Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00376052/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00385700/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00389423/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPZOZ w Krasnymstawie - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 543 15 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozkrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPZOZ w Krasnymstawie - powtórka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a65315d-1d1e-4752-bd4d-b84e467e4246
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046394/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej oraz najem bielizny pościelowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/230-29/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 827820,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej tj.:
a) pranie bielizny szpitalnej będącej własnością Zamawiającego
b) odbiór brudnej bielizny szpitalnej z oddziałów i innych jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
c) dostarczenie czystej upranej bielizny do oddziałów i innych jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
d) oznakowanie w systemie RFID radiowej identyfikacji bielizny, która w trakcie trwania umowy została wymieniona na nową,
e) wdrożenie systemu RFID radiowej identyfikacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
39518000-6 - Bielizna szpitalna
32344260-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1014233,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1014233,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1014233,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY WODEX Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865202926
7.3.3) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1014233,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i cementu dla SPZOZ w Krasnymstawie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU KRASNOSTAWSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY NA OKRES OD DNIA 01.01.2026 DO 31.12.2027 ROKU"
- Zakup ogrzewacza płynów i urządzenia do aktywnej regulacji temperatury ciała
- Przygotowanie tymczasowego miejsca udzielania pomocy medycznej, utworzenie nowej pracowni diagnostycznej RTG poprzez dostosowanie pomieszczeń w budynku, w którym zlokalizowane są gabinety (...)
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pranie wodne i chemiczne wraz z transportem oraz dzierżawą bielizny szpitalnej dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2026r.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PRALNICZEJ BIELIZNY SZPITALNEJ BĘDĄCEJ WŁASNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ Z WDROŻENIEM RADIOWEGO SYSTEMU DO IDENTYFIKACJI ASORTYMENTU
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych przez okres 12 miesięcy
- Usługa prania przedmiotów mundurowych
- Dostawy obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczajacej.
więcej: Sprzęt radiowy i multipleksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.