eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeKONSULTANT DO SPRAW PRZETARGÓW W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-20

POZYCJA 32149

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Zabrze: konsultant ds. przetargów w ramach realizacji projektu pw.: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Zabrze - zadanie 7 Nr 2004/PL/18/C/PE/027-7 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Agnieszka Kieraga, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, tel. 032 3733516, fax 032 3733427, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 12. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konsultant ds. przetargów w ramach realizacji projektu pw.: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Zabrze - zadanie 7 Nr 2004/PL/18/C/PE/027-7. 5) Krótki opis: Opracowanie i przekazanie zamawiającemu SIWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu dla 5 postępowań na wybór wykonawców robót budowlanych. A) powielenie w 10 egzemplarzach SIWZ oraz dla każdego zadania B) udział w charakterze biegłych w pracach komisji przetargowych. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 230 580 euro z VAT

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Grontmij Polska sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, tel. 042 2526804, fax 042 2526800, e-mail: zofia.jurczynska@grontmij.pl, www.grontmij.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 230 580,00 z VAT Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: EUR 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP.340-2A/06. 3) Data udzielenia zamówienia: 24.05.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 7 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2006/S 22 - 24409 z dnia 02.02.2006 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.