Og³oszenie z dnia 2025-05-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wroc³awiu – instalacje elektryczne i teletechniczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WROC£AW - ZARZ¡D INWESTYCJI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931040088
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 15 A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@zim.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zim.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wroc³awiu – instalacje elektryczne i teletechniczne
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4f16d22-0d3d-470f-a4c1-34c4d1e1e14f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00246201
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042319/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.21 Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych wraz z wykonaniem nowych instalacji w Szkole Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej we Wroc³awiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://zim-wroc.logintrade.net, lub poczt± elektroniczn± na adres bzp@zim.wroc.pl.
1.1. Za moment wp³ywu o¶wiadczeñ lub dokumentów przyjmuje siê datê i godzinê zarejestrowania ich na platformie zakupowej po stronie Zamawiaj±cego lub datê i godzinê wp³ywu wiadomo¶ci na skrzynkê poczty elektronicznej Zamawiaj±cego.
1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
a) rtf, pdf, xps, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx;
b) zip, 7Z;
c) xml, xsd;
d) XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES.
1.3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e platforma zakupowa umo¿liwia jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nie przekraczaj±cej 150 MB, a wskazana skrzynka poczty elektronicznej o ³±cznej wielko¶ci 20 MB. W zwi±zku z tym, wiêksze pliki zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia powy¿szych wielko¶ci.
2. Wymagania techniczne, które musz± spe³niaæ urz±dzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zosta³y na stronie internetowej pod adresem https://zim-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
4. Pe³n± obs³ugê techniczn± platformy zakupowej ¶wiadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolini± techniczn± +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; e-mail: helpdesk@logintrade.net.
5. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w Rozdziale X, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ przekazywanych przez Wykonawcê musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu w sprawie ¶rodków dowodowych oraz Rozporz±dzeniu w sprawie dokumentów elektronicznych.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Ze strony Zamawiaj±cego pracownikiem upowa¿nionym do kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawie zamówienia jest Piotr Klebaniuk (bzp@zim.wroc.pl).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.362.32.SP73.Gliniana.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej w Szkole Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wroc³awiu, w podziale na zadania:
1) Zadanie 1: Przebudowa i remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
2) Zadanie 2: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45262522-6 - Roboty murarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45315500-3 - Instalacje ¶redniego napiêcia
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Koñcowa ocena danej oferty zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez ni± za poszczególne kryteria.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która bêdzie przedstawia³a najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów okre¶lonych w SWZ, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).
3. Ocena punktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y bardzo szczegó³owo wype³niæ tabele w formularzu ofertowym dotycz±ce do¶wiadczenia osób dysponowanych na funkcje kierownika budowy wpisuj±c nazwê inwestycji wraz z opisem robót pozwalaj±cym stwierdziæ, ¿e wymienione realizacje potwierdzaj± posiadanie do¶wiadczenia zawodowego postawionego przez Zamawiaj±cego w powy¿szych punktach jak równie¿ okres realizacji inwestycji wraz z okresem pe³nienia funkcji kierowniczych oraz nazwê i adres Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y zaznaczyæ TAK w formularzu ofertowym w przypadku deklarowania zatrudnienia osób m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.
6. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (art. 225 ust. 1 Ustawy Pzp). W takiej sytuacji wykonawca ma obowi±zek:
6.1. poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
6.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
6.3. wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
4.4. wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe kluczowych osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – kierownik budowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. ZDOLNO¦Æ DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadaj±cej osobowo¶ci prawnej albo wykonawcy, którzy prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4. ZDOLNO¦Æ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
4.1. dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy oraz kierownikami robót bran¿owych, którzy posiadaj± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych.
4.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub zamieszkania zbiorowego o pow. min. 500 m2 ka¿dy
5. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, musi byæ spe³niony:
5.1. przez Wykonawcê samodzielnie, lub
2.2. przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie, lub
3.3. samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenia Wykonawcy:1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania,
1.2. o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
1.3. o korzystaniu przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu z zasobów podmiotów trzecich,
1.4. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
2. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiaj±cy winien zwróciæ wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu).
3. Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
3.1. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru – pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.
3.2. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie – pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp), z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.
4. Zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca,
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u albo z³o¿one wraz z ofert± cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie lub w formie kopii po¶wiadczonej elektronicznie przez wykonawcê ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
12 700,00 z³otych6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one elektronicznie w formie orygina³u lub w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.2. W odniesieniu do oferty wspólnej ka¿dy z Wykonawców sk³ada odrêbnie wymagane o¶wiadczenia i dokumenty w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana przez Zamawiaj±cego jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w/s zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono we wzorze do umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-11 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie:do 8 miesiêcy od dnia zawarcia umowy,
w tym:
Zadania 1: do 8 miesiêcy od dnia zawarcia umowy
Zadania 2: do 8 miesiêcy od dnia zawarcia umowy
Wykonawca, chc±c realizowaæ roboty w tych dniach i godzinach, w których Placówka nie pracuje, zobowi±zany bêdzie do uzgodnienia tego z Dyrekcj± Placówki i poniesienia dodatkowych kosztów na op³acenie dodatkowych godzin pracy ochrony.
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Rumiankowej 7 we Wroc³awiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Zagospodarowanie wnêtrza podwórzowego w obrêbie ulic: Szczê¶liwa, Pereca, Lwowska, Jemio³owa we Wroc³awiu.
- "Jednorazowa dostawa podstawowych materia³ów zu¿ywalnych do laboratorium niezbêdnych do realizacji projektu"
- "Dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego z podzia³em na 3 czê¶ci na potrzeby realizacji projektów w £ukasiewicz-PORT"
- Budowa chodnika w miejscowo¶ci Bielany w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 345
- Rozbudowa Centrum Zarz±dzania Bezpieczeñstwem Województwa Dolno¶l±skiego - ETAP II
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem pod³±czenia dwóch gazowych kot³ów kondensacyjnych oraz monta¿ powietrznych pomp ciep³a "Modernizacja kot³owni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty le¶nych dróg gruntowych na terenie Nadle¶nictwie Lêbork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa II piêtra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzêciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceñ wynikaj±cych z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Przebudowa schodów wej¶ciowych g³ównych i modernizacja schodów wej¶ciowych bocznych w budynku szko³y.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.