eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puchaczów › Sukcesywna dostawa szczepionek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Puchaczów: Sukcesywna dostawa szczepionek.
Numer ogłoszenia: 74745 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puchaczowie, ul. Partyzantów 9, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 0-81 75 75 179, fax 0-81 75 75 179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.puchaczow.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa szczepionek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa niżej wymienionych szczepionek w ilości nieprzekraczającej: 1) 210 dawek czterowalentnej szczepionki wskazanej w zapobieganiu dysplazji dużego stopnia (CIN 2/3), raka szyjki macicy, zmian dysplastycznych sromu dużego stopnia (VIN 2/3) oraz brodawek zewnętrznych narządów płciowych (kłykcin kończystych) związanych zazwyczaj z zakażeniem wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 6, 11, 16, 18 u młodzieży w wieku od 14 do 19 lat (dziewczęta i chłopcy), cykl szczepień składa się z 3 oddzielnych dawek 0,5 ml 2) 50 dawek szczepionki przeciwko grypie. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość dawek szczepionek stanowi wielkość prognozowaną, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości zamawianych dawek szczepionek. Dostawa ilości szczepionek każdorazowo ustalana będzie przez przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą w ciągu 2 dni od złożenia cząstkowego zamówienia przez Zamawiającego /faxem/. 2. Wymogi do w/w szczepionek: - Wykonawca może zaoferować tylko te szczepionki, które są wpisane do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub Unii Europejskiej zgodnie z aktualnym stanem prawnym. Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć przy dostawie dokument potwierdzający, że dostarczony produkt posiada dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub Unii Europejskiej. - Opakowania szczepionek muszą być oznakowane co do nazwy szczepionki, nazwy producenta, daty (okresu) ważności, nr serii, zawartości opakowania oraz sposobu dawkowania i sposobu przechowywania - w języku polskim. - Dostarczone szczepionki muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.21.00 - 24.41.21.00 Oryginalny kod CPV: 24.45.16.00 - Szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.00 - Szczepionki 24.41.21.39 - 24.41.21.39 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Wykonawcę postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a szczególności następujących wymagań: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiot działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia - posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -wzór oświadczenia załącznik nr 2 do siwz. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi stanowić potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłączne na podstawie oświadczeń lub dokumentów żądanych w pkt. 6 siwz i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puchaczowie ul. Partyzantów 9, 21-013 Puchaczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puchaczowie ul. Partyzantów 9, 21-013 Puchaczów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.