Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Kraków: przygotowanie spotkań Wielkanocnych dla emerytów i rencistów Dzielnicy XVIII oraz klientów MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 69746 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie spotkań Wielkanocnych dla emerytów i rencistów Dzielnicy XVIII oraz klientów MOPS w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem I części zamówienia jest zorganizowanie spotkania Wielkanocnego. 1)Usługa obejmuje zorganizowanie spotkania dla 40 osób wraz z usługą cateringową, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 2) Wykonawca zapewni całą salę lub wydzieloną część odpowiedniej wielkości, w lokalu własnym na terenie Krakowa w obrębie Dzielnicy V z zapewnionym dostępem do toalety z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne 3) Usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania spotkania wielkanocnego posiłków w formie przystawki i ciepłego obiadu wg następującego menu dla 1 osoby: Przystawka: (serwowana) a) jajko gotowane b) chrzan - 20g c) wędlina /szynka wieprzowa/ - 60g d) galaretka drobiowa - 150g e) pieczywo - 100g f) sos tatarski - 100g Obiad - danie główne (serwowane): a) Zupa jarzynowa z lanym ciastem - 500ml b) Filet z indyka - 130g c) ziemniaki - 200g d) zestaw surówek /marchew ,seler, por/ - 200g e) miodownik - 100g f) sernik - 70g g) kawa rozpuszczalna - 200ml h) herbata z cytryną - 200ml 4). Wykonawca zapewni ponadto a)odpowiednią zastawę stołową, /wykluczone talerze i sztućce jednorazowe/, b ) świąteczny wystrój sali tj.: na stołach białe obrusy, stroiki świąteczne c) obsługę kelnerską w trakcie spotkania. 2. Przedmiotem II części zamówienia jest organizacja śniadania wielkanocnego zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Menu: a) Żurek - 300ml z kiełbasą - 100g i jajkiem b) Ziemniaki - 200g c) Zestaw trzech surówek - 3x 50g d) Rolada z piersi kurczaka nadziewana pieczarkami, papryką i serem - 100g e) Galaretka z kurczaka - 150g f) Sałatka wiosenna - 150g g) Soki/pomarańczowy, jabłkowy/ - 200ml h) Kawa rozpuszczalna czarna i biała - 150ml i) Herbata z cytryną - 200ml j) Babeczka wielkanocna - 140g k) Ciasto - 140g 2) Miejsce realizacji: Dom Kultury w Krakowie - Krzesławicach, ul. Wańkowicza 17 udostępniony Zamawiającemu na czas spotkania 3) Wykonawca zapewni: a) transport posiłków na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, b) obsługę w miejscu realizacji zamówienia. c) niezbędną zastawę i białe obrusy /wykluczamy naczynia plastikowe/ 3. Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja spotkania Wielkanocnego, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Usługa obejmuje: organizację Śniadania Wielkanocnego dla Emerytów i Rencistów z Dzielnicy XVIII Krakowa dla 290 osób 2) Wykonawca zapewni: a) dostawę cateringu do pięciu siedzib Związków Emerytur i Rencistów znajdujących się na terenie XVIII Dzielnicy miasta Krakowa b) talerze i sztućce jednorazowe c) obsługę na miejscu realizacji zamówienia 3) Usługa obejmuje przygotowanie posiłku zgodnie z wytycznymi Menu dla 1 osoby: a) żurek - 300ml z białą kiełbasą - 50g b) sałatka jarzynowa - 150g c) jajko gotowane -1 szt d) sos chrzanowy na zimno - 50g 4) Miejsce realizacji: a) Koło Emerytów 18 Kraków, os. Górali 4 - 90osób b) Koła 7,22 Kraków, os. Szkolne 5 - 20 osób c) Koło 24 Kraków, os. Zgody 1 - 50 osób d) Koła 3,5,11 Branice , ul. Tokarzewskiego 29 - 70 osób e) Koło 20 Kraków, os. Centrum A 6a - 60 osób.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej reki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=30232
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Kraków, ul. Józefinska 14 pok 012.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy MOPS Kraków, ul. Józefińska 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej dla Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z ZSP w Mszanie Dolnej, ZSTI w Mszanie Dolnej oraz ZS nr 1 w Limanowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze modelowego systemu pracy z rodziną, wraz z spotkaniami informacyjnymi w 6 makroregionach
- CP-24-349-2/2025; usługa cateringowa podczas konferencji pn. "III Forum Młodych Naukowców"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.