eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa zestawów komputerowych, kamer, głośników, skanera, wizualizerów, rzutników multimedialnych i kamer cyfrowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach przy ul. Kard.St. Wyszyńskiego 7

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Katowice: Dostawa zestawów komputerowych, kamer, głośników, skanera, wizualizerów, rzutników multimedialnych i kamer cyfrowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach przy ul. Kard.St. Wyszyńskiego 7
Numer ogłoszenia: 69485 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 7, 40-132 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2582209, fax -032 2581852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womkat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych, kamer, głośników, skanera, wizualizerów, rzutników multimedialnych i kamer cyfrowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach przy ul. Kard.St. Wyszyńskiego 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zestawów komputerowych, kamer, głośników, skanera, wizualizerów, rzutników multimedialnych i kamer cyfrowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach przy ul. Kard.St. Wyszyńskiego 7 2. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia tj. konfiguracji dla jednego zestawu komputerowego, kamery, głośników, skanera, wizualizera, rzutnika multimedialnego i kamery cyfrowej musi spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego, w tym: 2.1. Komputery do administracji - 5 sztuk Płyta główna: Chipset: Intel 945GC + ICH7 Procesor: Intel Core 2 DUO E6550 2,33/1333 Pamięć: DDR 2 800 Wielkość pamięci: 2GB Napędy optyczne: DVD +/- RW, Napęd: FDD 3,5 Dysk twardy: 160 GB, 7200 obr/min. Karta graficzna: GF 7300GT 256MB PCE Dźwięk: 6 - kanałowy Karta sieciowa: 10/100 FastEthernet Urządzenia zewnętrzne : Ø Klawiatura PS/2 Ø Mysz optyczna PS/2 + podkładka pod mysz optyczną Ø Głośniki zewnętrzne o mocy muzycznej 2 x 2 W z regulacją głośności Dodatkowe dwa gniazda USB na przedniej ścianie obudowy Obudowa typu wieża midi z zasilaczem klasy Feel, Chieftec 400 W 2.2 Monitory LCD - 5 sztuk Przekątna ekranu: 19 cali Nominalna rozdzielczość 1280 x 1024 Jasność 300 cd/m2 Kontrast 500:1 Ilość wyświetlanych kolorów: min. 16,2 mln Rozmiar plamki: 0,284 mm Kąt widzenia w pionie/w poziomie: 160/160 stopni 2.3 Komputery do pracowni - 17 sztuk Płyta główna: GA-P35-S3G Procesor: Intel Core2 Quad Q6600 2,40 GHz (S775) BOX Pamięć: DDR-2 4GB/800 (2*2GB) DUAL Napędy optyczne: DVD +/- RW Napęd: FDD 3,5 Dysk twardy: 160 GB, 7200 obr/min. Karta graficzna: GF-8600GT PX 512 Dźwięk: 6 - kanałowy Karta sieciowa: 10/100 FastEthernet Urządzenia zewnętrzne : Ø Klawiatura PS/2 Ø Mysz optyczna PS/2 + podkładka pod mysz optyczną Ø Głośniki zewnętrzne o mocy muzycznej 2 x 2 W, regulacja głośności, wejście słuchawkowe Ø Kamera internetowa podłączona przez złącze USB o rozdzielczości min. 640 x 480 pikseli Ø Słuchawki z mikrofonem - w pełni kompatybilne z wiodącymi kartami dźwiękowymi oraz urządzeniami audio Dodatkowe dwa gniazda USB na przedniej ścianie obudowy Obudowa typu wieża midi z zasilaczem klasy Feel, Chieftec 400 W 2.4 Monitory LCD do pracowni - 17 sztuk Przekątna ekranu: 19 cali Nominalna rozdzielczość 1280 x 1024 Jasność 300 cd/m2 Kontrast 500:1 Ilość wyświetlanych kolorów: min. 16,2 mln Rozmiar plamki: 0,284 mm Kąt widzenia w pionie/w poziomie: 160/160 stopni 2.5 Skaner - 1 sztuka Typ skanera: płaski Optyczna rozdzielczość skanowania : 3600x3600 dpi Wewnętrzna głębia koloru: 48 bit Rozdzielczość interpolowana: nieograniczona Długość/szerokość skanowania: 220 x 300 mm Interfejs: USB 2.0 Oprogramowanie w języku polskim, OCR dla języka polskiego 2.6 Rzutnik multimedialny - 5 sztuk Podstawowa rozdzielczość: 1024x768 Jasność: 3000 ANSI lumenów Kontrast 2000:1. Głębia kolorów: 24 bity Trwałość żarówki: min. 3000 godz. Sterowanie: pilot Złącza zewnętrzne: Audio-in/out, S-Video, Video, PC, D-Sub Obsługiwane systemy: NTSC, SECAM, PAL60, PAL-N, PAL-M, PAL, NTSC 4,43 Torba na projektor 2.7 Wizualizer - 5 sztuk Maksymalna powierzchnia skanowania: A4 Regulacja zoom: elektryczna Regulacja ostrości: automatyczna Zoom: 16x/2x Balans bieli: automatyczny Rotacja obrazu: 180 stopni Oświetlenie robocze: górne Typ kamery: video Wejścia: video, audio Wyjścia: video, audio, USB 2.0, Rozdzielczość komputerowa: ok. 500 000 pixeli 2.8 Kamera cyfrowa - 2 sztuki Rodzaj nośnika: HDD Kamera: HD, 30 GB Matryca: 2,1 mln Typ matrycy: cmos Ilość przetworników: 1 2.9 Drukarka monochromatyczna laserowa - 2 sztuki Systemy operacyjne: Windows XP, Windows Vista Rozdzielczość: 600 x 600 dpi Format: A4, A5, A6, B5, koperty (C5, DL, B5) Szybkość druku (mono, A4): 16 stron na minutę Pamięć standard 8 MB Interfejs: USB 2.0 Gramatura papieru: 60 do 163 g/m2 3. Wymagane oprogramowanie dla zestawów komputerowych do administracji - 5 szt. oraz do pracowni komputerowej 17 szt., obejmuje: 3.1. Windows Vista Home Premium 32-bit OEM DVD PL - 22 sztuki wraz z instalacją na miejscu w siedzibie Zamawiającego. 3.2. Office Professional Plus 2007 Polish OLP NL AE - 17 sztuk wraz z instalacją na miejscu w siedzibie Zamawiającego (wersja edukacyjna) - tylko do pracowni komputerowej. 4. Wykonawca dla całego przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć oprócz kompletu oprogramowania narzędziowego również drivery do wszystkich urządzeń oraz instrukcje obsługi, sporządzone w języku polskim. 5. Cechy jakościowe oraz parametry użytkowe i funkcjonalne przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, oraz - oprogramowanie musi być kompatybilne i współpracować z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem antywirusowym AVG 7.5. 6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać europejskie wymogi bezpieczeństwa i obowiązujące normy. 7. Pod pojęciem dostawy rozumie się zakup wraz z dostawą określonego w pkt. 2 i pkt. 3 przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach przy ulicy ks. kard. St. Wyszyńskiego 7 - poprzez wniesienie, ustawienie i instalację komputerów, wraz z instalacją oprogramowania, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 4 uPzp, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzec w odniesieniu do tych informacji, aby nie były one udostępnione innym uczestnikom postępowania. 9. Zamawiający wymaga gwarancji łącznie z serwisem na oferowany przedmiot zamówienia, w tym na: - monitory: - min. 36 miesięcy, - komputery : - min. 24 miesiące, - drukarki, kamery, skanery, słuchawki, głośniki, myszki , rzutniki multimedialne, wizualizery, kamery cyfrowe: - min. 12 miesięcy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.23.21.20 - 32.23.21.20 Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.20 - Podkładki pod myszy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy Oryginalny kod CPV: 32.34.20.00 - Głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe Oryginalny kod CPV: 32.34.21.00 - Słuchawki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.21.00 - Słuchawki Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 50.96.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, iż: - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia tj. o identycznym charakterze, o wartości nie mniejszej niż łączna cena ofertowa brutto (w zakresie dostaw sprzętu i urządzeń komputerowych oraz sprzętu multimedialnego) - w zał. Nr 2 do siwz. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 5.1. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6 siwz, wg formuły: spełnia / nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych jak wyżej nastąpi na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Na podstawie art. 44 uPzp, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 1 do siwz, oraz 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zał. Nr 2 do siwz) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (min. jedna referencja). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): 2.1. Składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1a do siwz). 2.2. Oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - na potwierdzenie ww. warunku każdy z Wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt 1.2. 2.3. Wspólnie wykazują, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - na potwierdzenie ww. warunku Wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 1.3. 2.4. Obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt 6.3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz pozostałe załączniki do siwz muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e), do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6. siwz należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z podpisem i pieczęcią imienną osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womkat.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Kształcenia Nauczycieli WOM Adres pocztowy: ul. ks. kard. St. Wyszyńskiego 7 Miejscowość: Katowice Kod pocztowy: 40-132 Województwo: śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Kształcenia Nauczycieli WOM Adres pocztowy: ul. ks. kard. St. Wyszyńskiego 7 Miejscowość: Katowice Kod pocztowy: 40-132 Województwo: śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.