eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeKONSULTANT DO SPRAW PRZETARGÓW W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-06

POZYCJA 6744

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: KONSULTANT DO SPRAW PRZETARGÓW W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pn.: POPRAWA GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY ZABRZE - ZADANIE 7 nr 2004/PL/16/C/PE/027 - 7 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Agnieszka Kieraga, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: 1. URZĄD MIEJSKI W ZABRZU 2. Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., 1. Agnieszka Kieraga 2. Wacław Kołodziejczyk, ul. WOLNOŚCI 286 pok. 303 III p., 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 37 33 516, fax 0-32 37 33 427, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: URZĄD MIEJSKI W ZABRZU, Agnieszka Kieraga, ul. WOLNOŚCI 286 pok. 303 III p., 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 37 33 516, fax 0-32 37 33 427, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: URZĄD MIEJSKI W ZABRZU BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, Agnieszka Kieraga, ul. WOLNOŚCI 286 pok. 303 III p., 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 37 33 516, fax 0-32 37 33 427, e-mail: akieraga @um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSULTANT DO SPRAW PRZETARGÓW W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pn.: POPRAWA GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY ZABRZE - ZADANIE 7 nr 2004/PL/16/C/PE/027 - 7. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: a)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z ogłoszeniem o zamówieniu w wersji elektronicznej i papierowej dla pięciu postępowań prowadzonych w trybie przetargów ograniczonych na wybór wykonawców robót budowlanych. b)powielenie w dziesięciu egzemplarzach SIWZ opracowanych (i zaakceptowanych zgodnie z p.III.1.2. w części III SIWZ) dla każdego z Zadań 1-5, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej. c)udział, w charakterze biegłych, w pracach Komisji przetargowych w postępowaniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ (p. 4 IDW oraz Cz. III). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pow. 130.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 277;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10 %. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł: - Fundusz Spójności - 65 % wartości zamówienia; - Zamawiający - 35% wartości zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości łącznie co najmniej 9 pracowników, tj. specjalistów w branży: sanitarnej, konstrukcyjno - budowlanej (w tym w specjalności drogowej) i elektrycznej, kosztorysantów i specjalistę ds. zamówień publicznych; b) wskazać do wykonania / uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia, następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: b1) Kierownik Zespołu - osoba ta winna posiadać następujące kwalifikacje: - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, - wykształcenie techniczne, ponadto wskazane jest aby osoba ta posiadała: - co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie przy przygotowywaniu materiałów przetargowych na roboty związane z budową sieci kanalizacyjnych, wodociągowych i obiektów gospodarki wodno-ściekowej, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w ramach personelu kluczowego Inżyniera bądź pełnił funkcję Kierownika Zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych, przy realizacji co najmniej jednego kontraktu dotyczącego budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, wykonywanego zgodnie z warunkami Kontaktu FIDIC. b2) Specjalista ds. sanitarnych (minimum 2 osoby) - osoba ta winna posiadać następujące kwalifikacje: - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, - wykształcenie techniczne, ponadto wskazane jest aby osoba ta posiadała: - co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, nadzorowaniu lub kierowaniu budową sieci kanalizacyjnych, wodociągowych oraz obiektów oczyszczalni ścieków, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w ramach personelu kluczowego Inżyniera bądź pełnił funkcję Specjalisty odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych (w charakterze osoby odpowiedzialnej za branżę sanitarną), przy realizacji co najmniej jednego kontraktu dotyczącego budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, wykonywanego zgodnie z warunkami Kontaktu FIDIC. b3) Specjalista ds. budowlanych (minimum 1 osoba) - osoba ta winna posiadać następujące kwalifikacje: - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, - wykształcenie techniczne, ponadto wskazane jest aby osoba ta posiadała: - co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, nadzorowaniu lub kierowaniu budową sieci kanalizacyjnych, wodociągowych oraz obiektów oczyszczalni ścieków, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w ramach personelu kluczowego Inżyniera bądź pełnił funkcję Specjalisty odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych (w charakterze osoby odpowiedzialnej za branżę budowlaną), przy realizacji co najmniej jednego kontraktu dotyczącego budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, wykonywanego zgodnie z warunkami Kontaktu FIDIC. b4) Specjalista ds. drogowych (minimum 1 osoba) - osoba ta winna posiadać następujące kwalifikacje: - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, - wykształcenie techniczne, ponadto wskazane jest aby osoba ta posiadała: - co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, nadzorowaniu lub kierowaniu budową sieci kanalizacyjnych, wodociągowych oraz obiektów oczyszczalni ścieków, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w ramach personelu kluczowego Inżyniera bądź pełnił funkcję Specjalisty odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych (w charakterze osoby odpowiedzialnej za branżę budowlaną w specjalności drogowej), przy realizacji co najmniej jednego kontraktu dotyczącego budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, wykonywanego zgodnie z warunkami Kontaktu FIDIC. b5) Specjalista ds. elektrycznych (minimum 1 osoba) - osoba ta winna posiadać następujące kwalifikacje: - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, - wykształcenie techniczne, ponadto wskazane jest aby osoba ta posiadała: - co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, nadzorowaniu lub kierowaniu budową sieci kanalizacyjnych, wodociągowych oraz obiektów oczyszczalni ścieków, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w ramach personelu kluczowego Inżyniera bądź pełnił funkcję Specjalisty odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych (w charakterze osoby odpowiedzialnej za branżę elektryczną), przy realizacji co najmniej jednego kontraktu dotyczącego budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, wykonywanego zgodnie z warunkami Kontaktu FIDIC. b6) Specjalista ds. kosztorysowania - kosztorysant (minimum 2 osoby) - osoba ta winna posiadać następujące kwalifikacje: - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, - wykształcenie techniczne, ponadto wskazane jest aby osoba ta posiadała: - co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe przy sporządzaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, obiektów oczyszczalni ścieków oraz robót drogowych - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w ramach personelu kluczowego Inżyniera bądź pełnił funkcję Specjalisty odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych (w charakterze osoby odpowiedzialnej za opracowania kosztorysowe), przy realizacji co najmniej jednego kontraktu dotyczącego budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno-ściekowej, wykonywanego zgodnie z warunkami Kontaktu FIDIC. b7) Specjalista ds. zamówień publicznych (minimum 1 osoba) - osoba ta winna posiadać następujące kwalifikacje: - biegła znajomość j. polskiego w mowie i w piśmie, ponadto wskazane jest aby osoba ta posiadała: - co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw z zakresu zamówień publicznych, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi polegające na udziale w sporządzeniu co najmniej 2 dokumentacji przetargowych dla robót budowlanych w charakterze osoby odpowiedzialnej za zgodność sporządzanej dokumentacji przetargowej z przepisami, w oparciu o które zostały przeprowadzone postępowania przetargowe, W odniesieniu do wymogu kwalifikacji, polegającego na biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie przez w/w specjalistów - Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego Zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. c) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji przetargowej dla robót budowlanych z zakresu infrastruktury środowiska o wartości szacunkowej robót powyżej 5.000.000 EURO* na podstawie której przeprowadzono postępowanie i podpisano umowę z wykonawcą robót budowlanych.; 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3-ch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średnioroczny przychód ze sprzedaży usług w kwocie minimum 1.000.000PLN* netto; b) posiadać środki finansowe własne w wysokości co najmniej 500.000 PLN * lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 PLN*; c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 2.000.000 PLN*; 5) spełniać warunki udziału w postępowaniu. *W przypadku gdy Wykonawca prowadził rozliczenia w innej walucie niż EURO, należy dokonać przeliczenia wg średniego kursu NBP z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia oferty 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 u.P.z.p. f) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone wszystkie dokumenty o których mowa w pkt a-d) dla każdego z nich. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Rachunek zysków i strat za dany rok (stanowiący część sprawozdania finansowego), a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego - inny dokument określający przychody netto ze sprzedaży usług - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) Informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej, c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważny na dzień składania ofert, d) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone wszystkie dokumenty o których mowa w pkt a-c) dla każdego z nich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. b) Informacja nt. osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę wymaganych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP.340-2A/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.03.2006, godzina 10:05, Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Wolności 286 pok. 305 IIIp.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt pn. Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Zabrze sfinansowany ze środków publicznych, w tym z Funduszu Spójności. 4) Informacje dodatkowe: Informacje dotyczące SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Nazwa Zamawiającego: 1. GMINA ZABRZE - PREZYDENT MIASTA 2. Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.z o.o. Adres: 1. ul. POWSTAŃCÓW ŚL. 5-7 2. ul. WOLNOŚCI 215 Telefon: 1. 0-32 3733 516 2. 0-32 271 64 41 Faks 1. 0-32 3733 427 2. 0-32 271 71 58. 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.