Og³oszenie z dnia 2025-05-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511388224
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mariañska 3A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-052
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 527 44 62
1.5.8.) Numer faksu: (89) 527 44 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://medyk.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c0aaf6d-6cd4-4365-a9b5-9aca46877f30
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00237496
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00061300/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c0aaf6d-6cd4-4365-a9b5-9aca46877f303.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym sk³adanie zapytañ, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê:
1) za pomoc± poczty elektronicznej miroslaw.koczwara@op.pl lub
2) przy u¿yciu platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zasady korzystania z platformy e-Zamówienia:
1) korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne,
2) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin platformy e-Zamówienia dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl,
3) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania,
4) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza),
5) komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”),
6) mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie, tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia,
7) wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy na platformie zakupowej https://ezamowienia.gov.pl,
9) za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie e-Zamówienia,
10) wszelkie instrukcje zwi±zane z korzystaniem z platformy, w tym dotycz±ce logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w postêpowaniu, znajduj± siê w zak³adce „Centrum pomocy” dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/,
11) w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego https://ezamowienia.gov.pl pod nr tel. +48 (32) 77 88 999 (infolinia dostêpna w dni robocze w godzinach 8.00-16.00).
2. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia dostêpnej na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz instrukcjach interaktywnych dostêpnych na platformie e-Zamówienia w zak³adce „Centrum pomocy”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz pó¼niejszej realizacji umowy jest Dyrektor Szko³y Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie, ul. Mariañska 3A, 10-052 Olsztyn.
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych na adres email sekretariat@medyk.olsztyn.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a nastêpnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podpisania umowy z wy³onionym wykonawc± oraz jej rozliczenia.
4. Obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych jest wymogiem wynikaj±cym z przepisów Pzp zwi±zanym z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcê danych osobowych uniemo¿liwi zamawiaj±cemu wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z badaniem i ocen± ofert oraz ewentualne zawarcie umowy.
5. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z postanowieniami art. 74 oraz 596 Pzp, lub którym udostêpniona zostanie umowa. Dane mog± byæ tak¿e udostêpniane podmiotom zapewniaj±cym zamawiaj±cemu komunikacjê elektroniczn± oraz bankom podczas wykonywania transakcji rozliczeniowych. W celu zapewnienia sta³ego dostêpu do danych osobowych, ich skutecznego, bezb³êdnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych, dane bêd± udostêpniane dostawcom wykorzystywanych przez zamawiaj±cego systemów informatycznych z zachowaniem poufno¶ci i bezpieczeñstwa przetwarzania.
6. W przypadku korzystania przez wykonawców z prawa do ¶rodków ochrony prawnej okre¶lonych w Dziale IX Pzp, mog± byæ udostêpniane informacje o wyrokach skazuj±cych, naruszeniach prawa i powi±zanych z tym ¶rodkach bezpieczeñstwa (o których mowa w art. 10 RODO).
7. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat. Okres przechowywania umowy obejmuje czas niezbêdny do umo¿liwienia dochodzenia roszczeñ przez strony.
8. Ka¿dy wykonawca udostêpniaj±cy dane osobowe posiada prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
3) ¿±dania od zamawiaj±cego ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.321.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie przy ul. Mariañskiej 3, obejmuj±cego w szczególno¶ci:
1) oczyszczenie i zmycie powierzchni tynków zewnêtrznych,
2) uzupe³nienie i reperacja tynków zewnêtrznych,
3) zagruntowanie pod³o¿a pod malowanie elewacji farb± silikonow±,
4) malowanie elewacji farb± silikonow± w kolorze istniej±cej elewacji,
5) likwidacjê rys i pêkniêæ,
6) wywóz i utylizacja odpadów powsta³ych podczas prac remontowych.
2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowi±cym za³±cznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie okre¶lonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót – za³±cznikami nr 5.1-5.2 oraz 6 do SWZ.
4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mog± wskazywaæ dla niektórych materia³ów znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów równowa¿nych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, ¿e zapewni± one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak za³o¿one w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz bêd± nie gorsze pod wzglêdem:
1) charakteru u¿ytkowego rozumianego jako to¿samo¶æ funkcji,
2) parametrów technicznych rozumianych jako wytrzyma³o¶æ i trwa³o¶æ,
3) parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania.
5. W ka¿dym przypadku, gdy zamawiaj±cy w SWZ powo³uje siê na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
6. Przedmiot zamówienia wykonywany bêdzie przez wykonawcê na czynnym budynku Szko³y Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie, w zwi±zku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiaj±cym w celu zapewnienia w tym okresie prawid³owego funkcjonowania placówki.
7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zachowania porz±dku i ostro¿no¶ci podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakoñczeniu, dlatego te¿ bêdzie musia³ do³o¿yæ wszelkich starañ w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów sta³ych, ruchomych oraz wszelkiego wyposa¿enia budynku.
8. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materia³y musz± mieæ atest dopuszczaj±cy do stosowania w budownictwie.
9. W przypadku rozbie¿no¶ci interpretacyjnych pomiêdzy postanowieniami SWZ i projektowanych postanowieñ umowy, a tre¶ci± pozosta³ych za³±czników do SWZ, pierwszeñstwo maj± postanowienia SWZ oraz projektowanych postanowieñ umowy.
10. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materia³y musz± mieæ atest dopuszczaj±cy do stosowania w budownictwie.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy oraz obowi±zuj±cymi przepisami, a tak¿e z poszanowaniem zasad bezpieczeñstwa i higieny pracy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryteriów wskazanych w SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena ka¿dej oferty. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryteriów oceny oferty oraz wyliczy ocenê punktow± oferty wed³ug wskazanych w SWZ wzorów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane zwi±zane z budow±, przebudow±, modernizacj± lub remontem budynku (budynek w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – Dz. U. z 2025 r. poz. 418), w sk³ad których wchodzi³o wykonanie elewacji, z których warto¶æ ka¿dej by³a w zakresie wykonania elewacji nie mniejsza ni¿ 300 000,00 z³ brutto w ramach jednej umowy (kontraktu).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ:1) wype³niony formularz oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) kosztorys ofertowy uproszczony sporz±dzony zgodnie z przedmiarem robót – za³±cznikiem nr 7 do SWZ, zakres robót ujêty w kosztorysie ofertowym musi byæ to¿samy z zakresem robót okre¶lonym w przedmiarze robót,
3) wype³nione o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca do³±cza do oferty tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby,
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców,
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy,
6) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów,
7) wype³nione o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 4 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców,
8) dokument gwarancji/porêczenia stanowi±cy wadium wniesione w formie niepieniê¿nej, z³o¿ony w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przed up³ywem terminu sk³adania ofert wadium w wysoko¶ci 4 000,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. W przypadku wyboru pieni±dza jako formy wadium, ¶rodki wp³aciæ nale¿y na nastêpuj±cy rachunek bankowy zamawiaj±cego: 23 1090 2718 0000 0001 4650 1320.
4. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia nale¿y przekazaæ zamawiaj±cemu wraz z ofert± w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
5. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia wystawionego na jednego z tych wykonawców, bêdzie wystarczaj±ce dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) przy ocenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê ³±czny potencja³ wykonawców z zastrze¿eniem, i¿ w przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy wymaga, aby co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nia³ wymagania okre¶lone w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ,
2) wykonawcy zobowi±zani s± do ustanawiania pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) wype³nione o¶wiadczenie dotycz±ce niepodlegania wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
4) do oferty nale¿y do³±czyæ wype³nione o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty wykonawcy, które nie s± zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty wykonawcy w zakresie i przypadkach, a tak¿e zgodnie z warunkami ich wprowadzenia, opisanymi w projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku do SWZ.
3. Inicjatorem zmian mo¿e byæ zamawiaj±cy lub wykonawca poprzez wyst±pienie w formie pisemnej lub elektronicznej w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.
4. Strona umowy wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci opisanych w projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku do SWZ.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez strony umowy protoko³u zmiany umowy okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie co najmniej jednej z okoliczno¶ci opisanych w projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku do SWZ. Protokó³ zmiany umowy bêdzie za³±cznikiem do aneksu.
6. Wszystkie postanowienia opisane w projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku do SWZ stanowi± katalog zmian, na które zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody i nie rodz± ¿adnego roszczenia w stosunku do zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Planowany termin rozpoczêcia realizacji zamówienia to 20 czerwca 2025 r., planowany termin zakoñczenia realizacji zamówienia to 20 sierpnia 2025 r.INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- - Molekularne testy multipleksowe PCR do analizatora QIAstat DX, który stanowi w³asno¶æ Szpitala
- Wypoczynek letni dzieci i m³odzie¿y w ramach realizacji projektu pn. Pozytywna przysz³o¶æ PLUS(...)
- Remont przepustu w ci±gu DP 1372N w msc. Jaroty (Bart±ska) w km 21+150
- Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek
- Wymiana o¶wietlenia ¶wietlówkowego i ¿arowego na o¶wietlenie energooszczêdne typu LED (Projekt: Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków Warmiñsko-Mazurskiego Centrum Chorób P³uc w Olsztynie).
- Dostawa aparatury badawczej do jednostek UWM w Olsztynie
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Adaptacja akustyczna oraz remont ¶cian sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starych Za³ubicach, gm. Radzymin
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeñ edukacyjnych w Szko³ach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w m. Trzebina
- Remont budynku pralni PDPS w Ostrowinie
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wej¶ciowych wraz z pochylni± dla niepe³nosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
wiêcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.