eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu pn.przebudowa i remont obiektów Młodzieżowego Domu Kultury w CzęstochowieSala Widowiskowa, Domek Orkiestry- II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Częstochowa: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu pn.: przebudowa i remont obiektów Młodzieżowego Domu Kultury w Częstochowie: Sala Widowiskowa, Domek Orkiestry- II etap
Numer ogłoszenia: 67409 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu pn.: przebudowa i remont obiektów Młodzieżowego Domu Kultury w Częstochowie: Sala Widowiskowa, Domek Orkiestry- II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe na obiektach: -Sala Widowiskowa z łącznikiem -Domek Orkiestry oraz -zagospodarowanie terenu przed Domkiem Orkiestry

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełniają łącznie następujące warunki: wykażą się prowadzeniem i zakończeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia co najmniej: 2 zadań polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego (inżyniera kontraktu) z udziałem środków pomocowych (fundusze strukturalne). 1 zadania polegającego na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego (inżyniera kontraktu) na obiekcie użyteczności publicznej, gdzie wartość brutto inwestycji nadzorowanej wynosiła min. 5 mln zł brutto. 3)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj: a)dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych z min. 2 letnim doświadczeniem w pełnieniu podobnych funkcji na obiektach realizowanych z udziałem środków strukturalnych, b)dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c)dysponują osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 4)zobowiązać się, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji inwestora zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1): 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku 2): 1)sporządzony przez Wykonawcę wykaz pełnionych funkcji inwestora zastępczego dla zadań polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego (inżyniera kontraktu) z udziałem środków pomocowych (fundusze strukturalne) wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji, 2) sporządzony przez Wykonawcę wykaz pełnionych funkcji inwestora zastępczego dla zadań polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego (inżyniera kontraktu) na obiektach użyteczności publicznej, gdzie wartość brutto inwestycji nadzorowanych wynosiła min. 5 mln zł brutto - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3) dokumenty potwierdzające, że funkcje inwestora zastępczego na zadaniach ujętych w załączniku nr 3 i 4 pełniono należycie, np. referencje. - dla warunku 3): 1)sporządzony przez Wykonawcę (wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji), wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję: - specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych z min. 2 letnim doświadczeniem w pełnieniu podobnych funkcji na obiektach realizowanych z udziałem środków strukturalnych, - koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego , który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2)zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na  dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji inwestora zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: lmaciejewska!@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 1. Godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2008r, godz.10:00 siedziba Zamawiającego, sala nr 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.