eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrzosowaOCHRONA OBIEKTÓW SKŁADOWISKA ODPADÓW INNY NIŻ NIEBEZBIECZNE I OBOJĘTNE W SOBUCZYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Wrzosowa: OCHRONA OBIEKTÓW SKŁADOWISKA ODPADÓW INNY NIŻ NIEBEZBIECZNE I OBOJĘTNE W SOBUCZYNIE
Numer ogłoszenia: 75374 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, fax (034) 327-52-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OBIEKTÓW SKŁADOWISKA ODPADÓW INNY NIŻ NIEBEZBIECZNE I OBOJĘTNE W SOBUCZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dozorowanie obiektów składowiska odpadów w Sobuczynie w celu: 1. Uniemożliwienia wstępu na teren składowiska osób nieupoważnionych - całodobowo. 2. Ochrony budynków biurowego, socjalno - warsztatowego, portierni, pomieszczenia wagowego, oczyszczalni odcieku, sprzętu i mienia Spółki oraz obsługi kotłowni w okresie zimowym, w zakresie podtrzymania paleniska w piecu o mocy < 50 kW w godz. 22:00 - 6:00 w dni powszednie oraz w niedzielę i święta całodobowo 3. Ochrony w sytuacji szczególnego zagrożenia życia i zdrowia pracowników Zamawiającego Zakres zamówienia: Określa się maksymalną dobową ilość godzin wykonywania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia w ilości 55 h. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości godzin w przypadkach uzasadnionych i po wcześniejszym uzgodnieniu. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia: a) wykorzystanie grup interwencyjnych w godzinach wymienionych w przedmiocie zamówienia oraz w pozostałych godzinach w przypadku zgłoszenia wtargnięcia osób nieupoważnionych b) ochronę poprzez prowadzenie zdalnego monitoringu elektronicznego obiektów administracji oczyszczalni, oraz śledzenie zaników napięcia z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego urządzeń c) śledzenie obrazu z kamer telewizyjnych zainstalowanych na obiektach d) wykorzystanie grup interwencyjnych w przypadkach stwierdzenia naruszenia obiektów UWAGA: OFERENCI WINNI ZAPOZNAĆ SIĘ Z OBIEKTAMI SKŁADOWISKA, Z ZAGROŻENIAMI WYSTĘPUJĄCYMI NA SKŁADOWISKU, ZE ZJAWISKIEM TZW ZBIERACTWA ORAZ POSIADANYMI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO URZĄDZENIAMI MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 06.164.1163 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez wykonawcę określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Zał Nr 2 SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. min: a) koncesja na ochronę fizyczną; b) koncesja na ochronę techniczną; 4) uprawnienia pracowników przewidzianych do wykonywania ochrony; 5) zaświadczenie o przeszkoleniu pracowników w zakresie podstawowym palacza lub zobowiązanie do przeszkolenia pracowników przed rozpoczęciem sezonu grzewczego nie później niż do dnia podpisania umowy 6) opis posiadanych środków technicznych; 7) lista wykonywanych usług ochrony obiektów w okresie od 01.01.2005r.; w tym min. 3 usługi poparte rekomendacjami od firm zlecających prace; 8) dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) dokument potwierdzający spełnienie warunków określonych dla zakładu pracy chronionej (w przypadku wskazania ulgi w formularzu ofertowym załącznik nr 1 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat CzPK Sp. z o.o. ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.