To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Jelenia Góra: Administrowanie Domów Handlowych przy ul. Długiej 4/5 i Długiej 11 w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 67731 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57327 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Podgórna 9, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 649 58 88, faks 75 649 58 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie Domów Handlowych przy ul. Długiej 4/5 i Długiej 11 w Jeleniej Górze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór administracyjny, który polega na: a) utrzymaniu ogólnego porządku, czuwaniu nad prawidłowością funkcjonowania całego obiektu, w tym wszystkich instalacji i urządzeń technicznych (tj. dwa dźwigi osobowe, jeden dźwig towarowy, schody ruchome, wymiennik ciepła o mocy 556 kW połączony z systemem wentylacji wymuszonej, kocioł gazowy VIESMAN Vitogaz 100) oraz natychmiastowym informowaniu Dyrektora ZGKiM o wszystkich nieprawidłowościach, zauważonych usterkach, b) odblokowywaniu urządzeń dźwigowych, c) prowadzeniu książek obiektów, d) przeprowadzaniu okresowych przeglądów obiektów, instalacji gazowych i elektrycznych, e) przeprowadzaniu drobnych remontów, ( Drobny remont to czynności związane z bieżącym funkcjonowaniem obiektu dotyczące między innymi: wymiany żarówek, gniazdek, wyłączników; wymiany uszczelek instalacji wod.-kan.; udrażniania instalacji wod.-kan.; naprawy klamek, zamków drzwiowych, samozamykaczy, malowanie miejscowych zabrudzeń. Drobne remonty będą realizowane na koszt Wykonawcy.) f) przedkładaniu Zamawiającemu wniosków o konieczności wykonania remontów bieżących, g) utrzymaniu stałej sprawności i bieżącej konserwacji urządzeń technicznych przy użyciu własnych środków i narzędzi pracy, ( Dla urządzeń technicznych takich jak: schody ruchome, windy osobowe i towarowa, instalacja ppoż. Zamawiający posiada odrębne umowy na ich konserwację. Koszty konserwacji tych urządzeń ponosi Zamawiający. Do obowiązków Wykonawcy w tym zakresie należeć będzie pilnowanie terminów przeglądów i konserwacji, natychmiastowe sygnalizowanie o awarii danego urządzenia, unieruchamianie urządzenia w celu zapobieżenia dalszemu uszkodzeniu. Wykonawca obciążany będzie kosztami naprawy urządzeń w przypadku wystąpienia awarii urządzenia z winy Wykonawcy.) h) informowaniu potencjalnych najemców stoisk o obowiązujących zasadach wynajmu powierzchni handlowej, i) sporządzaniu kart pomiaru stoiska i przygotowaniu danych, niezbędnych do zawarcia umowy najmu oraz natychmiastowym informowaniu Sekcji Obsługi Lokali Użytkowych i Gruntów ZGKiM i WGM UM Jelenia Góra o zwolnieniu przez Najemców najmowanej powierzchni. (Karta pomiaru stoiska zawiera: nazwę wynajmującego, rodzaj stoika, kondygnację na której mieści się stoisko, powierzchnię stoiska. Wzór karty zostanie udostępniony przy podpisaniu umowy.) j) sporządzaniu miesięcznych informacji i przekazywaniu ich do Działu Księgowości ZGKiM dotyczących: - rozmów telefonicznych najemców, korzystających z centrali telefonicznej obiektu, - poboru energii elektrycznej przez najemców, którzy posiadają podliczniki. (Centralę telefoniczną obsługuje Wykonawca.) k) przekazywaniu Najemcom pism urzędowych i faktur wystawionych przez ZGKiM, l) czuwaniu nad przestrzeganiem na stoiskach przez najemców i ich pracowników - przepisów ppoż. i bhp, m) utrzymaniu stałego kontaktu z najemcami i przekazywaniu wszelkich spraw, zgłaszanych pod adresem ZGKiM i odwrotnie, n) zaopatrywaniu w środki konserwujące, sprzęt, materiały elektryczne i inne, niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania obiektu. (Zaopatrywanie w środki konserwujące, sprzęt i materiały odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, a są to środki konserwujące, sprzęt i materiały niezbędne do drobnych remontów.) 2. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytej czystości tzn.: sprzątanie i mycie okien (przy użyciu własnych środków czystości i sprzętu) polegające na: a) w pomieszczeniach biurowych o powierzchni 456 m2: odkurzaniu wykładzin i dywanów, odkurzaniu i przecieraniu mebli, wybieraniu śmieci z koszy i wynoszeniu ich w workach foliowych na zewnątrz do śmietnika. b) w pomieszczeniach wspólnych (hole, klatki schodowe, sanitariaty, windy) o powierzchni 600 m2 - czynnościach wykonywanych na bieżąco: odkurzanie, przecieranie na mokro posadzek, mycie: urządzeń sanitarnych, pomieszczeń socjalnych, cokolików, drzwi, glazury przy ruchomych schodach i windzie osobowej oraz wycieranie luster, - czynnościach wykonywanych okresowo: sprzątanie piwnic, magazynów oraz pomieszczeń technicznych, a w okresie jesienno- zimowym dodatkowe utrzymanie czystości ciągów komunikacyjnych wewnątrz obiektu. ( Czynności wykonywane okresowo tzn.: jeden raz na miesiąc - w pierwszych dniach miesiąca .) c) myciu okien, ram i parapetów nie mniej niż 4 razy w roku, z zastrzeżeniem, iż witryny na parterze winny być myte nie mniej niż raz w miesiącu: - okna zewnętrzne 28 szt. o powierzchni 198 m2 od strony wewnętrznej i zewnętrznej, - okna wewnętrzne 66 szt. o powierzchni 104 m2. d) Powierzchnia całkowita DH przy ul. Długiej 4/5 - 3200 m2, powierzchnia całkowita DH przy ul. Długiej 11 - 560 m2. Wynajęta powierzchnia stoiska sprzątana jest przez najemcę. e) Domy handlowe nie posiadają oddzielnych lokali tylko stoiska i pokoje, których ilość się zmienia. 3. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie całoroczne chodników przed obiektami wraz z terenami przynależnymi do obiektów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa Dorota Dumycz, ul. 1-go Maja 65 lok.2, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59904,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49500,00
Oferta z najniższą ceną: 49500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57590,55
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO DŹWIGU 2-KONDYGNACYJNEGO O UDŹWIGU Q=630KG DO BLOKU "K"
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Modernizacja budynku ,,C" siedziby TAURON Ekoenergia sp. z o.o. - wykonanie izolacji ścian
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.