Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Łódź: dostawa posiłków gotowych cateringu dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej,z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 71062 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa posiłków gotowych cateringu dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej,z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie, dostawa wraz z dowozem posiłków gotowych cateringu oraz zapewnienie serwisu kawowego dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. Całkowita szacunkowa wielkość zamówienia to 4 900 posiłków dla 700 osób. Posiłki mają być dostarczane do poniższych placówek: ul. Tybury 16, ul. Księży Młyn 2, ul. Paderewskiego 47. Pod pojęciem posiłków należy rozumieć zestaw obiadowy oraz serwis kawowy. Zestaw obiadowy składa się z zupy (300 ml), drugiego dania (ok. 480 g. w tym porcja mięsa - 1 rodzaj z wymienionych: kotlet schabowy, zraz wołowy z sosem, kotlet de Volaille z serem lub pieczarkami, ryba, pieczeń wołowa z sosem - 150 g na osobę, porcja ziemniaków - 180 g na osobę, surówka warzywna - 150 g na osobę, sok naturalny - 250 ml na osobę. Każdy zestaw obiadowy podawany ma być na ciepło, w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych, serwetek oraz kubków i dostarczony wyporcjowany. Serwis kawowy: gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach, kawa - 200 ml na osobę, herbata - 200 ml na osobę, dodatki: cukier w saszetkach 2 szt. po 5g, cytryna w płynie 1 szt. po 7,5 g, śmietanka do kawy 2 szt. po 10 g, woda mineralna gazowana i niegazowana podawana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml po 1 szt. z każdego rodzaju na osobę, mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) po 40 g każdego rodzaju na osobę. Serwis kawowy powinien być podawany w naczyniach jednorazowych tacki, mieszadełka z odpowiednią ilością serwetek. Filiżanki jednorazowe do napojów gorących, kubki jednorazowe do napojów zimnych. Szacunkowa ilość uczestników każdego dnia na szkoleniu będzie wynosiła ok 36 osób (po 12 w każdej z podanych w punkcie 4 lokalizacji. Przewidywana liczba uczestników może ulec zmianie w zależności od frekwencji na szkoleniu. Każdego dnia dostarczania zestawów obiadowych do każdej ze wskazanych lokalizacji, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć jeden zestaw obiadowy więcej niż zgłoszona liczba uczestników szkolenia w grupie. Dodatkowy zestaw obiadowy winien być wkalkulowany w cenę obiadów dla uczestników projektu. Zestawy obiadowe powinny być dostarczone w godzinach 12:00 - 13.00, serwis kawowy w godzinach 8:00 - 9:00 Dostawy posiłków odbywać się będą od następnego dnia po podpisaniu umowy do 24 grudnia 2014 r. w dni robocze (od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni świątecznych. Wykonawca dostarczać będzie posiłki własnym transportem w pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Każdego dnia, w którym dostarczane będą posiłki Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć również foliowy worek na śmieci o pojemności min. 60 l. Ilość ani rodzaj dostarczanych posiłków nie może odbiegać od asortymentu opisanego w pkt. 5. Zamawiający nie dopuszcza zamiany wskazanych rodzajów mięsa na dania z makaronu (np. spaghetti) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania artykułów spożywczych, m.in.: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pod wskazane w pkt.4 adresy i przeprowadzi działania zmierzające do przekazania posiłków uczestnikom projektu. Zamawiający ma prawo sprawdzić podczas odbioru przedmiot zamówienia pod względem jakości. W przypadku zakwestionowania jakości produktów Wykonawca niezwłocznie wymieni towar na inny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisaną dla przedmiotu zamówienia; Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. O/Łódź 30 1560 0013 2025 0000 0172 0007. z adnotacją: Wadium - Dostawa posiłków gotowych (cateringu) dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi PO KL 7.1.1. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna, należy w oryginale dołączyć do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednocześnie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podpisem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, nie złożył wymaganych dokumentów z przyczyn leżących
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór załącznik nr 3 ), aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór załącznik nr 5).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca w wyżej wymienionym okresie wykonał lub wykonuje usługi cateringowe o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł. oraz załączy stosowne dokumenty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór załącznik nr 3 )
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł., a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wątpliwości co treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90-440 Łodzi ul. Piotrkowska 149.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90-440 Łodzi ul. Piotrkowska 149 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakupu dokonuje się w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa 2 szt. samochodów dostawczych
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Wykonanie prac malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i pracowników"
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie
- "Usługa cateringowa dla uczestników konferencji pt. "European Conference on Argumentation - ECA Warsaw 2025""
- "Usługa cateringu dla dzieci Samorządowego Przedszkola w Radoszycach na rok szkolny 2025-2026"
- "Usługa cateringowa - bankiet dla uczestników konferencji pt. "European Conference on Argumentation - ECA Warsaw 2025""
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w STREFIE Radom, Płock, Gostynin
- Przygotowanie i dostarczanie obiadów dla dzieci Przedszkola Gminnego w Parnowie 2025-2026
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.