eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonywanie obowiązków inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Hajnówce



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie obowiązków inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Hajnówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857486748

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie obowiązków inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Hajnówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c1447c8-4380-46a0-9f3d-6de62d5fd5b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00574123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonywanie obwowiazków inwestora zastępczego dla zadania pn."Modernizacja budynku I/Hajnówka"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zus.ezamawiajacy.pl/pn/zus/demand/208651/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zus.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe warunki zostały określone w SWZ. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
Platformę zakupową, dostępną pod adresem: https://zus.ezamawiajacy.pl Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy zakupowej. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca korzystania z Platformy zakupowej, w tym m.in. składania ofert - dostępna jest na Platformie zakupowej w zakładce „Baza Wiedzy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa;
• Zakład Ubezpieczeń Społecznych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Może się Pani/Pan z nim kontaktować we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
− listownie na adres:
Inspektor Ochrony Danych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
− przez e-mail: ODO@zus.pl
− za pośrednictwem eZUS
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów ustawy;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia
została zawarta w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 010000.271.109.2025-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obowiązków inwestora zastępczego nad robotami budowalnymi związanymi z przebudową lokalu Inspektoratu ZUS w Hajnówce w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami, zlokalizowanym na terenie działki ozn. nr geod. 3341/1 położonej w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16. Powierzchnia lokalu – 572,25 m2. Przebudowa zakłada stworzenie nowego układu funkcjonalno-przestrzennego pomieszczeń poprzez rozbiórkę części istniejących ścianek działowych, wykonanie zamurowań części otworów drzwiowych oraz nowe przebicia fragmentów ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 448 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
A. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie usługi nadzoru (jedna usługa nadzoru odpowiada jednej umowie) nad ukończonymi i odebranymi robotami budowlanymi, z zakresu budowy i/lub przebudowy budynku o wartości nadzorowanych robót budowlanych co najmniej 2 000 000,00 złotych brutto (słownie: dwa miliony) każda z tych robot, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzających ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.*
* W przypadku wykazania przez Wykonawcę kilku nadzorów robót budowlanych o wartości niższej niż wymagana, wartości tych robót nie będą podlegały sumowaniu w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

B. skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną pełniącą funkcję***:
1) Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej
a) posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (lub równoważne do ww., wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz
b) posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach wymagających uprawnień określonych w punkcie a).
2) Inspektora nadzoru branży sanitarnej –
a) posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (lub równoważne do ww., wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz
b) posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach wymagających uprawnień określonych w punkcie a).
3) Inspektora nadzoru branży elektrycznej
a) posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (lub równoważne do ww., wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz
b) posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach wymagających uprawnień określonych w punkcie a).
4) ) Inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej
a) posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (lub równoważne do ww., wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz
b) posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach wymagających uprawnień określonych w punkcie a).

*** Zamawiający dopuszcza możliwość nadzoru przez jedna osobę w kilku branżach pod warunkiem posiadania przez nią odpowiednich uprawnień.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 5 B do SWZ;
2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
3. oświadczenia Wykonawcy, o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7.1. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu co najmniej dwóch usług nadzoru wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (jedna usługa nadzoru odpowiada jednej umowa) nad ukończonymi i odebranymi robotami budowlanymi z zakresu budowy i/lub przebudowy budynku wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;
2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
2. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikającym z art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie terminów wykonania Umowy, jeśli niedotrzymanie terminów Umowy przez Wykonawcę będzie spowodowane:
1) zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) nie podpisaniem w zaplanowanym terminie umowy z wykonawcą robót budowlanych, nieprzystąpieniem wykonawcy robót budowlanych do realizacji zamówienia w terminie uzgodnionym, lub rozwiązania umowy z wykonawcą robót budowlanych - o czas niezbędny na powtórzenie postępowania przetargowego i wprowadzenie na plac budowy nowego wykonawcy robót budowlanych.
b) przerwą w realizacji robót budowlanych, zmianą terminu zakończenia realizacji robót budowalnych, o okres/-y wynikający/-e z terminów umowy na roboty budowlane zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą,
c) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową,
d) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy,
e) przedłużającymi się procedurami administracyjnymi, sądowo-administracyjnymi związanymi z wydawaniem decyzji, postanowień, opinii, zgód itp.
2) zmianą wynagrodzenia na zasadach waloryzacyjnych opisanych w §8 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zus.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-23 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca wykona Przedmiot Zamówienia w terminach:
1) Etap I – prace określone w § 2 ust. 2 wzoru Umowy załącznik nr 2 do SWZ wykonane zostaną w terminie do 14 dni od dnia podpisania niniejszej Umowy. Prace ujęte w niniejszym etapie uznaje się za przekazane Zamawiającemu z chwilą przekazania przez Wykonawcę protokołu poświadczającego kompletność przekazanej dokumentacji, lub zawierającego wykaz wad lub usterek,
2) Etap II – prace określone w § 2 ust. 3 wzoru Umowy załącznik nr 2 do SWZ rozpoczęte zostaną w dniu podpisania przez Zamawiającego umowy z wykonawcą robót budowlanych i wykonane zostaną w terminie 64 tygodni od dnia podpisania niniejszej Umowy i zakończą się z chwilą przekazania Zamawiającemu ostatecznego i prawomocnego pozwolenia na użytkowanie i całkowitego rozliczenia finansowego wykonanych robót budowlanych, nad którymi pełniony jest nadzór inwestorski objęty niniejszą Umową.
2. W przypadku zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji niniejszej umowy. Zmiana terminu realizacji zadania inwestycyjnego (wydłużenie) skutkować będzie automatyczną zmianą terminu realizacji niniejszej umowy.

3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.