Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Łódź: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót realizowanych w ramach rozbudowy drogi krajowej Nr 71 Aleksandrów Łódzki - Konstantynów Łódzki od km 24+268 do km 33+419
Numer ogłoszenia: 68278 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót realizowanych w ramach rozbudowy drogi krajowej Nr 71 Aleksandrów Łódzki - Konstantynów Łódzki od km 24+268 do km 33+419.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót realizowanych w ramach rozbudowy drogi krajowej Nr 71 Aleksandrów Łódzki - Konstantynów Łódzki od km 24+268 do km 33+419. Nadzór obejmuje zakres branżowy:drogowy, mostowy, wodno kanalizacyjny, elektroenergetyczny, telekomunikacyjny, gazowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 7.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu i (lub) posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,1 mln zł. 7.2.1.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 7.2.1.a) spełniają łącznie. 7.2.2 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby spełniające postawione poniżej wymogi w celu obsadzenia następujących stanowisk: Inspektor w specjalności drogowej - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia wykonawcze w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 3 lat pełniła funkcję inspektora przy min. 1 robocie budowlanej, polegającej na nadzorze inwestorskim budowy, przebudowy [odnowy] lub remoncie drogi klasy min. G; Inspektor w specjalności mostowej - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia wykonawcze w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 3 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru przy min. 1 robocie budowlanej, polegającej na nadzorze inwestorskim budowy, przebudowy [odnowy], remoncie mostu lub przebudowy mostu na przepust. Inspektor w specjalności wodno kanalizacyjnej - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, która w okresie ostatnich 3 lat pełniła funkcję inspektora przy min 1 robocie budowlanej, polegającej na nadzorze inwestorskim budowy lub przebudowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej; Inspektor w specjalności elektroenergetycznej - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, która w okresie ostatnich 3 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru przy min 1 robocie budowlanej, polegającej na nadzorze inwestorskim budowy lub przebudowy sieci lub instalacji urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych; Inspektor w specjalności telekomunikacyjnej - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, która w okresie ostatnich 3 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru przy min 1 robocie budowlanej, polegającej na nadzorze inwestorskim budowy lub przebudowy sieci lub instalacji lub urządzeń telekomunikacyjnych; Inspektor w specjalności sieci gazowych - 1 osoba posiadająca uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, która w okresie ostatnich 3 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru przy min 1 robocie budowlanej, polegającej na nadzorze inwestorskim budowy lub przebudowy sieci lub instalacji lub urządzeń gazowych 7.2.2.1Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. 7.2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 2 usługi polegające na nadzorze inwestorskim w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub odnowy dróg klasy technicznej co najmniej G. 7.2.3.1Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich warunków określonych w SIWZ na zasadzie (spełnia-nie spełnia), tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, sytuacji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. (zał. do SIWZ) - oryginał 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (zał do SIWZ), potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty: (Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu) na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza 3.2 (zał do SIWZ). 8.2.2 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 (zał do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 . Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 8.2.3 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1a). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument określony w zdaniu powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi Adres: 90-056 Łódź ul. Roosevelta 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi Adres: 90-056 Łódź ul. Roosevelta 9, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Termin pełnienia nadzoru: - nad robotami od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót do dnia odbioru ostatecznego włącznie plus jeden miesiąc na rozliczenie ostateczne robót - orientacyjnie do dnia 30.06.2009r. plus 1 miesiąc, - w okresie gwarancji i rękojmi: udział w 12 odbiorach gwarancyjnych (1 raz na kwartał) oraz odbiorze końcowym potwierdzonych każdorazowo protokołem odbioru (dwunasty odbiór gwarancyjny jest odbiorem końcowym) - orientacyjnie do dnia 30.06.2012r. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





