eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie



Og³oszenie z dnia 2025-05-19

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511388224

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mariañska 3A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-052

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 527 44 62

1.5.8.) Numer faksu: (89) 527 44 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://medyk.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c0aaf6d-6cd4-4365-a9b5-9aca46877f30

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00237496

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00061300/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c0aaf6d-6cd4-4365-a9b5-9aca46877f30

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym sk³adanie zapytañ, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê:
1) za pomoc± poczty elektronicznej miroslaw.koczwara@op.pl lub
2) przy u¿yciu platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zasady korzystania z platformy e-Zamówienia:
1) korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne,
2) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin platformy e-Zamówienia dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl,
3) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania,
4) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza),
5) komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”),
6) mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie, tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia,
7) wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy na platformie zakupowej https://ezamowienia.gov.pl,
9) za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie e-Zamówienia,
10) wszelkie instrukcje zwi±zane z korzystaniem z platformy, w tym dotycz±ce logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w postêpowaniu, znajduj± siê w zak³adce „Centrum pomocy” dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/,
11) w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego https://ezamowienia.gov.pl pod nr tel. +48 (32) 77 88 999 (infolinia dostêpna w dni robocze w godzinach 8.00-16.00).
2. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia dostêpnej na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz instrukcjach interaktywnych dostêpnych na platformie e-Zamówienia w zak³adce „Centrum pomocy”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz pó¼niejszej realizacji umowy jest Dyrektor Szko³y Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie, ul. Mariañska 3A, 10-052 Olsztyn.
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych na adres email sekretariat@medyk.olsztyn.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a nastêpnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podpisania umowy z wy³onionym wykonawc± oraz jej rozliczenia.
4. Obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych jest wymogiem wynikaj±cym z przepisów Pzp zwi±zanym z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcê danych osobowych uniemo¿liwi zamawiaj±cemu wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z badaniem i ocen± ofert oraz ewentualne zawarcie umowy.
5. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z postanowieniami art. 74 oraz 596 Pzp, lub którym udostêpniona zostanie umowa. Dane mog± byæ tak¿e udostêpniane podmiotom zapewniaj±cym zamawiaj±cemu komunikacjê elektroniczn± oraz bankom podczas wykonywania transakcji rozliczeniowych. W celu zapewnienia sta³ego dostêpu do danych osobowych, ich skutecznego, bezb³êdnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych, dane bêd± udostêpniane dostawcom wykorzystywanych przez zamawiaj±cego systemów informatycznych z zachowaniem poufno¶ci i bezpieczeñstwa przetwarzania.
6. W przypadku korzystania przez wykonawców z prawa do ¶rodków ochrony prawnej okre¶lonych w Dziale IX Pzp, mog± byæ udostêpniane informacje o wyrokach skazuj±cych, naruszeniach prawa i powi±zanych z tym ¶rodkach bezpieczeñstwa (o których mowa w art. 10 RODO).
7. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat. Okres przechowywania umowy obejmuje czas niezbêdny do umo¿liwienia dochodzenia roszczeñ przez strony.
8. Ka¿dy wykonawca udostêpniaj±cy dane osobowe posiada prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
3) ¿±dania od zamawiaj±cego ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.321.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie przy ul. Mariañskiej 3, obejmuj±cego w szczególno¶ci:
1) oczyszczenie i zmycie powierzchni tynków zewnêtrznych,
2) uzupe³nienie i reperacja tynków zewnêtrznych,
3) zagruntowanie pod³o¿a pod malowanie elewacji farb± silikonow±,
4) malowanie elewacji farb± silikonow± w kolorze istniej±cej elewacji,
5) likwidacjê rys i pêkniêæ,
6) wywóz i utylizacja odpadów powsta³ych podczas prac remontowych.
2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowi±cym za³±cznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie okre¶lonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót – za³±cznikami nr 5.1-5.2 oraz 6 do SWZ.
4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mog± wskazywaæ dla niektórych materia³ów znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów równowa¿nych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, ¿e zapewni± one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak za³o¿one w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz bêd± nie gorsze pod wzglêdem:
1) charakteru u¿ytkowego rozumianego jako to¿samo¶æ funkcji,
2) parametrów technicznych rozumianych jako wytrzyma³o¶æ i trwa³o¶æ,
3) parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania.
5. W ka¿dym przypadku, gdy zamawiaj±cy w SWZ powo³uje siê na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
6. Przedmiot zamówienia wykonywany bêdzie przez wykonawcê na czynnym budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie, w zwi±zku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiaj±cym w celu zapewnienia w tym okresie prawid³owego funkcjonowania placówki.
7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zachowania porz±dku i ostro¿no¶ci podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakoñczeniu, dlatego te¿ bêdzie musia³ do³o¿yæ wszelkich starañ w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów sta³ych, ruchomych oraz wszelkiego wyposa¿enia budynku.
8. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materia³y musz± mieæ atest dopuszczaj±cy do stosowania w budownictwie.
9. W przypadku rozbie¿no¶ci interpretacyjnych pomiêdzy postanowieniami SWZ i projektowanych postanowieñ umowy, a tre¶ci± pozosta³ych za³±czników do SWZ, pierwszeñstwo maj± postanowienia SWZ oraz projektowanych postanowieñ umowy.
10. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materia³y musz± mieæ atest dopuszczaj±cy do stosowania w budownictwie.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy oraz obowi±zuj±cymi przepisami, a tak¿e z poszanowaniem zasad bezpieczeñstwa i higieny pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryteriów wskazanych w SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena ka¿dej oferty. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryteriów oceny oferty oraz wyliczy ocenê punktow± oferty wed³ug wskazanych w SWZ wzorów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane zwi±zane z budow±, przebudow±, modernizacj± lub remontem budynku (budynek w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – Dz. U. z 2025 r. poz. 418), w sk³ad których wchodzi³o wykonanie elewacji, z których warto¶æ ka¿dej by³a w zakresie wykonania elewacji nie mniejsza ni¿ 300 000,00 z³ brutto w ramach jednej umowy (kontraktu).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ:
1) wype³niony formularz oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) kosztorys ofertowy uproszczony sporz±dzony zgodnie z przedmiarem robót – za³±cznikiem nr 7 do SWZ, zakres robót ujêty w kosztorysie ofertowym musi byæ to¿samy z zakresem robót okre¶lonym w przedmiarze robót,
3) wype³nione o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca do³±cza do oferty tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby,
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców,
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy,
6) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów,
7) wype³nione o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 4 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców,
8) dokument gwarancji/porêczenia stanowi±cy wadium wniesione w formie niepieniê¿nej, z³o¿ony w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przed up³ywem terminu sk³adania ofert wadium w wysoko¶ci 4 000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. W przypadku wyboru pieni±dza jako formy wadium, ¶rodki wp³aciæ nale¿y na nastêpuj±cy rachunek bankowy zamawiaj±cego: 23 1090 2718 0000 0001 4650 1320.
4. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia nale¿y przekazaæ zamawiaj±cemu wraz z ofert± w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
5. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia wystawionego na jednego z tych wykonawców, bêdzie wystarczaj±ce dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) przy ocenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê ³±czny potencja³ wykonawców z zastrze¿eniem, i¿ w przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy wymaga, aby co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nia³ wymagania okre¶lone w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ,
2) wykonawcy zobowi±zani s± do ustanawiania pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) wype³nione o¶wiadczenie dotycz±ce niepodlegania wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
4) do oferty nale¿y do³±czyæ wype³nione o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty wykonawcy, które nie s± zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty wykonawcy w zakresie i przypadkach, a tak¿e zgodnie z warunkami ich wprowadzenia, opisanymi w projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku do SWZ.
3. Inicjatorem zmian mo¿e byæ zamawiaj±cy lub wykonawca poprzez wyst±pienie w formie pisemnej lub elektronicznej w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.
4. Strona umowy wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci opisanych w projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku do SWZ.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez strony umowy protoko³u zmiany umowy okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie co najmniej jednej z okoliczno¶ci opisanych w projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku do SWZ. Protokó³ zmiany umowy bêdzie za³±cznikiem do aneksu.
6. Wszystkie postanowienia opisane w projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku do SWZ stanowi± katalog zmian, na które zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody i nie rodz± ¿adnego roszczenia w stosunku do zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-03 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Planowany termin rozpoczêcia realizacji zamówienia to 20 czerwca 2025 r., planowany termin zakoñczenia realizacji zamówienia to 20 sierpnia 2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.