To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-22
Gdańsk: wykonanie prac inwestycyjnych pn: Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody oraz instalacji ppoż, w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdyni przy ul. Legionów 130 - Etap II WAG-VIII.272.6.2015.AD
Numer ogłoszenia: 74565 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49403 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, faks 058 3077325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac inwestycyjnych pn: Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody oraz instalacji ppoż, w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdyni przy ul. Legionów 130 - Etap II WAG-VIII.272.6.2015.AD.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiot zamówienia. Etap II zamówienia obejmuje wymianę instalacji centralnego ogrzewania (piony 20,21,22,23,24,25,26,27,28,29 wraz z poziomami) , instalacji wody zimnej, ciepłej i p-poż, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Zakres prac Etapu II Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót. Zawiera technologię i wymagany poziom jakości i prawidłowości wykonania prac, sposób ich wykonania jak również określa właściwości wyrobów budowlanych ujętych w przedmiarze robót objętych zamówieniem. UWAGA! PRACE ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ NA TERENIE CZYNNIE FUNKCJONUJĄCEGO OBIEKTU 2.Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 14.04.2015 o godz. 13.00 w budynku Urzędu przy ul. Legionów 130 w Gdyni . Terminy związane z realizacją zamówienia: Termin rozpoczęcia realizacji - do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (projekt budowlany, specyfikacje technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: a)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych b)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. c)Zamawiający przewiduje dokonanie zamówień uzupełniających (polegających na powtórzeniu zakresu robót) stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. d)Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. e)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. f)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. g)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. h)Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. i)Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CUBE S.C. P. Narewski i P. Sieradzki, Ul. Raczkowskiego 1, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242470,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147535,06
Oferta z najniższą ceną: 147535,06 / Oferta z najwyższą ceną: 177106,73
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup podłoży bakteriologicznych oraz krążków i pasków nasączonych antybiotykami do oznaczania antybiogramów metodą dyfuzyjno-krążkową dla UCK.
- Remont pomieszczeń obiektu Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej (budynek nr 70) przy Al. Zwycięstwa 12 w Gdańsku
- Prace instal w zakresie demo istniej agregatów wody lod wraz z sekc chłodniczymi central oraz montaż nowych agreg chłod w tym sekcji chłod dla istnie central w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Remont Sali Obsługi Klienta, ul. Kołobrzeska 43, Gdańsk dla Drugiego i Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Wydziału ICE
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego pn. "Zastosowanie sferycznego druku 3D do stworzenia wielowarstwowego hydrożelowego modelu skórnego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.