eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legbąd › Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa - ochrony przeciwpożarowej oraz usług z zakresu prac porządkowych w pomieszczeniach budynków Nadleśnictwa Woziwoda w latach 2011-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Legbąd: Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa - ochrony przeciwpożarowej oraz usług z zakresu prac porządkowych w pomieszczeniach budynków Nadleśnictwa Woziwoda w latach 2011-2013
Numer ogłoszenia: 72919 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39577 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Woziwoda, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3360910, faks 0-52 3360913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa - ochrony przeciwpożarowej oraz usług z zakresu prac porządkowych w pomieszczeniach budynków Nadleśnictwa Woziwoda w latach 2011-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Prace porządkowe w obiektach nadleśnictwa-część 1- Przedmiotem zamówienia jest codzienne sprzątanie pomieszczeń w obiektach: 1. Budynek administracyjny nadleśnictwa o pow. ogółem 405,50 m2 w tym: - parter: pokoje 1,4,9,10,11,12,13 o pow. 125,35 m2,wc o powierzchni 16,42 m2 świetlica o powierzchni 36,64 m2, serwer o powierzchni 2,78 m2, korytarze o powierzchni 29,18 m2. Razem 210,37 m2.Piętro pokoje 1 do 4 o powierzchni 77,67 m2 wc o powierzchni 13,23 m2, pomieszczenie kuchenne o powierzchni 13,57 m2, korytarze o powierzchni 14,93 m2, klatka schodowa o powierzchni 47,66 m2-razem 167,06 m2. Poddasze - pokój o powierzchni 15,05 m2, wc o powierzchni 2,10 m2, korytarze o powierzchni 10,92 m2 - razem 28,07 m2 2. Ośrodek Edukacji Przyrodniczo-Leśnej o pow. ogółem 277,25 m2 w tym: parter sala audiowizualna o powierzchni 44,46 m2, pomieszczenie techniczne o powierzchni 8,68 m2, hol o powierzchni 63,69 m2, wc o powierzchni 12,54 m2, aneks pomocniczy o powierzchni 13,31 m2, pomieszczenie wielofunkcyjne o pow. 9,07 m2, przedsionek o pow. 2,26 m2, składzik o pow. 2,71 m2, razem: 156,72 m2 - poddasze:antresola i poddasze o pow. 120,53 m2 w obiektach I-II ogółem o pow. 682,75 m2 zakres prac przewiduje: -sprzątanie podłóg i posadzek, odkurzanie, mycie, czyszczenie dywanów i wykładzin podłogowych - codziennie; -opróżnianie koszy na śmieci, czyszczenie ubikacji, pisuarów, zlewów i -zlewozmywaków, uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, kostek toaletowych, odświeżaczy, ręczników jednorazowych - codziennie; -czyszczenie parapetów, biurek, stołów, stolików, szaf itp, - codziennie; -mycie naczyń po naradach i sesjach, pranie obrusów - wg potrzeb; -podlewanie i pielęgnowanie kwiatów znajdujących się w biurze wg potrzeb -mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, balustrad oraz poręczy - raz w tygodniu; -mycie glazury, luster, boazerii - raz w tygodniu; -gruntowne sprzątanie pomieszczeń kuchennych łącznie z czyszczeniem sprzętu AGD - raz w tygodniu; -odkurzanie sprzętu biurowego - raz w tygodniu; - Wiosenne i jesienne mycie okien (łącznie z futrynami i parapetami), pranie firan, czyszczenie żaluzji, wykładzin oraz dywanów; -Co najmniej raz do roku, jesienią- mycie szyb w lampach na placu przed n-ctwem i w obrębie Ośrodka EP-L; 3. Zielona Szkoła o pow. ogółem 350,23 m2 - parter: świetlica o pow. 94,03 m2, pomieszczenie kuchenne o pow. 18,95 m2, hol o pow. 35,84 m2, wc o pow. 15,30 m2, schowek o pow. 0,60 m2, pokoje 1-2 o pow. 28,89 m2, Razem: 193,61 m2, - poddasze: pokoje 3-6 o pow. 85,90 m2, korytarze o pow. 44,80 m2, wc o pow. 25,92 m2, Razem: 156,62 m2 , 4. Pokoje gościnne o pow. ogółem 80,18 m2, - parter: pokoje 1-2 o pow. 43,98 m2, kuchnia o pow. 9,50 m2, łazienka o pow. 3,46 m2, korytarz o pow. 2,92 m2, Razem: 59,86 m2, - poddasze: pokój z aneksem o pow. 20,32 m2 W obiektach 3 i 4 ogółem o pow. 430,41 m2 zakres prac przewiduje: - mycie podłóg i posadzek, opróżnianie koszy na śmieci, sprzątanie kuchni, łazienek i znajdujących się tam urządzeń higieniczno-sanitarnych, odkurzanie i czyszczenie umeblowania oraz znajdującego się sprzętu RTV, AGD, mycie okien - wg potrzeb, nie rzadziej jak raz na dwa tygodnie Wykonawca zapewnia środki czystości w postaci płynów do mycia, proszków, past, kostek WC oraz sprzęt potrzebny do sprzątania. Zamawiający zakupuje we własnym zakresie środki czystości takie jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz worki foliowe. II Pełnienie dyżurów na wieży ppoż. - część 2 1. Obsługa Punktu Obserwacyjnego odbywa się na wieży ppoż. znajdującej się w oddz. 242 położonej na terenie Leśnictwa Lipowa. 2. Dyżury na wieży ppoż. Nadleśnictwa Woziwoda pełnione są w okresie bezpośredniego zagrożenia pożarowego tj. w okresie od 1.IV do 30.IX. 3. Z uwagi na zmienność panujących warunków atmosferycznych okres pełnienia dyżuru określony w pkt. 2 może ulec zmianie. 4. Szczegółowo dyżur na wieży ppoż. pełniony jest przy I, II i III stopniu zagrożenia, zgodnie z poniższym harmonogramem -kwiecień, wrzesień - od 9.00 do 18.00 -maj, sierpień, - od 9.00 do 19.00 -czerwiec, lipiec - od 9.00 do 20.00 5. Czasy pełnienia dyżurów na wieży ppoż określone w pkt 4, mogą ulec zmianie. Władnym zmiany wymienionych godzin jest Nadleśniczy bądź dyżurujący Pełnomocnik Nadleśniczego. 6. Wiedza i umiejętności jakie powinien posiadać obserwator: - znajomość obserwowanego terenu, - znajomość procedur i instrukcji dotyczących ochrony p.poż., - umiejętność posługiwania się radiotelefonem, - umiejętność określania kierunku zagrożenia za pomocą kierunkomierza, - umiejętność posługiwania się mapą. Dyżurny PAD winien ponadto być osobą dyspozycyjną i komunikatywną. 7. Do wykonania zadania obsługi wieży ppoż. Zamawiający udostępnia wymagany sprzęt oraz przepisy, instrukcje i zarządzenia , które są niezbędne w prawidłowej obsłudze punktu obserwacyjnego oraz współpracy z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym i pracownikami nadleśnictwa. III. Pełnienie dyżurów w PAD Nadleśnictwa Woziwoda - część 3 1. Obsługa Punktu Alarmowego-Dyspozycyjnego dalej nazywanego- dyżuru PAD- odbywa się w siedzibie zamawiającego, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, pokój nr 1. 2. Dyżury PAD Nadleśnictwa Woziwoda pełnione są w okresie bezpośredniego zagrożenia pożarowego tj. w okresie od 1.IV do 30.IX. 3. Z uwagi na zmienność panujących warunków atmosferycznych okres pełnienia dyżuru PAD określony w pkt. 2 może ulec zmianie. 4. Szczegółowo dyżur na wieży ppoż. pełniony jest przy I, II i III stopniu zagrożenia, zgodnie z poniższym harmonogramem - kwiecień, wrzesień - od 9 do 18.00 maj, sierpień, - od 9.00 do 19.00 czerwiec, lipiec - od 9.00 do 20.00 - w dni robocze, w godzinach pracy Nadleśnictwa dyżur pełni pracownik ds. p.poż. lub osoba go zastępująca 5. Czasy pełnienia dyżurów PAD określone w pkt 4, mogą ulec zmianie. Władnym zmiany wymienionych godzin jest Nadleśniczy bądź pełniący dyżur Pełnomocnik Nadleśniczego. 6. Wiedza i umiejętności jakie powinien posiadać dyżurny(a) PAD: - znajomość terenu nadleśnictwa - umiejętność posługiwania się radiotelefonem, telefonem stacjonarnym i komórkowym, - umiejętność posługiwania się mapą, w tym: odczytywania znaków graficznych, określania odległości, odnajdowania określonych punktów, odnajdowania dróg dojazdowych, - umiejętność określenia miejsca powstania pożaru z wykorzystaniem informacji pochodzących z wież ppoż. oraz przy użyciu map analogowych i numerycznych - umiejętność podstawowej obsługi komputera - znajomość obowiązujących procedur i instrukcji p.poż. w Nadleśnictwie Woziwoda Dyżurny PAD winien ponadto być osobą dyspozycyjną i komunikatywną. 7. Do wykonania zadania obsługi PAD Zamawiający udostępnia wymagany sprzęt oraz instrukcje i zarządzenia , które są niezbędne w prawidłowej obsługi Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego nadleśnictwa...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 77.23.15.00 - Usługi monitorowania lub oceny lasu 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Leśnych, ul. ks. Chudzińskiego, 89-504 Legbąd, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 298000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 293880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 293880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 293880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.