eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie graficzne, druk, konfekcjonowanie, dystrybucja roll-upów dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego, w ramach realizacji Profilaktycznego programu w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-20

Warszawa: Przygotowanie graficzne, druk, konfekcjonowanie, dystrybucja roll-upów dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego, w ramach realizacji Profilaktycznego programu w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Numer ogłoszenia: 73388 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507280 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Sanitarny, ul. Targowa 65, 03-729 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5361326, 5361387, 5361384, faks 22 6356194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie graficzne, druk, konfekcjonowanie, dystrybucja roll-upów dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego, w ramach realizacji Profilaktycznego programu w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu graficznym, druku, konfekcjonowaniu i dystrybucji 336 sztuk roll - upów dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego w ramach realizacji Profilaktycznego programu w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w tym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do ww. wzoru umowy oraz dystrybucji materiałów do odbiorców określonych w rozdzielniku stanowiącym załącznik nr 2 do ww. wzoru umowy. 3. Zamawiający przekaże w formie elektronicznej Wykonawcy, w dniu podpisania umowy, materiały niezbędne do wykonania usługi, na które składają się m.in. Wzór nadruku zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy - obowiązkowe wzory materiałów promocyjnych - wzór roll up w formacie pdf; Logo Projektu, logo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, logo Swiss Contribution, logo Konfederacji Szwajcarskiej w formacie jpg niezbędne do opracowania projektu graficznego baneru Informację o Projekcie oraz informację o współfinansowaniu Projektu w formacie doc niezbędne do opracowania projektu graficznego baneru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Light Jacek Mojski, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108378,99

  • Oferta z najniższą ceną: 103006,35 / Oferta z najwyższą ceną: 299628,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.