Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Poznań: Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych zadania pt. Remont i przebudowa zabytkowego Budynku Szpitala w Chodzieży w ramach projektu pn. Poprawa warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w województwie wielkopolskim poprzez modernizację szpitala w Chodzieży wchodzącego w strukturę Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 75204 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ , ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, faks 061 6631088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych zadania pt. Remont i przebudowa zabytkowego Budynku Szpitala w Chodzieży w ramach projektu pn. Poprawa warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w województwie wielkopolskim poprzez modernizację szpitala w Chodzieży wchodzącego w strukturę Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych zadania pt. Remont i przebudowa zabytkowego Budynku Szpitala w Chodzieży w ramach projektu pn. : Poprawa warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w województwie wielkopolskim poprzez modernizację szpitala w Chodzieży wchodzącego w strukturę Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski następujących branż: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - telekomunikacyjnej. Do obowiązków inspektorów należeć będzie pełen zakres czynności określonych w ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm), w tym m.in.: 1) nadzór nas przygotowaniem dokumentacji projektowej: a) opiniowanie, formułowanie zastrzeżeń i propozycji ewentualnych zmian w przygotowanej przez wykonawcę robót koncepcji projektu, b) udział inspektorów nadzoru przy uzgodnieniach i opiniach do projektu budowlanego w celu otrzymania decyzji pozwolenia na budowę oraz do projektów wykonawczych, Nadzór nad przygotowaniem koncepcji oraz dokumentacji projektowej odbywać się będzie w siedzibie WCPiT w Poznaniu - ul. Szamarzewskiego 62 (do uzyskania przez wykonawcę robót decyzji o pozwoleniu na budowę z klauzulą ostateczności) 2) stały nadzór nad realizowaną inwestycją, a w szczególności ustalenie stanu zaawansowania robót i zgodności zaawansowania prac z harmonogramem, projektem i sztuką budowlaną, 3) częstotliwość pobytu: - na budowie w trybie niezbędnie koniecznym lecz nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, (inspektor o specjalności telekomunikacyjnej w trybie niezbędnie koniecznym) oraz na każde wezwanie inwestora i wykonawcy robót, 4) dokonywanie odbiorów częściowych robót zanikających i wszelkich prób technicznych, 5) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych robót, 6) przygotowanie zadania do odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji, 7) uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym, 8) informowanie zamawiającego o wszelkich sprawach dotyczących nadzorowania robót. Nadzór nad realizacją robót budowlanych odbywać się będzie w szpitalu w Chodzieży, ul. Strzelecka 32.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości nie mniej niż 3 mln. złotych każda z robót. Każda z usług powinna obejmować nadzór nad robotami następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; telekomunikacyjnej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia : a) co najmniej 1 inspektor w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - inspektor wiodący, koordynujący pracą pozostałych inspektorów Wymagania: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.),. - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego z wpisem na listę członków, - minimum 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie § 24 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 11 sierpnia 2011 poz. 987); b) co najmniej 1 inspektor w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Wymagania: uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409),. - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego z wpisem na listę członków, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) co najmniej 1 inspektor w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wymagania: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane. - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego z wpisem na listę członków, - minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) co najmniej 1 inspektor w specjalności telekomunikacyjnej; Wymagania: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409), - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego z wpisem na listę członków, - minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności telekomunikacyjnej Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008r. nr 63, poz.394).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Określenie usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń: 2 usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości nie mniej niż 3 mln. złotych każda z robót. Każda z usług powinna obejmować nadzór nad robotami następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; telekomunikacyjnej; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz III.4.3.1) ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych w terminie określonym w rozdz. III.4.3.1) ogłoszenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, które wykonają zobowiązanie zgodnie z ofertą wykonawcy (wskazanych w § 8 wzoru umowy) na inne, spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności. 2. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy - jeżeli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpit.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szamarzewskiego 62,
60-569 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, Sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/72/25 Dostawa i uruchomienie sprzętu AGD
- Dostawa produktów leczniczych - Program lekowy - Cinacalcetum
- ZP-8/PP/2025 Remont i naprawa izolacji stropu hali garażowej przy ul. Katowickiej 9B-11E w Poznaniu wraz z pracami towarzyszącymi.
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego na terenie nieruchomości przy ul. Sierakowskiej 20/26 w Poznaniu
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE UL. ZDUNOWSKIEJ I UL. STARKOWSKIEJ W POZNANIU
- Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 470 na odcinku od m. Kościelec do m. Koble - etap 1.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa wraz z rozbudową budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Puławach
- ZP.220.58.25 Wykonywanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej i drogowej bez ograniczeń, wraz z pełnieniem funkcji koordynacji i nadzoru nad Działem ...
- Wykonywanie obowiązków inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Hajnówce
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1627C Unisław - Żygląd, Etap II"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego, w podziale na 2 części.
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Dobrzyniu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.