eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Restauracja i konserwacja jedynego zachowanego na świecie samolotu LWD ŻURAW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Kraków: Restauracja i konserwacja jedynego zachowanego na świecie samolotu LWD ŻURAW
Numer ogłoszenia: 74399 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109176 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, Al. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6428700, faks 012 6428700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Restauracja i konserwacja jedynego zachowanego na świecie samolotu LWD ŻURAW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Głównym celem zadania są działania restauratorskie i prace konserwatorskie niezbędne dla odtworzenia historycznego wyglądu jedynego zachowanego na świecie płatowca (stan z 1956 r.) tego typu - samolotu LWD Żuraw. Podstawowym założeniem ujętym w zaleceniach konserwatorskich jest ochrona zabytkowej substancji. Samolot LWD Żuraw wchodzi w skład kolekcji samolotów związanych z osobą jednego z najwybitniejszych polskich konstruktorów lotniczych po II wojnie światowej Tadeusza Sołtyka i stanowi unikat w skali świata. Celem prac konserwatorskich w ramach niniejszego projektu jest: ? - odtworzenie brakujących elementów, ? - zamontowanie części i podzespołów, ? - przepłótnienie oraz naniesienie nowych malatur w oparciu o opracowaną dokumentację. Zabiegi konserwatorskie będą realizowane w zgodzie z dobrymi praktykami w zakresie opracowywania i ewidencjonowania zbiorów, w tym m.in. standardami digitalizacji obiektu - cały proces zostanie udokumentowany fotograficznie, a zdjęcia odrestaurowanego samolotu zostaną udostępnione niezależnej podstronie witryny internetowej MLP. Efektem realizacji zadania będzie przywrócenie samolotu do pierwotnego stanu za sprawą wykonania zabiegów konserwatorskich. Zakres prac do wykonania w roku 2016. 1. Przeprowadzenie prac konserwatorskich: A) Etap I - demontaż części płatowca: - rozpłótnienie kadłuba, - demontaż zdejmowanej części oszklenia, - roznitowanie wszystkich pozostałych fragmentów oszklenia, - demontaż foteli i podłóg kadłuba, - demontaż wszystkich elementów układów sterowania sterem kierunku i sterem wysokości, - demontaż elementów układów sterowania lotek i klap, - demontaż wszystkich pozostałych instalacji i części do gołej kratownicy, - kontrola konserwatorska pracownika MLP - działanie w ramach obowiązków służbowych, poza budżetem zadania. C) Etap II - renowacja kadłuba i podwozia: - wykonanie czyszczenia (piaskowanie) kratownicy i malowanie lakierem podkładowym, - malowanie kratownicy lakierem nawierzchniowym (kolor w oparciu o zachowane próbki), - całkowite odtworzenie uszkodzonych oprofilowań drewnianych - góry i boku kadłuba (karoseria), - renowacja foteli, - wykonanie nowych podłóg, układów sterowania, wieloczęściowych oszkleń kabiny pilotów (z zachowaniem autentycznej substancji oszklenia - ok. 10%), - montaż ww. elementów, - naprawa i całkowita renowacja malatur omaskowania silnika, - całkowita wymiana opłótnienia kadłuba, impregnacja i malowania lakierem podkładowym, malowanie lakierem nawierzchniowym (kolor w oparciu o zachowane próbki oraz instrukcję malowania maszyn Ludowego Lotnictwa Polskiego z lat 50-tych), - naniesienie emblematów i napisów na kadłub, - rozpłótnienie sterów wysokości i steru kierunku (wnętrze do konserwacji) - całość do powtórnego opłótnienia i malowania, - wykonanie płyt brzegowych sterów wysokości (nie zachowane), - renowacja i montaż podwozia głównego, - renowacja i montaż oświetlenia pozycyjnego na sterze kierunku. Wykonanie oświetlenia w ramach prac konserwatorskich, - zakup i montaż opon, - zakup i montaż przyrządów oraz tablicy wskaźnika przyrządów, - kontrola konserwatorska pracownika MLP - działanie w ramach obowiązków służbowych, poza budżetem zadania. Zakres prac do wykonania w roku 2017 1. Przeprowadzenie prac konserwatorskich. A) Etap III - renowacja skrzydeł i zastrzałów: - renowacja zastrzałów skrzydłowych i dorobienie nowych sforzni łączących kadłub ze skrzydłami, - demontaż ze skrzydeł lotek, klap i slotów, - rozpłótnienie lotek i klap, konserwacje konstrukcji wewnętrznej i ponowne opłótnienie, - malowanie klap i lotek lakierem podkładowym i nawierzchniowym, - naprawa slotów, konserwacje elementów i, lub wymiana na nowe w zależności od stanu technicznego, - malowanie slotów lakierem podkładowym i nawierzchniowym, - rozpłótnienie, naprawa i pełna konserwacja konstrukcji wewnętrznej głównych elementów nośnych płatów, - naprawa mechanizmu napędowego slotów, - ponowne opłótnienie głównych elementów nośnych płatów, - malowanie lakierem podkładowym i nawierzchniowym, naniesienie emblematów i napisów na skrzydła, - kontrola konserwatorska pracownika MLP - działanie w ramach obowiązków służbowych, poza budżetem zadania. B) Etap IV - jednostka napędowa: - wykonanie dekonserwacji silnika połączone z demontażem cylindrów z karteru silnika, - wykonanie renowacji powłok lakierniczych na karterze i cylindrach, - renowacja osłony i ramy silnika, - konserwacja elementów sterowania silnikiem, - odtworzenie brakujących elementów śmigła, niezbędne malowanie śmigła, C) Zakończenie prac konserwatorskich: - przygotowanie samolotu do transportu. Prace restauracyjno - konserwatorskie muszą być przeprowadzone w siedzibie Wykonawcy. Dostarczenie samolotu Wykonawcy i jego zwrot do Muzeum odbędzie się na koszt zamawiającego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z zastosowaniem materiałów własnych. Materiały takie jak farby, lakiery i płótna powinny być o specyfikacji zbliżonej do stosowanych oryginalnie. Do klejenia konstrukcji drewnianych zaleca się stosowanie nowoczesnych technik lotniczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.20.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków powietrznych, kolei, sprzętu drogowego i morskiego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Naprawczy Sprzętu Lotniczego Antoni Nowak, ul. Browar kolonia 25, 34-400 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 185000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.