eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubycza KrólewskaTERMORENOWACJA BUDYNKU INTERNATU WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I STOŁÓWKĄ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 6 W LUBYCZY KRÓLEWSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Lubycza Królewska: TERMORENOWACJA BUDYNKU INTERNATU WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I STOŁÓWKĄ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 6 W LUBYCZY KRÓLEWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 72210 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 w Lubyczy Królewskiej , ul. Szkolna 2, 22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie, tel. 084 6617041, faks 084 6617041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs6lubycza.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMORENOWACJA BUDYNKU INTERNATU WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I STOŁÓWKĄ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 6 W LUBYCZY KRÓLEWSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termorenowacja budynku internatu wraz z łącznikiem i stołówką Zespołu Szkół Nr 6 w Lubyczy Królewskiej Zakres planowanych robót termorenowacyjnych w budynkach : a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynków b) ocieplenie ścian zewnętrznych i dachów budynków c) układ warstw termorenowacyjnych ściennych budynków d) ściany budynku internatu e) ściany łącznika i stołówki f) układ warstw termorenowacyjnych dachowych budynków g) termomomodernizacja instalacji c.o. budynków ( wymiana zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł ( słownie trzydzieści tysięcy złotych 00/100 )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a w szczególności: 8.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym - termorenowacji budynków stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, 8.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2006 nr 156 poz 1118 z późn. zm.), a w szczególności: 8.2.1. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 8.2.2. kierownik robót budowlanych musi posiadać aktualne zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobą, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia. 8.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 8.3.1. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN. 8.3.2. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.4. wniosą wadium w wysokości 30 000 złotych w formie i na warunkach określonych w pkt 12 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. i 9.2. SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty : 9.1.1. (Oświadczenie Wykonawcy)- wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji). 9.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - termorenowacji budynków i o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót). 9.1.4. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego, potwierdzającym, że wskazana powyżej osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów,lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia, i staż do kierowania robotami budowlanymi. 9.1.5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości tj. 300.000 zł lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.6 Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.1.7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 9.2.1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 9.2.2. formularz ofertowy - (zał. Nr 6), 9.2.3. kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót. 9.2.4. Wzór Umowy (zał. Nr 9) parafowany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem. 9.2.5. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w wysokości 30 000 złotych w formie i na warunkach określonych w pkt 12 SIWZ. 9.3. Forma dokumentów: 9.3.1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 9.3.2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 9.3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 9.3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. 9.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 9.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 9.4.2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 9.1. i 9.2. specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9.4.1 specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 9.4.3.1. każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w punkcie 9.1.2., specyfikacji; 9.4.3.2.Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika Nr 8 do specyfikacji (dokument wymieniony w pkt 9.1.1. specyfikacji). 9.4.3.3. dokumenty wymienione w punktach 9.1.3., 9.1.4., 9.1.5., 9.1.6., 9.1.7., 9.2.2., 9.2.3., 9.2.4., 9.2.5. specyfikacji. 9.4.4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punktach: 8.1., 8.2., 8.3.( z wyłączeniem pkt 8.3.2.), 8.4. specyfikacji oceniane będzie łącznie. 9.4.5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.4.6.Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs6lubycza.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 6 w Lubyczy Królewskiej ul. Szkolna 2 22-680 Lubycza Królewska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Nr 6 w Lubyczy Królewskiej ul. Szkolna 2 22-680 Lubycza Królewska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.