To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-20
Warszawa: Przygotowanie graficzne, druk, konfekcjonowanie, dystrybucja roll-upów dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego, w ramach realizacji Profilaktycznego programu w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Numer ogłoszenia: 73388 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507280 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Sanitarny, ul. Targowa 65, 03-729 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5361326, 5361387, 5361384, faks 22 6356194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie graficzne, druk, konfekcjonowanie, dystrybucja roll-upów dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego, w ramach realizacji Profilaktycznego programu w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu graficznym, druku, konfekcjonowaniu i dystrybucji 336 sztuk roll - upów dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego w ramach realizacji Profilaktycznego programu w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w tym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do ww. wzoru umowy oraz dystrybucji materiałów do odbiorców określonych w rozdzielniku stanowiącym załącznik nr 2 do ww. wzoru umowy. 3. Zamawiający przekaże w formie elektronicznej Wykonawcy, w dniu podpisania umowy, materiały niezbędne do wykonania usługi, na które składają się m.in. Wzór nadruku zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy - obowiązkowe wzory materiałów promocyjnych - wzór roll up w formacie pdf; Logo Projektu, logo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, logo Swiss Contribution, logo Konfederacji Szwajcarskiej w formacie jpg niezbędne do opracowania projektu graficznego baneru Informację o Projekcie oraz informację o współfinansowaniu Projektu w formacie doc niezbędne do opracowania projektu graficznego baneru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Media Light Jacek Mojski, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108378,99
Oferta z najniższą ceną: 103006,35 / Oferta z najwyższą ceną: 299628,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
- Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta Rzeszowa
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wsparcie wychowania przedszkolnego w gminie Gostycyn"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.