systemu telefonii VoIP we wskazanych jednostkach podległych
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej na potrzeby Policji województwa lubuskiego
- Usługi telekomunikacyjne: Pakiet nr 1- Usługi z zakresu telefonii komórkowej z dostawą nowych telefonów komórkowych Pakiet nr 2- Świadczenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





