eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrzosowaOpracowanie kompletu materiałów aplikacyjnych na potrzeby konkursu o dofinansowanie ze środków spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 dla projektu Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnyc



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Wrzosowa: Opracowanie kompletu materiałów aplikacyjnych na potrzeby konkursu o dofinansowanie ze środków spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 dla projektu Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych dla obsługi północnej części województwa śląskiego.
Numer ogłoszenia: 72820 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, fax (034) 327-52-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletu materiałów aplikacyjnych na potrzeby konkursu o dofinansowanie ze środków spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 dla projektu Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych dla obsługi północnej części województwa śląskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Opracowanie kompletu materiałów aplikacyjnych na potrzeby konkursu o dofinansowanie ze środków spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 dla projektu Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych dla obsługi północnej części województwa śląskiego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m. in. : 1. Studium wykonalności 2. Analiza oddziaływania na środowisko dla całego przedsięwzięcia 3. Wniosek aplikacyjny do Funduszu Spójności 4. Program Funkcjonalno - Użytkowy dla zakładu kompostowego (technologia intensywnego kompostowania w bioreaktorach) 5. Wszelkie inne dokumenty niezbędne do udziału w konkursie Zamawiający informuje, iż podlega obowiązkowi stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.06.164.1163 z późn. zm.) Przy sporządzaniu oferty cenowej należy, również uwzględnić następujące uwarunkowania: 1. Zakres projektu - Zamknięcie i rekultywacja w kierunku leśnym aktualnie eksploatowanej kwatery składowej nr I o powierzchni w podstawie 16,8 ha. Kwatera nadpoziomowa wyniesiona do 18 m. - Budowę nowej kwatery składowej nr II dla odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne o powierzchni 13,62 ha i pojemności 1 995 000m3 z przeznaczeniem dla odpadów balastowych oraz tych, które nie są poddawane procesowi odzysku. - Rozbudowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów poprzez budowę zakładu kompostowego w technologii intensywnego kompostowania w bioreaktorach o wydajności 20 000 Mg/rok. - 4 bioreaktory duże lub 8 małych wraz z pełnym ciągiem technologicznym i placem dojrzewania. 2. Stan realizacji, posiadane opracowania i decyzje: REKULTYWACJA - Koncepcja: nie wykonano - Projekt: wykonany - Decyzja środowiskowa: nie wymagane - Pozwolenie na budowę: nie wymagane - Stan realizacji: wszczęte postępowanie przetargowe na wybór Wykonawcy. KWATERA SKŁADOWA NR II - Koncepcja: Nie wykonano - Projekt: wykonany - Decyzja środowiskowa: uzyskana - Pozwolenie na budowę: uzyskane - Stan realizacji: w trakcie budowy KOMPOSTOWNIA - Koncepcja: wykonana - Projekt: do realizacji - Decyzja środowiskowa: do realizacji - Pozwolenie na budowę: do realizacji - Stan realizacji: na etapie koncepcji Poszczególne elementy projektu szczegółowo opisuje: Kwatera składowa Nr II - Projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie uwzględniającym specyfikację robót budowlanych oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -Pozwolenie na budowę. Rekultywacja -Projekt rekultywacji i zamknięcia kwatery Nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Sobuczyna Gmina Poczesna - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Decyzja Wojewody Śląskiego Nr ŚR-V-6623/6/4/06 z dnia 5 lutego 2007r. udzielająca zezwolenia na zamknięcie kwatery nr I (zadanie I i II - etap 1 ) składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie, Gmina Poczesna. Kompostownia - Koncepcja techniczna dot. rozbudowy Zakładu Zagospodarowania Odpadów poprzez budowę zakładu kompostowego w technologii intensywnego kompostowania w bioreaktorach Powyższe dokumenty udostępnione zostaną Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed wyznaczonym terminem złożenia ofert tj. 16.04.2008r. do godz.12:00 w wysokości 4 000,00PLN złotych 2.Wadium można wnieść: - przelewem bankowym na konto: 18 1050 1142 1000 0005 0165 1582 - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.00.109.1158 z późn. zm.) 3.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie spółki w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy. 5. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, określony w pkt. 9 SIWZ, - zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważni przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 6.Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca został wykluczony z postępowania, - oferta została odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 06.164.1163 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą Dokument potwierdzający warunek: Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy 2.Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Dokumenty potwierdzające warunek: - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt. 4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie. Dokument potwierdzający warunek: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - Zrealizowali w ostatnich trzech latach minimum jedno zamówienie dotyczące opracowania kompletu materiałów aplikacyjnych dla inwestycji, która uzyskała dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej. i wartość tej inwestycji nie była mniejsza niż 10 000 000,00 EURO netto. Dokument potwierdzający warunek: wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednim doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia: - kwalifikacje i doświadczenie w realizacji studiów wykonalności i wniosków aplikacyjnych (wykaz wykonanych opracowań oraz potwierdzenie zrealizowania minimum 1 projektu, który uzyskał dofinansowanie) - kwalifikacje i doświadczenie w badaniach i analizie rynku oraz w zakresie stosowania metod oceny finansowej i ekonomicznej projektów infrastrukturalnych (zaświadczenia ukończenia wyższych studiów ekonomicznych + dokumenty potwierdzające doświadczenie np. zakres obowiązków służbowych, staż pracy, referencje) - wiedzę na temat dokumentów programowych UE na lata 2007 - 2013 i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013 oraz funkcjonowania funduszu Unii Europejskiej, w szczególności Funduszu Spójności (np: zakres obowiązków, referencje, certyfikaty, szkolenia) - kwalifikacje i doświadczenie w wykonywaniu ocen oddziaływania na środowisko ( wykaz wykonanych opracowań oraz minimum 3 referencje dot. wykonanych ocen oddziaływania) - kwalifikacje i doświadczenie w wykonywaniu Programu Funkcjonalno - Użytkowego ( wykaz wykonanych opracowań PFU oraz minimum 1 referencja dot. wykonanego PFU) Dokument potwierdzający warunek: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Dokument potwierdzający warunek: Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; Posiadają dostęp do kredytu lub innych środków finansowych wystarczających do zapewnienia płynności finansowej w okresie trwania realizacji zadania. Kwota wolnych środków finansowych lub możliwego do uzyskania kredytu powinna wynosić, co najmniej 200 000,00 PLN. Dokument potwierdzający warunek: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagania dla oferty składanej przez dwóch lub więcej Wykonawców 6.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawierania umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i załączone do oferty. Każdy z Wykonawców może wystawić osobny dokument pełnomocnictwa na wspólnie wybranego Pełnomocnika. 7.W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, wymagania określone w punkcie 1, 2. 8.Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełnić łącznie (przynajmniej jeden z Wykonawców) wymagania określone w punkcie 3, 4 ,5 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 6)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 7)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 8)wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia 9)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Częstochowskiego Przedsiębirstwa Komunalnego Sp. z o.o. Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretriat CzPK Sp. z o.o. Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.