To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-22
Ełk: Wykonanie projektu zagospodarowania podwórek na terenach w śródmieściu miasta Ełk
Numer ogłoszenia: 74203 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59696 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu zagospodarowania podwórek na terenach w śródmieściu miasta Ełk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu zagospodarowania podwórek na terenach w śródmieściu miasta Ełk. Podwórka objęte projektowaniem: 1) teren na rogu ulic Gdańskiej 30-38 i Gizewiusza 1 działka geodezyjna nr 307/20 (niezbędne wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią) 2) teren przy ul. Słowackiego 22A działka geodezyjna nr 447/6 i 1367 (niezbędne poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, budowa niewielkiego placu zabaw) 3) teren przy ul. Armii Krajowej 42-50 działka geodezyjna nr 538/70 (niezbędne wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, dróg dojazdowych, zagospodarowanie terenu zielenią) 4) teren na rogu ulic Armii Krajowej 29 i Wawelskiej 2 działka geodezyjna nr 513/43 (niezbędne wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, przebudowa istniejącego placu zabaw, wykonanie drogi wjazdowej) 5) teren wzdłuż ulicy Wawelskiej 1-15 działka geodezyjna nr 1365/11, 1365/5,1365/13,1365/7 (niezbędne wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, przebudowa istniejącego placu zabaw, renowacja dróg wewnętrznych) 6) teren przy ul. Gizewiusza 4-8 działka geodezyjna nr 311/6 (niezbędne wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, budowa niewielkiego placu zabaw) 7) teren przy ul. Kościuszki 1-3 działka geodezyjna nr 447/42 (niezbędne podłączenie do istniejącego odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, renowacja dróg wewnętrznych) 8) teren przy ul. Wojska Polskiego 7-9 działka geodezyjna nr 431/12 (niezbędne podłączenie do istniejącego odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenów zielenią, renowacja dróg wewnętrznych) 9) teren przy ul. Wojska Polskiego 35-39 działka geodezyjna nr 1399/3, 1399/12, 413/70, 1399/11 (niezbędne wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, renowacja dróg wewnętrznych) Na wszystkich podwórkach wykonać należy projekt oświetlenia. Gdy przy opracowaniu projektu wystąpi konieczność objęcia zagospodarowaniem części działek przyległych do wymienionych działek a nie stanowiących własności Zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie uzyskać niezbędne uzgodnienia z właścicielami poszczególnych posesji i wykonać opracowanie w ramach zaoferowanej ceny. Zakres projektów: 1) uzyskanie mapy do celów projektowych 2) wykonanie projektów zagospodarowania podwórek, w tym: - projektu dojazdów i dojść pieszych - projektu odwodnienia terenu - projektu oświetlenia terenu - projektu zagospodarowania zielenią i elementów małej architektury (ławki, kosze, place zabaw itp.) - opracowanie Szczegółowej Specyfikacji technicznej - wykonanie przedmiaru robót - wykonanie kosztorysu inwestorskiego - przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę Projekty należy opracować odrębnie dla każdego podwórka w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. Przed przystąpieniem do prac projektowych wykonawca przedstawi koncepcję zagospodarowania poszczególnych podwórek podlegającą wstępnemu uzgodnieniu z Wydziałem Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełk. Obszary objęte projektami znajdują się w strefie ochrony konserwatora zabytków za wyjątkiem terenu na rogu ulic Gdańskiej 30-38 i Gizewiusza 1 oraz Gizewiusza 4-8. Przy realizacji zamówienia wykonawca powinien uwzględnić warunki p.poż. zapewniające właściwe dojazdy do obiektów. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia niezbędne do zrealizowania projektu (w tym między innymi decyzje lokalizacyjne, uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, pozwolenia na budowę) jak również uzyskać warunki niezbędne do podjęcia prac projektowych, w tym między innymi dotyczące oświetlenia (PGE) oraz odwodnienia terenu (Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełk). W przypadku wystąpienia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi, których właścicielem jest PGE dokumentację na usunięcie tych kolizji należy wykonać w odrębnym opracowaniu. Projektant zobowiązany jest do uzyskania dla opracowanego projektu pozytywnej opinii Zespołu Opiniowania Projektów Inwestycyjnych działającego przy Urzędzie Miasta Ełku. Decyzję pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże w ciągu 1 miesiąca od wykonania zamówienia. W związku z tym, iż dokumentacja, wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907z póź zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych z tytułu ewentualnych korekt finansowych nałożonych przez instytucje współfinansujące, w wysokości nałożonych korekt finansowych, w przypadku dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych. 2. Rękojmia - 24 miesiące od daty odbioru końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Projektowa arch. Witold J. Kowalczyk, ul. Armii Krajowej 8, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79950,00
Oferta z najniższą ceną: 49800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowcy z pasją z Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku" cz. 1 i cz. 2
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Nędzy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania: "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja SP nr 2 w Żyrardowie-Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1175F W SUCHEJ W ZIELONEJ GÓRZE
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Lgota Wielka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





