Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do neuroendoskopu WENTRIKULOSKOPU MINOP firmy Aesculap Chifa, neuroendoskopu pediatrycznego PAEDI SCOPE firmy Aesculap Chifa oraz endoskopu GIF-160XP firmy Olympus dla Instytutu CZMP - ZP/62/2014
Numer ogłoszenia: 74806 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do neuroendoskopu WENTRIKULOSKOPU MINOP firmy Aesculap Chifa, neuroendoskopu pediatrycznego PAEDI SCOPE firmy Aesculap Chifa oraz endoskopu GIF-160XP firmy Olympus dla Instytutu CZMP - ZP/62/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - materiały eksploatacyjne do neuroendoskopu WENTRIKULOSKOPU MINOP firmy Aesculap Chifa
1. Trokar operacyjny wentrikuloskopu z 2 kanałami irygacyjnymi o śr. 1,4-1,5mm, jednym kanałem roboczym o śr. nie większej niż 2,2mm i kanałem optyki śr. 2,7-2,8mm; średnica zewnętrzna nie większa niż 6,0mm, długość robocza 150mm, autoklawowalny - 1 szt.
2. Trokar diagnostyczny wentrikuloskopu z 2 kanałami irygacyjnymi o śr. 0,7-0,8mm i kanałem optyki śr. 2,7-2,8mm, średnica zewnętrzna nie większa niż 4,6mm, długość robocza 150mm, autoklawowalny - 1 szt.
3. Trokar diagnostyczny osłony optyki neuroendoskopowej o średnicy nie wiekszej niż 3,2 mm, z kanałem optycznym (z zastosowaniem roboczym) o śr. 2,7-2,8mm, długość robocza 150mm, autoklawowalny - 1 szt.
4. Optyka endoskopowa sztywna o średnicy 2,7mm; kącie patrzenia 0° i długości 180 mm, autoklawowalna, przeznaczona do transmisji obrazu w torze wizyjnym o rozdzielczości Full HD - 1 szt.
5. Optyka endoskopowa sztywna o średnicy 2,7mm; kącie patrzenia 30° i długości 180 mm, autoklawowalna, przeznaczona do transmisji obrazu w torze wizyjnym o rozdzielczości Full HD - 1 szt.
6. Mikronożyczki sztywne zakończone ostro do zestawu wentrikuloskopu o średnicy 2mm (odpowiadajacej kanałowi roboczemu) i długości 265mm (dostosowanej do długości trokara operacyjnego), autoklawowalne, z częścią roboczą obrotową o kąt 360st. - 1 szt.
7. Mikronożyczki sztywne zakończone tępo do zestawu wentrikuloskopu o średnicy 2mm (odpowiadajacej kanałowi roboczemu) i długości 265mm (dostosowanej do długości trokara operacyjnego), autoklawowalne, z częścią roboczą obrotową o kąt 360st. - 1 szt.
8. Mikrokleszczyki sztywne biopsyjne do zestawu wentrikuloskopu o średnicy 2mm (odpowiadajacej kanałowi roboczemu) i długości 265mm (dostosowanej do długości trokara operacyjnego), autoklawowalne, z częścią roboczą obrotową o kąt 360st. - 1 szt.
9. Mikrokleszczyki sztywne chwytające i preparacyjne do zestawu wentrikuloskopu o średnicy 2 mm (odpowiadającej kanałowi roboczemu) i długości 265mm (dostosowanej do długości trokara operacyjnego), autoklawowalne, z częścią roboczą obrotową o kąt 360st. - 1 szt.
10. Mikropinceta chirurgiczna sztywna do zestawu wentrikuloskopu o średnicy 2 mm (odpowiadającej kanałowi roboczemu) i długości 265mm (dostosowanej do długości trokara operacyjnego), autoklawowalne, z częścią roboczą obrotową o kąt 360st. - 1 szt.
11. Mikronożyczki elastyczne do zestawu wentrikuloskopu o średnicy 1mm (do zastosowania w kanale płuczącym) i długości 250mm (dostosowanej do długości trokara operacyjnego), autoklawowalne - 1 szt.
12. Mikrokleszczyki chwytające i preparacyjne elastyczne do zestawu wentrikuloskopu o średnicy 1mm (do zastosowania w kanale płuczącym) i długości 250mm (dostosowanej do długości trokara operacyjnego)odpowiedniej do długości trokara operacyjnego, autoklawowalne - 1 szt.
13. Mikrokleszczyki biopsyjne elastyczne do zestawu wentrikuloskopu o średnicy 1mm (do zastosowania w kanale płuczącym) i długości odpowiedniej do długosci 250mm (dostosowanej do długosci trokara operacyjnego)trokara operacyjnego, autoklawowalne - 1 szt.
14. Elektroda monopolarna tępo zakończona o śr. 1,1mm i dł. roboczej 255mm, autoklawowalna - 1 szt.
15. Elektroda monopolarna haczykowa o śr.2,2mm i dł. roboczej 255mm, autoklawowalna - 1 szt.
16. Elektroda monopolarna igłowa o śr. 1,1mm i dł. roboczej 255mm, autoklawowalna - 1 szt.
17. Elektroda monopolarna haczykowa o zakończeniu wygiętym pod kątem 45st. śr.2,2mm i dł. roboczej 255mm, autoklawowalna - 1 szt.
18. Elektroda monopolarna haczykowa o zakończeniu wygiętym pod kątem 70st. śr.2,2mm i dł. roboczej 255mm, autoklawowalna - 1 szt.
19. Elektroda monopolarna haczykowa o zakończeniu wygiętym pod kątem 180st. śr.2,2mm i dł. roboczej 255mm, autoklawowalna - 1 szt.
20. Przewód do elektrody monopolarnej - 1 szt.
21. Elektroda bipolarna widełkowa o śr. 2,1mm i dł. roboczej 255mm, autoklawowalna - 1 szt.
22. Przewód do elektrody bipolarnej - 1 szt.
23. Jednorazowa kaniula ssąca kompatybilna z trokarem o średnicy 2,0 mm, 0° - 5 szt.
24. Jednorazowa kaniula ssąca kompatybilna z trokarem o średnicy 2,0 mm, 45° - 5 szt.
25. Jednorazowy zestaw do wprowadzania neuroendoskopu, kaniula składająca się z obturatora i tulei prowadnicy, średnica wewnętrzna 6,1 mm - 2 szt.
26. Taca perforowana z pokrywą, wykonane ze stali nierdzewnej, do wetrikuloskopu, z uchwytami silikonowymi stabilizującymi torakary i optyki endoskopowe - 1 szt.
27. Taca perforowana ze stelażem, wykonane ze stali nierdzewnej, do wetrikuloskopu, z uchwytami silikonowymi stabilizującymi instrumentarium oraz matą silikonową typu jeż - 1 szt.
28. Tabliczka identyfikacyjna z opisem wg wymagań Zamawiającego do 13 miejsc w czerwonym kolorze - 4 szt.
29. Wanna do kontenera o wymiarach 592x274x187 wykonana ze stopu aluminium z ergonomicznymi uchwytami blokującymi się pod kątem 90 stopni. Wyposażona w uchwyty na tabliczki identyfikacyjne po obu stronach kontenera - 1 szt.
30. Pokrywa kontenera wykonana z termostabilnego tworzywa dostosowana do wanny kontenera o wymiarze 592x274 mm, niebieska, całość z wanną stanowi kontener bezobsługowy - 1 szt.
31. Światłowód, autoklawowalny,śr.4,8mm, długość 250cm - 4 szt.
Pakiet 2 - materiały eksploatacyjne do neuroendoskopu pediatrycznego PAEDI SCOPE firmy Aesculap Chifa
1. Trokar operacyjny o średnicy 3 mm, trójkanałowy z integralną optyką światłowodową o 30 000 włókien, kanał roboczy o średnicy 1,2 mm,dwa kanały irygacyjne 0,8 mm długość robocza 150 mm, autoklawowalny - 1 szt.
2. Okular do neuroendoskopu pediatrycznego, autoklawowalny - 1 szt.
3. Mikronożyczki giętkie, średnica 1,0 mm, dł robocza 250 mm - 1 szt.
4. Mikrokleszczyki preparacyjnei giętkie, średnica 1,0 mm, dł robocza 250 mm - 1 szt.
5. Mikrokleszczyki biopsyjne giętkie, średnica 1,0 mm, dł robocza 250 mm - 1 szt.
6. Osłona 10 Fr ze skalą do wprowadzania neuroendoskopu pediatrycznego, sterylna jednorazowego użytku, opakowanie 10 szt - 1 op.
7. Elektroda monopolarna spiczasta średnica 1,1mm dł robocza 256mm - 1 szt.
8. Elektroda monopolarna, prętowa tępa średnica 1,1 mm dł robocza 256mm - 1 szt.
9. Kabel monopolarny typ AESCULAP/ MARTIN - 1 szt.
10. Taca perforowana do neuroendoskopu pediatrycznego z pokrywą 489 x 257 x 63 mm - 1 szt.
11. Wanna kontenera do przechowywania i sterylizacji - 1 szt.
12. Pokrywa kontenera wykonana z termostabilnego tworzywa dostosowana do wanny kontenera o wymiarze 592x274 mm, niebieska, całość z wanną stanowi kontener bezobsługowy - 1 szt.
Pakiet 3 - materiały eksploatacyjne do endoskopu GIF-160XP firmy Olympus
1. Szczypczyki biopsyjne do kanału 2,0 mm i długości 1550 mm do endoskopu GIF-160XP firmy Olympus - 4 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie wykonawcy
2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - Katalog lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego asortymentu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
2. zmiany nazwy handlowej / numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
3. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
6. zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





