Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Chełm: Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Nr 1719L relacji Busówno -Bezek- Rejowiec
Numer ogłoszenia: 68103 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie , pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627588, faks 082 5627587.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmski.iap.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Nr 1719L relacji Busówno -Bezek- Rejowiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Nr 1719L relacji Busówno- Bezek -Rejowiec o łącznej długości 980,00 m na odcinkach: 1.odcinek relacji Busówno- Olchowiec w miejscowości Busówno Kolonia o długości 80,00 m 2.odcinek relacji droga krajowa Nr 12- Krzywowola w miejscowościach Lechówka i Krzywowola o długości 900,00 m Roboty będą polegały na wykonaniu: 1.odcinek relacji Busówno- Olchowiec w miejscowości Busówno Kolonia o długości 80,00 m: -uzupełnienie ubytków kruszywem i wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 grubość warstwy po zagęszczeniu 16,00 cm- 440,00 m2 -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (podbudowa)- 440,00 m2 -wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego żwirowo-grysowego 8-16 mm, standard III o gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm- 440,00 m2 -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (warstwa wiążąca)- 440,00 m2 -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego żwirowo-grysowego 0-8 mm, standard II o gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm wraz z oblaniem krawędzi emulsją asfaltową-440,00 m2 2.odcinek relacji droga krajowa Nr 12- Krzywowola w miejscowościach Lechówka i Krzywowola o długości 900,00 m: -uzupełnienie ubytków kruszywem i wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 grubość warstwy po zagęszczeniu 8,00 cm- 3 300,00 m2 -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (podbudowa)- 4 950,00 m2 -wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego żwirowo-grysowego 8-16 mm, standard III o gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm- 4 950,00 m2 -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (warstwa wiążąca)- 4 950,00 m2 -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego żwirowo-grysowego 0-8 mm, standard II o gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm wraz z oblaniem krawędzi emulsją asfaltową- 4 950,00 m2 Lokalizacja odcinków stanowiących przedmiot zamówienia przedstawiona jest w graficznym Załączniku Nr 10 do niniejszej SIWZ. Wymagany okres gwarancji- nie krótszy niż 24 miesiące Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót określa: Specyfikacja Techniczna - Załącznik Nr 8 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000 ,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm nr 07 1020 1563 0000 5702 0061 5690 z dopiskiem Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1719L relacji Busówno- Bezek- Rejowiec . Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godziny 9:00. 4.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2, ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (netto) każda . -dysponują lub będą dysponować co najmniej: 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej; 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 12 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej; -dysponują lub będą dysponować: 1.Samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t z przykryciem brezentowym- min. 2 szt. 2.Samochód samowyładowczy o ładowności minimalnej 8 t- min. 2 szt. 3. Młot pneumatyczny- min. 2 szt. 4. Równiarka - min. 2 szt. 5. Walec statyczny samojezdny 10 t - min.1 szt. 6. Walec wibracyjny- min. 1 szt. 7.Szczotka mechaniczna wyposażona w urządzenie odpylające- min. 2 szt. 8.Walec ogumiony - min. 1 szt. 9.Przewoźny zbiornik do wody zaopatrzony w urządzenie do rozpryskiwania wody- min. 1 szt. 10. Skrapiarka lepiszczy bitumicznych- min. 1 szt. 11. Wytwórnia mas bitumicznych- min.1 szt. 12. Układarka do układania mieszanek mineralno- asfaltowych - min. 1 szt. 13. Płyta wibracyjna- min.1 szt. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 000,00 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne . 5.Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 6 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie że: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (netto) każda, z podaniem ich wartości, nazwy Zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN, Wykonawca winien podać także kwotę w PLN, przeliczając kwoty wartości zadań rozliczanych w innych walutach na PLN według kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień protokolarnego odbioru zadania, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4.Stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą poświadczenia kopii (na każdej zapisanej stronie) przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie
Plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
pokój Nr 85.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm pokój Nr 95.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Wymiana serwerów wraz z macierzą i odtworzenie danych zintegrowanego systemu zarządzania szpitalem
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Przebudowa budynku dydaktycznego ZST w Chełmie w ramach realizacji projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. Gąbin - nr postępowania 096/25
- Utwardzenie dróg położonych na terenie gminy Gzy emulsją asfaltową i destruktem
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.