Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Olsztyn: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej
Gimnazjum Nr 13 im.Huberta Wagnera w Olsztynie w okr. 01.02.2010-31.02.2011r.
Numer ogłoszenia: 7194 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 13 im. Huberta Wagnera , ul. Jeziołowicza 2, 10-690 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5416257, faks 0-89 5415507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim13olsztyn.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Gimnazjum Nr 13 im.Huberta Wagnera w Olsztynie w okr. 01.02.2010-31.02.2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa art.żywnościowych do stołówki szkolnej, Pakiet Nr1 Mięso wieprzowe i wołowe ,Pakiet nr 2 Wędliny, Pakiet Nr 3 Drób, Pakiet Nr 4 Warzywa i owoce, Pakiet Nr 5 Art.spożywcze hurt,Pakiet Nr 6 Mrożonki, Pakiet Nr 7 Ryby, Pakiet Nr 8 Mleko i przetwory ,Pakiet Nr 9 Pieczywo, Pakiet Nr 10 Jaja kurze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 100% cena brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe załączniki (1-10). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 11 ) 5.Świadectwa kwalifikacyjne lub równoważna decyzja PIS lub PIW kwalifikującą go do handlu żywnością. 6.Zaświadczenie ( lub inny dokument ) o stosowaniu lub wdrożeniu zasad systemu kontroli żywności HACCP. 7.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący do przewozu artykułów spożywczych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim13olsztyn.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Wagnera ,ul. Bolesława Jeziołowicza 2,
10-690 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Wagnera ,ul. Bolesława Jeziołowicza 2, 10-690 Olsztyn ( sekretariat pokój nr 31 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont przepustu w ciągu DP 1407N na odcinku Garzewo-Gołogóra w km 12+500.
- Remont przepustu w ciągu DP 1407N w msc. Łomy w km 17+880.
- Remont przepustu w ciągu DP 1464N w msc. Wały, w km 16+760
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa podłoży i pożywek do badań laboratoryjnych
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej na II półrocze 2025 r. do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- Usługa zorganizowania wyprawy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej do Stacji Polarnej Calypsobyen
- dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.