Og³oszenie z dnia 2025-11-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków Publicznej Szko³y Podstawowej w msc. Lgota Wielka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LGOTA WIELKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczañska 60
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lgota Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lgotawielka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków Publicznej Szko³y Podstawowej w msc. Lgota Wielka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-39032b76-1baa-43f5-a96a-f6dd19bc6c5c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00551845
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00000452/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków Publicznej Szko³y Podstawowej w msc. Lgota Wielka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane ze ¶rodków bud¿etu UE w ramach naboru nr FELD.02.01-IZ.00-0051/24 Dzia³ania Efektywno¶æ energetyczna, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gwlgotawielka.e-zp.finn.pl/procurements/29/procurement3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa³a siê bêdzie za po¶rednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne - Gmina Lgota Wielka, (zwanego dalej
Systemem e-ZP lub Systemem lub Platform± przetargow±) dostêpnego pod adresem https://gwlgotawielka.e-zp.finn.pl.
Wszelkie informacje dotycz±ce postêpowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, og³oszenie
wyników itp. bêd± zamieszczane na Platformie przetargowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP.
Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
Zaleca siê rejestracjê konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym.
U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z
tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu e-ZP dostêpny na stronie https://gwlgotawielka.ezp.
finn.pl.
W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja,
zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera
synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a. sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b. zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
Z³o¿enie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu
osobistego lub podpisu zaufanego.
Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemu za pomoc± zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu
e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego .
Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny,
podpis osobisty, profil zaufany, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta
Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
a. wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web
Start (JavaWS) lub
b. wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania
podpisu elektronicznego.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przes³ania przez wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta
przetargowa), dopuszczone s± jedynie formaty danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773). Powy¿sze oznacza, i¿
Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar.
Zamawiaj±cy zaleca sk³adnie ww. plików w formacie .pdf.
Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) zwany dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy – Gmina Lgota Wielka reprezentowana przez Wójta Gminy Lgota Wielka ul.
Radomszczañska 60, 97-565 Lgota Wielka. Z administratorem mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem IODO.
2) Administrator powo³a³ IODO- Pani± Martê Orlikowsk±, z którym mo¿na skontaktowaæ siê mailowo pod adresem:
marta.orlikowska@togatus.pl .
3) Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jego rozstrzygniêcia, zawarcia umowy oraz jej realizacji, a tak¿e
udokumentowania postêpowania i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe bêd± przechowywane:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania lub d³u¿ej, przez ca³y czas trwania
umowy;
- zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, do czasu zakoñczenia
okresu archiwizacji danych zwi±zanych z postêpowaniem;
6) Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan prawo:
− dostêpu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO
− sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych na podstawie art. 16 RODO (skorzystanie z prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp
oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania);
− wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu prawo:
− usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Odrêbnym administratorem Pañstwa danych jest Zarz±d Województwa £ódzkiego w zakresie w jakim pe³ni funkcjê Instytucji Zarz±dzaj±cej (IZ) Funduszami Europejskimi w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027 z siedzib± przy al. Pi³sudskiego 8; 90-051 £ód¼.
Je¶li maj± Pañstwo pytania dotycz±ce przetwarzania danych osobowych, prosimy kontaktowaæ z Inspektorami Ochrony Danych Osobowych (dalej jako IOD) w nastêpuj±cy sposób:
1) poczt± tradycyjn± kieruj±c korespondencjê na adres: al. Pi³sudskiego 8; 90-051 £ód¼
2) elektronicznie na adres e-mail: iod@lodzkie.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AIZ.271.1.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3336885,97 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w modelu „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków Publicznej Szko³y Podstawowej w msc. Lgota Wielka”. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskania wymaganych uzgodnieñ, opinii i decyzji.
2) Uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowê lub dokonanie skutecznego zg³oszenia robót niewymagaj±cych uzyskania takiej decyzji (je¿eli bêd± wymagane).
3) Wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych w szczególno¶ci:
a) wymianê stolarki okiennej (du¿ych okien zewnêtrznych w sali gimnastycznej – 8szt.) na nowe o wspó³czynniku U<=0,8 W/m2K – pow. 88,01 m2 wraz z monta¿em nowych rolet
b) wymianê pozosta³ej stolarki okiennej (z wyj±tkiem okien w piwnicy) na nowe o wspó³czynniku U<=0,9 W/m2K – pow. 839,01 m2 wraz z monta¿em nowych rolet
c) wymianê starej stolarki drzwiowej zewnêtrznej na now± o wspó³czynniku przenikania ciep³a U<=1,3 W/m2K – pow. 57,20 m2 wraz z monta¿em nowych rolet
d) wymianê parapetów zewnêtrznych na nowe wykonane z blachy ocynkowanej
e) wymianê parapetów wewnêtrznych na nowe wykonane z konglomeratu gr. 3 cm
f) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 25 kW z magazynem energii o pojemno¶ci u¿ytkowej min. 25 kWh
g) wykonanie instalacji odgromowej,
h) zasilenie urz±dzeñ sanitarnych
i) wykonanie po³±czeñ wyrównawczych
j) wymianê istniej±cych opraw o¶wietlenia podstawowego na oprawy o¶wietleniowe ze ¼ród³em LED wraz z wymiana przewodów zasilaj±cych
k) wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego
l) wykonanie nowych rozdzielnic elektrycznych
m) wykonanie gniazd wtyczkowych
n) budowê baterii do kompensacji mocy biernej
o) demonta¿ istniej±cej instalacji ciep³ej wody w obszarze piwnic
p) wykonanie instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej oraz cyrkulacji
q) modernizacjê kot³owni obejmuj±c± demonta¿ istniej±cych kot³ów oraz monta¿ nowych kot³ów na zrêbki o mocy znamionowej min. 240 kW oraz 95 kW (po³±czenie kaskadowe) wraz wykonaniem magazynu paliwa, magazynu popio³u, pe³nej technologii kot³owni, uk³adu spalinowego wraz ze skróceniem lub rozbiórk± istniej±cego komina, instalacji transportu zrêbek. Zamontowane kot³y musz± umo¿liwiaæ efektywne spalanie zrêbek, pelletu (wszystkie klasy) oraz wiórów.
r) budowê instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej w czê¶ci przedszkola
4) Przeprowadzenie prób i badañ wymaganych dla sieci i obiektów, w szczególno¶ci badania termowizyjnego obejmuj±cego poprawno¶æ wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.
5) Przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez Zamawiaj±cego z obs³ugi i u¿ytkowania nowo wykonanej kot³owni.
6) Opracowanie Instrukcji eksploatacji obiektu w zakresie okre¶lonym w PFU.
7) Wykonanie innych czynno¶ci niezbêdnych do zrealizowania zobowi±zañ okre¶lonych w punktach poprzedzaj±cych oraz PFU.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno – u¿ytkowy (PFU) za³±cznik nr 7 do SWZ.
W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy postanowieniami PFU oraz niniejszej SWZ (w szczególno¶ci projektowanych postanowieñ umowy) przyjmuje siê ¿e pierwszeñstwo maj± zapisy SWZ.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e roboty budowlane prowadzone bêd± w funkcjonuj±cym obiekcie – budynku Publicznej Szko³y Podstawowej. Wykonawca winien uwzglêdniæ powy¿sze oraz tak dostosowaæ harmonogram wykonywania prac, aby zapewniæ maksimum bezpieczeñstwa uczniom i nauczycielom przebywaj±cym w placówce.
2. Zamawiaj±cy wymaga by czynno¶ci w zakresie wykonania robót bran¿y konstrukcyjno – budowlanej, bran¿y elektrycznej oraz bran¿y sanitarnej wykonywane by³y przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê, Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2025r. poz. 277 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mog± wykonywaæ ¿adnych czynno¶ci na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub us³ug. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, geodetów,
3. Przed rozpoczêciem robót Wykonawca zobowi±zany jest oznakowaæ teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze) oraz powiadomiæ w³a¶cicieli dzia³ek s±siednich i ewentualne osoby przebywaj±ce na dzia³kach s±siednich o prowadzonych robotach.
4. Prace uzupe³niaj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego:
1) Wykonanie pe³nej obs³ugi geodezyjnej inwestycji
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w jêzyku polskim z podzia³em na bran¿e (oprawionej w segregatory z szczegó³owym spisem tre¶ci) zawieraj±cej co najmniej:
a) pozwolenie na u¿ytkowanie lub zg³oszenie do u¿ytkowania do PINB przyjête bez sprzeciwu,
b) orygina³/kserokopiê dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z piecz±tkami potwierdzaj±cymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez O¶rodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) orygina³ pisemnego o¶wiadczenia Kierownika Budowy:
• o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczn± decyzj± Pozwolenia na budowê (je¿eli bêdzie wydana) oraz ustaw± Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy, a tak¿e dróg, ulic, s±siednich nieruchomo¶ci, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyleg³ych do budowy umo¿liwiaj±cym w³a¶ciw± eksploatacjê wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materia³ów wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) orygina³/kopiê dokumentacji projektowej powykonawczej - podpisanej przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (je¿eli mia³y miejsce) z za³±cznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki bran¿y, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³ow± legalizacjê tych zmian,
h) protoko³y z badañ wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersjê elektroniczn± dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej – 2 egzemplarze (inwentaryzacja w formacie pdf.) na p³ycie CD/DVD lub innym no¶niku danych.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e tam, gdzie w SWZ, w szczególno¶ci z PFU przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzysz± s³owa „lub równowa¿ne”.
Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e obowi±zek zg³oszenia w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równowa¿no¶ci le¿y po stronie wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca przedstawi³ ju¿ w jego ofercie dowody równowa¿no¶ci w sposób okre¶lony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Zamawiaj±cy nie przewiduje uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
Zamawiaj±cy nie dokona³ opisu przedmiotu zamówienia w sposób wskazany w art. 99 ust. 5 i 6 Pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
44621200-1 - Kot³y grzewcze
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty (C) – 80%
2) Okres gwarancji na zamontowane kot³y grzewcze (G) - 20%
2. Sposób oceny ofert w kryterium „Cena oferty” w którym zamawiaj±cemu zale¿y, aby wykonawca przedstawi³ jak najni¿sz± warto¶æ (cenê) zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
Liczba zdobytych punktów ( C ) = (Cn / Cb) x 80
Gdzie:
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
80 – wska¼nik sta³y
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Cena oferty” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej z ofert przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 80 punktów.
3. Sposób oceny ofert w kryterium „Okres gwarancji na zamontowane kot³y grzewcze” - 20%, w którym zamawiaj±cemu zale¿y, aby wykonawca zaoferowa³ kot³y grzewcze o przed³u¿onej trwa³o¶ci Zamawiaj±cy przyzna dodatkowe punkty za zaoferowanie przez wykonawcê kot³ów grzewczych o przed³u¿onej trwa³o¶ci co zmniejszy potrzebê czêstych napraw i zredukuje ilo¶æ odpadów w d³u¿szej perspektywie. Zamawiaj±cy ustala maksymalny okres gwarancji na 10 lat.
Za zaoferowanie okresu gwarancji kot³ów grzewczych powy¿ej 5 lat wykonawcy zostan± przyznane dodatkowe punkty obliczone na podstawie wzoru:
Liczba zdobytych punktów ( G ) = (Gb/ Gmax) x 20
Gdzie:
Gb- okres gwarancji w latach oferowany w badanej ofercie
Gmax – najd³u¿szy oferowany termin w latach gwarancji w¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert
20 – wska¼nik sta³y
Oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji otrzyma maksymaln± liczbê punktów, a pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej. Oferta, w której zostanie zaoferowany okres gwarancji krótszy ni¿ 5 lat zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 10 lat ocenie zostanie poddany okres lat 10.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zamontowane kot³y grzewcze
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci tj. o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który wyka¿e minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia tj. który wyka¿e, i¿ dysponuje:
a) osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê projektanta bran¿y konstrukcyjno - budowlanej posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane
b) osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê projektanta bran¿y sanitarnej posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz do¶wiadczenie w postaci opracowania co najmniej jednego projektu bran¿y sanitarnej budowy, przebudowy lub remontu kot³owni obejmuj±cej monta¿ kot³ów na zrêbki lub pellet o mocy min. 250 kW
c) osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê projektanta bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane,
d) osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane
e) osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz do¶wiadczenie w postaci kierowania budow± lub kierowania przebudow± lub remontem kot³owni obejmuj±cej monta¿ kot³ów na zrêbki lub pellet o mocy min. 250 kW jako kierownik robót,
f) osob± która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót bran¿y instalacyjnej elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ dopuszcza ³±czenie funkcji projektanta z funkcj± kierownika budowy lub kierownika robót danej bran¿y pod warunkiem, ¿e osoba ta posiada uprawnienia i do¶wiadczenie wymagane dla obu tych funkcji.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, powy¿szy warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej mo¿e zostaæ spe³niony przez jednego wykonawcê lub ³±cznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz
z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
Uwaga:
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 551)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej je¿eli:
• naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
• posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
Zamawiaj±cy na etapie sk³adania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem siê posiadaniem uprawnieñ budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musia³y dysponowaæ odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spe³ni³y wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, tj. aby uzyska³y one tymczasowy wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zakres uprawnieñ budowlanych bêdzie odczytany zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. W celu unikniêcia w±tpliwo¶ci zaleca siê podanie przez wykonawcê daty wydania uprawnieñ i dok³adne cytowanie zakresu uprawnieñ z posiadanego za¶wiadczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - nie wymagane.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e tam, gdzie w SWZ, w szczególno¶ci z PFU przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzysz± s³owa „lub równowa¿ne”.Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e obowi±zek zg³oszenia w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równowa¿no¶ci le¿y po stronie wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca przedstawi³ ju¿ w jego ofercie dowody równowa¿no¶ci w sposób okre¶lony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
3) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, (je¿eli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawieraæ tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wskazuje, ¿e zastrze¿one informacjê stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp,
4) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów, je¿eli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy),
6) przedmiotowe ¶rodki dowodowe - dowody równowa¿no¶ci, je¿eli wykonawca zaoferowa³ rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia;
7) dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci - 40.000,00 z³otych.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w esBANK Bank Spó³dzielczy w Radomsku oddzia³ Lgota Wielka:
Nr rachunku: 07 8980 0009 2004 0028 0314 0004
z dopiskiem: Wadium – „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków Publicznej Szko³y Podstawowej w msc. Lgota Wielka”.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne zostan± uznane na koncie zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
Pozosta³e informacje dotycz±ce wadium zawarto w Rozdziale 9 SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/konsorcja)a. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 7.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców.
b. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c. W przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik wraz z ofert± winno byæ z³o¿one pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
d. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ sporz±dzone i przekazane Zamawiaj±cemu zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y szczegó³owo opisane w projektowanychpostanowieniach umowy - za³±cznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne - Gmina Lgota Wielka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek zokoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 514).
INNE PRZETARGI LGOTA WIELKA
wiêcej: przetargi LGOTA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnêtrznego szybu windowego wraz z dostaw± i monta¿em windy osobowej przy budynku szko³y w Dobie¿ynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podzia³em na czê¶ci
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wroc³awskiej 170
- Wykonanie instalacji PPO¯ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Po¿aru w budynkach Komendy G³ównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeñ higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ci±gu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
wiêcej: Kot³y grzewcze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





