Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Gliwice: Wymiana stolarki drewnianej w budynku mieszkalnym Politechniki Śląskiej w Katowicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/26/BB/08.
Numer ogłoszenia: 69005 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drewnianej w budynku mieszkalnym Politechniki Śląskiej w Katowicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/26/BB/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonanie wymiany okien drewnianych na okna z PVC i aluminium oraz wymiany drzwi aluminiowych w budynku mieszkalnym Politechniki Śląskiej (stawka VAT - 7%). (CPV Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Roboty w zakresie stolarki budowlanej). Zakres prac obejmuje: a. Demontaż okien drewnianych i parapetów. b. Montaż nowych okien z PVC wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi. c.Obróbki tynkarskie. d. Zabezpieczenie podłóg folią. Wywóz zdemontowanej starej stolarki drewnianej na wysypisko miejskie na koszt Wykonawcy.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp o wartości nie wiekszej niż 50% wartości zamówenia podstawowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 1.900,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postepowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy.2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa. Warunki przedmiotowe (dotyczace przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 4. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 5. Wycena przedmiotu zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty potwierdzajace ich spełnienie zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie ich warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1A.Oświadczenie. 2A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3A. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.3B. Kopie uprawnień budowlanych. 3C. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 4A. Oferta Cenowa. 5A. Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów. 5B. Tabela Parametrów Technicznych oferowanych okien. 5C. Dokument zawierający zgodę Miejskiego Konserwatora Zabytków w przypadku zaoferowania stolarki okiennej równoważnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląsdka, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, pok. 509..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląsdka, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, pok.510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/22/25 dostawy ciekłego argonu o czyst.min. 99,0% z dostawą i instal.zbior.oraz dzierżawą zbiorn. +parownice i rurociągi do SBŁ-Instyt.Met.Nieżelaznych Gliwice przez 36 miesięcy.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2026-2029
- Wymiana windy w segmencie "C" budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej Politechniki Śląskiej w Gliwicach - (...) Znak sprawy:DZPZ.284.76.2025.EK.
- Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w 2026 r. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach
- Usługa przeglądów i napraw awaryjnych dźwignic
- Dostawa, montaż i uruchomienie symulatora do nauki spawania do siedziby Zamawiającego w lokalizacji: Centrum Spawalnictwa, 44-100 Gliwice, ul. Błogosławionego Czesława 16-18
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu (...) na działkach o nr ewidencyjnym 451/9 i 451/12 obręb ewid. 0001 Majdan Leśniowski, jednostka ewid. Leśniowice
- "Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych przy udziale BGK w ramach zadania: "Modernizacja pustostanów lokali mieszkalnych"
- "Przebudowa dziedzińca kamienicy przy ul. Mickiewicza 2 w Nowym Tomyślu"
- Wymiana źródła ciepła i poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach
- Remont okien- wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w Hospicjum Palium os. Rusa 55
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na potrzeby oświaty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





