eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości
Numer ogłoszenia: 75393 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=217

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działka nr 1314 o powierzchni 0,7959 ha, Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działki nr 1318, 1338, 1344, 1333, 1337 o łącznej powierzchni 2,2313 ha. Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działki nr 1323, 1325 o łącznej powierzchni 0,4568 ha. Zadanie nr 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działka nr 346/1 o powierzchni 0,1236 ha. Zadanie nr 5 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działka nr 591/4 o powierzchni 0,0152 ha. Zadanie nr 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Andrespol, obręb 1 1. działka nr 88/11 o powierzchni 0,1718 ha, 2. działka nr 88/12 o powierzchni 4,6088 ha, 3. działka nr 143/2 o powierzchni 0,0824 ha, 4. działka nr 88/9 o powierzchni 0,1585 ha. Zadanie nr 7 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Andrespol, obręb 1 1. działka nr 243/4 o powierzchni 0,0365 ha. Zadanie nr 8 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny dla potrzeb zbycia na rzecz użytkownika wieczystego prawa własności nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa ( zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tj. z 2004 r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) dla działek nr 674 o powierzchni 1,9678 ha, oraz 630 o powierzchni 0,8663 ha położonych w gminie Andrespol, obręb 5 Justynów. Zadanie nr 9 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Brójce, obręb 9 - Pałczew 1. działki nr 211/1, 211/2, 211/3, 211/4, 211/5, 211/6, 211/7, 211/8, 211/9, 211/10, 211/11, 211/12, 211/13, 211/14, 211/15, 211/16, 222/5, 223/1, 253/2, 253/3, 253/4, 253/5, 253/6, 253/7, 253/8, 253/9, 253/10, 253/11, 253/12, 253/13, 253/14, 253/15, 254/2, 254/3 o łącznej powierzchni 25,5567 ha, Brójce, obręb 12 - Wardzyn 2. działka nr 958 o powierzchni 7,9542 ha Zadanie nr 10 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości- zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tj. z 2004 r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) dla działki nr 205/6 o pow. 0,0159 ha, oraz działki nr 205/3 o pow. 0,0228 ha położonych w gminie Brójce, obręb Kurowice Kościelne . Zadanie nr 11 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Gmina Rzgów, obręb Gospodarz 1. działka nr 112/41 o powierzchni 0,0694 ha, 2. działka nr 112/42 o powierzchni 0,0557 ha, 3. działka nr 112/43 o powierzchni 0,0826 ha, 4. działka nr 112/46 o powierzchni 0,0035 ha. Zadanie nr 12 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb ustalenia odszkodowania z tytułu wywłaszczenia prawa własności, zgodnie z art.128 i nast. ust. o gospodarce nieruchomościami dnia 21 sierpnia 1997 roku dla nieruchomości położonej w Łodzi, ul. Kurczaki 109, oznaczonych na mapie sytuacyjnej do celów prawnych z proj. podziału nr 5/4452 jako działka nr 478/6, działka nr 478/1, działka nr 478/7. Zadanie nr 13 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Weselnej 20 i 20a , oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 379/45 o pow. 0,0033 ha, w obrębie W-13, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformującej administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). Zadanie nr 14 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb ustalenia odszkodowania z tytułu wywłaszczenia prawa użytkowania wieczystego gruntu oraz prawa własności budynku gospodarczego, zgodnie z art.128 i nast. ust. o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku, dla nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 65, oznaczonej w ewidencji jako działka nr 254/2 o powierzchni 554 m2, obręb S-6. Zadanie nr 15 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości w celu zbycia działki nr 12/9 o pow. 8477 m2 położonej w Tuszynie obręb 16. Na działce znajdują się naniesienia roślinne i budowle..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiającyodstępuje od żądania wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości nadanych w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j z 2004r. Dz. U. nr 261, poz. 2603 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (związanej z przedmiotem zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Kserokopię uprawnień zawodowych, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - o ile sposób reprezentowania nie wynika z innych załączonych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W stosunku do treści oferty w przypadku: 1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. 2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2. W stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia, będących konsekwencją zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zmian w ogłoszeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=217
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi; 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3, IX piętro, pokój 912 - od pn. do pt. w godz. 9:00-15:00. Spec. wraz z zał. przekazywana będzie wyłącznie w formie elektronicznej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3, pn.-pt. godz. 8:00 - 16:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działka nr 1314 o powierzchni 0,7959 ha,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działki nr 1318, 1338, 1344, 1333, 1337 o łącznej powierzchni 2,2313 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działki nr 1323, 1325 o łącznej powierzchni 0,4568 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działka nr 346/1 o powierzchni 0,1236 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Miasto Koluszki, obręb 5 1. działka nr 591/4 o powierzchni 0,0152 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Andrespol, obręb 1 1. działka nr 88/11 o powierzchni 0,1718 ha, 2. działka nr 88/12 o powierzchni 4,6088 ha, 3. działka nr 143/2 o powierzchni 0,0824 ha, 4. działka nr 88/9 o powierzchni 0,1585 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Andrespol, obręb 1 1. działka nr 243/4 o powierzchni 0,0365 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny dla potrzeb zbycia na rzecz użytkownika wieczystego prawa własności nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa ( zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tj. z 2004 r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) dla działek nr 674 o powierzchni 1,9678 ha, oraz 630 o powierzchni 0,8663 ha położonych w gminie Andrespol, obręb 5 Justynów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Brójce, obręb 9 - Pałczew 1. działki nr 211/1, 211/2, 211/3, 211/4, 211/5, 211/6, 211/7, 211/8, 211/9, 211/10, 211/11, 211/12, 211/13, 211/14, 211/15, 211/16, 222/5, 223/1, 253/2, 253/3, 253/4, 253/5, 253/6, 253/7, 253/8, 253/9, 253/10, 253/11, 253/12, 253/13, 253/14, 253/15, 254/2, 254/3 o łącznej powierzchni 25,5567 ha, Brójce, obręb 12 - Wardzyn 2. działka nr 958 o powierzchni 7,9542 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości- zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tj. z 2004 r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) dla działki nr 205/6 o pow. 0,0159 ha, oraz działki nr 205/3 o pow. 0,0228 ha położonych w gminie Brójce, obręb Kurowice Kościelne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami: Gmina Rzgów, obręb Gospodarz 1. działka nr 112/41 o powierzchni 0,0694 ha, 2. działka nr 112/42 o powierzchni 0,0557 ha, 3. działka nr 112/43 o powierzchni 0,0826 ha, 4. działka nr 112/46 o powierzchni 0,0035 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb ustalenia odszkodowania z tytułu wywłaszczenia prawa własności, zgodnie z art.128 i nast. ust. o gospodarce nieruchomościami dnia 21 sierpnia 1997 roku dla nieruchomości położonej w Łodzi, ul. Kurczaki 109, oznaczonych na mapie sytuacyjnej do celów prawnych z proj. podziału nr 5/4452 jako działka nr 478/6, działka nr 478/1, działka nr 478/7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Weselnej 20 i 20a , oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 379/45 o pow. 0,0033 ha, w obrębie W-13, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformującej administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb ustalenia odszkodowania z tytułu wywłaszczenia prawa użytkowania wieczystego gruntu oraz prawa własności budynku gospodarczego, zgodnie z art.128 i nast. ust. o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku, dla nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 65, oznaczonej w ewidencji jako działka nr 254/2 o powierzchni 554 m2, obręb S-6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości w celu zbycia działki nr 12/9 o pow. 8477 m2 położonej w Tuszynie obręb 16. Na działce znajdują się naniesienia roślinne i budowle..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.