Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa gumek recepturek Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury, do kontaktów: Anna Sierputowska tel. 022 5152231; Stanisław Szczypek tel. 022 6115747, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, tel. 022 6115758, fax 022 6115776, e-mail: ciwzc@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Wydział Zaopatrzenia Centralnego, Anna Sierputowska tel. 022 5152231 Stanisław Szczypek tel. 022 6115747, ul. Grochowska 23/31, 00-941 Warszawa, tel. 022 6115758, fax 022 6115776, e-mail: ciwzc@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Wydział Zaopatrzenia Centralnego, Anna Sierputowska tel. 022 5152231 Stanisław Szczypek tel. 022 6115747, ul. Grochowska 23/31, 00-941 Warszawa, tel. 022 6115758, fax 022 6115776, e-mail: ciwzc@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Wydział Zaopatrzenia Centralnego, Anna Sierputowska tel. 022 5152231 Stanisław Szczypek tel. 022 6115747, ul. Grochowska 23/31, 00-941 Warszawa, tel. 022 6115758, fax 022 6115776, e-mail: ciwzc@poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa gumek recepturek. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa gumek recepturek dla jednostek Poczty Polskiej w ilości docelowej 73 296 kg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wskazani w rozdzielniku Odbiorcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.10.00.00 - Produkty z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę gumek recepturk w ilości docelowej 73 296 kg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 15 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Ustawa z dnia 12 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2003r. Nr 139, poz. 1323). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie zrealizowali 5 dostaw gumek recepturek każda co najmniej w ilości 200 kg, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową - na kwotę 170.000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy pzp (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2), 4), 5) i 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 oraz pkt 1 ppkt 3) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. informację banku jednoznacznie potwierdzającą wymaganą przez Zamawiającego wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (170 000 zł), (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Dowód wniesienia wadium (15 000,00 zł). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i ilością wymaganiom Zamawiającego, (5 dostaw gumek recepturek każda co najmniej w ilości 200 kg), z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RZP 83/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Bank Pocztowy S.A. nr konta: 44 1320 0019 0099 0271 2000 0013. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.03.2006, godzina 10:15, PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury - Wydział Zaopatrzenia Centralnego, ul. Grochowska 23/31, 00-942 Warszawa, sala konferencyjna "A".
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





