eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówprzygotowanie spotkań Wielkanocnych dla emerytów i rencistów Dzielnicy XVIII oraz klientów MOPS w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Kraków: przygotowanie spotkań Wielkanocnych dla emerytów i rencistów Dzielnicy XVIII oraz klientów MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 69746 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie spotkań Wielkanocnych dla emerytów i rencistów Dzielnicy XVIII oraz klientów MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem I części zamówienia jest zorganizowanie spotkania Wielkanocnego. 1)Usługa obejmuje zorganizowanie spotkania dla 40 osób wraz z usługą cateringową, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 2) Wykonawca zapewni całą salę lub wydzieloną część odpowiedniej wielkości, w lokalu własnym na terenie Krakowa w obrębie Dzielnicy V z zapewnionym dostępem do toalety z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne 3) Usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania spotkania wielkanocnego posiłków w formie przystawki i ciepłego obiadu wg następującego menu dla 1 osoby: Przystawka: (serwowana) a) jajko gotowane b) chrzan - 20g c) wędlina /szynka wieprzowa/ - 60g d) galaretka drobiowa - 150g e) pieczywo - 100g f) sos tatarski - 100g Obiad - danie główne (serwowane): a) Zupa jarzynowa z lanym ciastem - 500ml b) Filet z indyka - 130g c) ziemniaki - 200g d) zestaw surówek /marchew ,seler, por/ - 200g e) miodownik - 100g f) sernik - 70g g) kawa rozpuszczalna - 200ml h) herbata z cytryną - 200ml 4). Wykonawca zapewni ponadto a)odpowiednią zastawę stołową, /wykluczone talerze i sztućce jednorazowe/, b ) świąteczny wystrój sali tj.: na stołach białe obrusy, stroiki świąteczne c) obsługę kelnerską w trakcie spotkania. 2. Przedmiotem II części zamówienia jest organizacja śniadania wielkanocnego zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Menu: a) Żurek - 300ml z kiełbasą - 100g i jajkiem b) Ziemniaki - 200g c) Zestaw trzech surówek - 3x 50g d) Rolada z piersi kurczaka nadziewana pieczarkami, papryką i serem - 100g e) Galaretka z kurczaka - 150g f) Sałatka wiosenna - 150g g) Soki/pomarańczowy, jabłkowy/ - 200ml h) Kawa rozpuszczalna czarna i biała - 150ml i) Herbata z cytryną - 200ml j) Babeczka wielkanocna - 140g k) Ciasto - 140g 2) Miejsce realizacji: Dom Kultury w Krakowie - Krzesławicach, ul. Wańkowicza 17 udostępniony Zamawiającemu na czas spotkania 3) Wykonawca zapewni: a) transport posiłków na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, b) obsługę w miejscu realizacji zamówienia. c) niezbędną zastawę i białe obrusy /wykluczamy naczynia plastikowe/ 3. Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja spotkania Wielkanocnego, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Usługa obejmuje: organizację Śniadania Wielkanocnego dla Emerytów i Rencistów z Dzielnicy XVIII Krakowa dla 290 osób 2) Wykonawca zapewni: a) dostawę cateringu do pięciu siedzib Związków Emerytur i Rencistów znajdujących się na terenie XVIII Dzielnicy miasta Krakowa b) talerze i sztućce jednorazowe c) obsługę na miejscu realizacji zamówienia 3) Usługa obejmuje przygotowanie posiłku zgodnie z wytycznymi Menu dla 1 osoby: a) żurek - 300ml z białą kiełbasą - 50g b) sałatka jarzynowa - 150g c) jajko gotowane -1 szt d) sos chrzanowy na zimno - 50g 4) Miejsce realizacji: a) Koło Emerytów 18 Kraków, os. Górali 4 - 90osób b) Koła 7,22 Kraków, os. Szkolne 5 - 20 osób c) Koło 24 Kraków, os. Zgody 1 - 50 osób d) Koła 3,5,11 Branice , ul. Tokarzewskiego 29 - 70 osób e) Koło 20 Kraków, os. Centrum A 6a - 60 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej reki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=30232
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Kraków, ul. Józefinska 14 pok 012.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy MOPS Kraków, ul. Józefińska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.